nov električni avto,nasveti za nakup

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.924
10.334
113
Ioniq5 berem težave, in to take kapitalne
Bz4k enako, nič kaj prida
enyaq nič nisem bral.
Teslo 3 oziroma grdavža Yko, če bi že novega moral kupit za ta dinar.
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
Jaz od teh treh nobenega. Niso lepi, z izjemo ioniq5 pa tudi neučinkoviti, kar pomeni, da rabiš veliko baterijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Accord

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.172
1.347
113
Saj se ne gre samo za lepoto.

Nekatere pomirja to, da gre za klasicne avto firme in ne za Teslo recimo z enim servisom v Sloveniji. Vsakemu svoje.
 
  • Haha
Reactions: Bakki33

mr_

Guru
20. sep 2007
9.283
2.671
113
Skoda.de ima reklamo za Enjak od 39.990 dalje...kolk pa pri nas? Gledam....47.000. WTF?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.243
6.460
113
pri taščici
Znalci, če se vam ljubi razmišljati z mano - kaj bi izbrali med Hyundai Ioniq 5, Toyota Bz4k in Skoda Enyaq iV. In na kratko zakaj?

Hvala že vnaprej...
Cez toyoto berem najvec kritik.
Zakaj ni vkljucenega Y v izboru?
Jaz sem Škodo izločil brez obiska salona.
Ko se je ID4 dobilo za 40-50 mi je bil se interesanten. Pa dokler niso zacel pisat o sw..
Cena , dobavni roki, še ICE vozil ne znajo servisirat (ynos ) kaj sele EV, SW je tudi precej za konkurenco.
Hy sem peljal na dnevu odprtih vrat Vransko..(do Trojan in nazaj).
Ok avto, V2H mi je všeč, njegova cena pa nekoliko manj.
Na koncu sem nahecal financ ministra za Y.
Ima seveda svoje minuse, ampak verjamem da bi tudi pri drugih avtih po 10kkm nasel minuse.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in sajkek

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.228
9.411
113
EU
Dajte pojasniti slabe strani teh novih Tojot. Bili so pionirji pri hibridih, sedaj pa naenkrat pozabili kako je treba delat.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
368
254
63
Ta Bjorn je sicer mal tesla fanboy ampak sicer dost objektiven. Poišči toyoto in poglej
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
Dajte pojasniti slabe strani teh novih Tojot. Bili so pionirji pri hibridih, sedaj pa naenkrat pozabili kako je treba delat.

bz4X je trojanski konj za EV industrijo. Seprav namenoma zanič EV, čes sj EV pač v teh časih se ni viable, če ga mi, najbolsi na svetu, Toyota, nemormo dobrga nardit.

To ali pa enostavno dejansko niso sposobni naredit dobrga EVja.
Resnica je verjetno nekje vmes. In any case, tega pač ne kupis.

Y is the answer.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.924
10.334
113
jaz bi sicer vzel EQB, se mi zdi najbolj praktičen. ampak je tudi pionirska scena. mi ni bit za beta testerja.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
zakaj bi vzel pionirski izdelek, če lahko vzames od tesle, k ze dobrih 11 let delajo nekaj, kar ni polizdelek z rok studentov pred diplomo...
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.338
351
83
Ene 2meseca nazaj v Skandinaviji debatiral z taxistom. V tistem trenutku vozil EQB in ga vprasal kako laufajo te zadeve v luci taxistov in tehnike. Omenil da vozil prakticno vse e modele vseh znamk. Prisega na Teslo, Hyundai IONIC ali Kia EV6. Vse ostalo da je sminka.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.418
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ene 2meseca nazaj v Skandinaviji debatiral z taxistom. V tistem trenutku vozil EQB in ga vprasal kako laufajo te zadeve v luci taxistov in tehnike. Omenil da vozil prakticno vse e modele vseh znamk. Prisega na Teslo, Hyundai IONIC ali Kia EV6. Vse ostalo da je sminka.

Nabava avta v tem trenutku je ena žalost. Cene so šle gor, da glava peče. Pri EV-jih ni nekega tehnološkega preboja, ki bi se prijel, ko so se prijeli Toyotini hibridi. Najbližje nekemu tehnološkemu preboju je Tesla. Teslo bi se bal kupit, tehnologija notri je boljša kot pri ostalih, pravijo, pa da je kvaliteta sestave boga. Potem so pa še neki startupi, ki imajo novo tehnologijo. Preboj primerljiv s Priusom. Ti pa nikamor ne pridejo. Glede na tehnologijo bi lahko bil kak Lightyear novi Prius. Problem je ker poslovno to ni novi Tesla.
Vsi stari proizvajalci z zgodovino ICE-jev in tudi Tesla na EV-je gledajo preveč iz optike klasičnih ICE-jev. Drug problem je ni EV karavanov so samo potratni SUV-ji.