Problem MB je, da ima pri večini modelov pač programirano smrt komponente. Nekdo naprogramira recimo 10 tisoč vklopov kontaktorja in potem elektronika naredi samomor, ko števec vklopov doseže to vrednost.
In ko je ta komponenta visokonapetostna baterija EV, je to velik problem.
Zakaj? Ker za uradni MB servis je edino popravilo pač zamenjava.
In ker MB ni Tesla, seveda ne nudi obnovljene baterije za 10 jurjev in nove za 20. Temveč samo novo za 40 jurjev.
In posledično folk raje kupi nov MB (tisti, ki so neumni in loaded z denarjem), normalni gredo pa na kak EV clinic, kjer imajo pač svoje trike glede popravil, ki niso v skladu z uradno MB sceno.
Emil Frey & Co te scene seveda ne bo spreminjal. Odčital bo kodo P12345 in prebral - zamenjaj baterijo in naredil stranki ponudbo za zamenjavo 40 jurjev EUR.
In ko je ta komponenta visokonapetostna baterija EV, je to velik problem.
Zakaj? Ker za uradni MB servis je edino popravilo pač zamenjava.
In ker MB ni Tesla, seveda ne nudi obnovljene baterije za 10 jurjev in nove za 20. Temveč samo novo za 40 jurjev.
In posledično folk raje kupi nov MB (tisti, ki so neumni in loaded z denarjem), normalni gredo pa na kak EV clinic, kjer imajo pač svoje trike glede popravil, ki niso v skladu z uradno MB sceno.
Emil Frey & Co te scene seveda ne bo spreminjal. Odčital bo kodo P12345 in prebral - zamenjaj baterijo in naredil stranki ponudbo za zamenjavo 40 jurjev EUR.
Nazadnje urejeno: