ISO/ TS 16949 je identičen po celem svetu. Prav tako ISO 14.001, 50.001, VDA 6.3 itd. Te uporabljamo pri nas in za vse znamke so izdelki narejeni z pod istim standardom.To seveda ne drži.
Standardi varnosti, ekologije in zanesljivosti so pač različni. Poglej recimo samo kupe in kupe EV vozil in EV skuterjev, ki gredo po dveh letih na Kitajskem na pokopališča. Pri nas bi vsaj ekologi znoreli. Tam se pa tako pokopališče vžge in pač pustijo, da zgori.
Kar precej vozil, ki jih na Kitajskem mirno prodajajo, jih v Evropi ne morejo, ker ne dosegajo minimalnih standardov. Zato tudi ne bomo imeli tukaj EVja za 5 jurjev.
To pa seveda ne pomeni, da so vsi ”Kitajci” zanič. In seveda marsikateri imajo v sebi evropske komponente, sploh ICE, čez kar so Kitajci itak že križ naredili.
Kot sem rekel. Kitajci naredijo vse. Lahko avto za 3 jurje (pozabi na tvoje standarde) ali pa avto za 100 jurjev, ki bo vsemu temu ustrezal. In vse vmes.ISO/ TS 16949 je identičen po celem svetu. Prav tako ISO 14.001, 50.001, VDA 6.3 itd. Te uporabljamo pri nas in za vse znamke so izdelki narejeni z pod istim standardom.
Makaronarji so jim dal osnovo. Saj to najbrz vesPotreben je drugačen pogled na razvoj.
Korejski Hyundai je kupil licenco od Micubišija. Obstoječe motorje je razvijal naprej in sedaj ima svoje motorje, ki niso več odvisni od licence. Tako je bilo tudi pri Japoncih.
Kako je bilo pri Zastavi?
Itak, ce je meter zemlje po "jurja" vsak avto parking pa rabi vsaj 10m2Na dolgi rok itak ne bo avtov, vsaj v mestih več. Ni prostora.
Dali so jim osnovo, kot Micubiši Korejcem, vendar Zastava ni razvijala naprej. Samo so menjavali lajsne in branike.Makaronarji so jim dal osnovo. Saj to najbrz ves
Itak, ce je meter zemlje po "jurja" vsak avto parking pa rabi vsaj 10m2
Si pozabil na Yugo FloridaDali so jim osnovo, kot Micubiši Korejcem, vendar Zastava ni razvijala naprej. Samo so menjavali lajsne in branike.
Jaz mislim da bi morali iti v smeri modularne baterije (hofer/lidl) scena. Ampak uniformne, BBB recimo če hočte. 20kwh pa roka.. Potem pa stancat vozila brez baterij noter pa uniformni prostor za module, recimo do 4 z integriranim hlajenjem. To bi precej pocenilo samo avto, plus baterije, in potem bi kupil baterijo ali najel, glede na potrebe. in podobno. Ampak to ni dovolj da se gre en proizvajalec tole, ampak večina, ostali bodo primorani skočit poleg.
In na konec bi lahko tak standardni modul uporabljal tudi za druge zadeve, domače SE baterijo in podobno.
Nevihta možganov pač.
Na dolgi rok itak ne bo avtov, vsaj v mestih več. Ni prostora.
Si pozabil na Yugo Florida
Ajde, mogoče sem bolj mislil v našem primeru. Delamo za veliko različnih znamk tu, v Sloveniji. Potem se pa folk krega ali je boljši nemški BMW al Hyundai ali Volvo, Peugeot ali Jeep. Več ali manj je izvor izdelkov še skoraj pri vseh enak, samo še sestavljajo se doma (pa še to ne več).... dajemo pa 50, 100 jurjev za to, da dobimo kao nemško kvaliteto. Brezveze.Kot sem rekel. Kitajci naredijo vse. Lahko avto za 3 jurje (pozabi na tvoje standarde) ali pa avto za 100 jurjev, ki bo vsemu temu ustrezal. In vse vmes.
Težava je v tem, da na Kitajskem so zakonsko zahtevani standardi tako nizki, da lahko prodajajo sranje za par jurjev, ki gre čez nekaj let na smetišče, niti ne v reciklažo. Tega si pa verjetno pri nas ne želimo.
Recimo najbolje prodajan EV avto na Kitajskem leta 2021:
Samo za primer, letos so že drugi bolj resni avti.Wuling Hongguang Mini EV - Wikipedia
en.wikipedia.org
Dobro, samo nekdo se je vsedel za CAD orodje in zrisal en avto. Pa je malo razlike, če je to storil Hans, ali Xin Jun.Ajde, mogoče sem bolj mislil v našem primeru. Delamo za veliko različnih znamk tu, v Sloveniji. Potem se pa folk krega ali je boljši nemški BMW al Hyundai ali Volvo, Peugeot ali Jeep. Več ali manj je izvor izdelkov še skoraj pri vseh enak, samo še sestavljajo se doma (pa še to ne več).... dajemo pa 50, 100 jurjev za to, da dobimo kao nemško kvaliteto. Brezveze.
Elita se ne vozi v gužvi, ker se jim ni treba.Prostor ne igra vloge... drugje je problem. Zdaj je raja že toliko pri denarju, da si lahko privošči mobilnost....in raja zdaj dela zamaške na cestah in moti elito, ki se vozi z avti za 200+ jurjev, oz. se ne vozi, ker mora tudi ona čakat in se cijazit v kolonah, kar pa eliti tudi pod razno ne paše.
Zato je treba rajo spravit na vlake in buse, da bo bo elita lahko vozila (preganjala s punim gasom) po cestah.
Tu in to je edini problem -> raja. Jaz, ti...mi vsi.
Odlično, samo napiši v katerem od teh standardov so opredeljene tehnične zahteve za baterije EV vozil. Kolikor jaz poznam v nobenem od naštetih. ISO/TS je standard kakovosti za avtomobilsko industrijo - določa kako handlat procese - nič tehničnega. ISO 14001 je okoljski standard - ravnanje z okoljem - kako bomo EKO. 50001 je energetski standard - varčna uporaba energije. VDA 6.3 je pa standard za process audite - kako presojati procese v podjetju.ISO/ TS 16949 je identičen po celem svetu. Prav tako ISO 14.001, 50.001, VDA 6.3 itd. Te uporabljamo pri nas in za vse znamke so izdelki narejeni z pod istim standardom.
In dodajali črke v nazive - novi odbijači pa je bil že nov "LUX" model .Dali so jim osnovo, kot Micubiši Korejcem, vendar Zastava ni razvijala naprej. Samo so menjavali lajsne in branike.
Na euro ncap pa 5*Glede na to, da so imeli pospešeni start z kopiranjem zahodnih tehnologij, se človek vpraša kaj delajo ti dohtarji 3 šihte. Bi pričakoval, da bodo ponujali boljše produkte, ampak temu to ni tako.
Doktorji na delu:
MG 5 receives zero-star ANCAP safety rating
The MG 5 is one of two vehicles that have received a zero-star ANCAP safety rating based on the latest testing protocols.www.carexpert.com.au
Ja v kleteh ozirima GH. Al ze na prostem?V novogradnjah se prodajajo parkirna mesta zdaj že po cca 25k€.
Na euro ncap pa 5*
So australci uvozili in testirali model za kitajski trg?