Nov avto

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Pol pa kar odprita 1 privat temo in podebatirajta.
Obljubimo, da se v debato res ne bomo mešali.
Ja najbolj, da se tisti, ki imamo kaj za povedat o avtih, motorjih ipd umaknemo vam nekaj seratorjem, ki blebetate o stvareh, o katerih nimate blage veze oz ne pasejo v temo.:bonk::poreden:
Se soncnice prvlecete sem in ste zmagali..pa goloba in jansa ne pozabit.
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.267
5.638
113
Jaz čakam, da mi sedaj en razloži, da je Iphone totalen poden in da imam z njim same težave in da sem bedak, da nimam raje za tretjino cene top shit kitajca, pri katerem ne bom imel nobenih težav.
Podobno sem imel kakšno leto, dve nazaj, ko sem vprašal, kateri Ipad naj kupim (posebej napisal Ipad, ne Android) in me jih je veliko prepričevalo, da sem nor, da za isti denar/manj ne kupim raje Androida. Sedaj vem, da bi bilo bolje, da bi jih poslušal. Namreč ravno tipkam na Ipadu in moram samo še ugotoviti, katere vse probleme z njim imam. Ker po dveh letih uporabe nisem zaznal niti enega. Dela pa še vedno kot prvi dan.
Privatno si na Linuxu ali Winsih?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
No ja, ne govori na pamet. Olje in filter zagotovo ni zneslo 650 eur. Tukaj so morali menjati še kaj druzga, recimo sprednje zavorne diski in ploščice pa si že na 400 eur samo za prve zavore. V lastni režiji to lahko prepoloviš, na pooblaščencu so pa pač takšne cene. Zakaj se je pa prjatu pustil nategniti. Pravi redni servis znese okol 200 eur, 50 eur gor al dol. Odvisno od intervala. Lansko leto sem plačal na pooblaščenu za 2.0 tdi, servis na 135k km, 180 eur z njihovim oljem. Je pa takoj omenil da je potrebno menjat zadnje zavore. Kar v kompletu, ker če menjaš samo ploščice ni to to. . No, pol sem menjal ploščice drugje...in letos začuda naredil tehnični pregled.
No, sem preveril, da ne bi govoril na pamet. "Dodatno" je bila menjava svečk. Nobenih zavor. Filtri, olje, svečke, servisni pregled.
Princip poštenega firme je, da strank ne nateguje. Ne more pa seveda delati "zastonj" in povsem brez dobička. Ali je taka cena servisa nateg ali ne, naj presodi vsak sam.
Moja teorija je, da razne podaljšane garancije, jamstva, kulance, prinašajo firmi več dobička kot če tega ne bi bilo. To so rešitve, da stranke bolj dolgo vežeš nase in jih lažje prepričaš v zlat servis pri njih. Stranka mora jamstvo krepko preplačati, da to prinese lep profit. Dolge garancije in jamstva nimajo nobene neposredne veze z večjo kvaliteto vozila.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Če je izdelek bolj sumljive kvalitete, si še bolj želiš, da ne narediš napake zaradi katere bi te je...li pri pogojih jamstva.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
smo, zelo, zato ga še ne kupimo. Glede na kalvarijo znanca z V90 dizel.... skoraj nimam jajc oz. živcev.
Jaz z mojim V60 nimam nobenih težav. Niti ni kje videti, da bi bil kitajc. Pardon, ena stvar me pa res moti, senzorju za dež včasih ni jasno, kaj bi delal. To je Škoda znala dosti bolje :)
Je pa tko, delam v podjetju, ki globalno izdeluje dele za avtoindustrijo. V proizvodnji z istimi standardi, stroji, delavci in materiali delamo izdelke za firme od Geely, Stellantis, Conti do ZF, Scaheffler, Huf, Valeo itd. Končni kupci so pa večinoma vse popularne in ostale firme. Zadeva je tako daleč globalizirana v avtoindustriji (vsaj ICE del, EV mogoče ne toliko), da se je popolnoma brezveze prerekat, kateri je od kod in kje narejen.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Jaz z mojim V60 nimam nobenih težav. Niti ni kje videti, da bi bil kitajc. Pardon, ena stvar me pa res moti, senzorju za dež včasih ni jasno, kaj bi delal. To je Škoda znala dosti bolje :)
Je pa tko, delam v podjetju, ki globalno izdeluje dele za avtoindustrijo. V proizvodnji z istimi standardi, stroji, delavci in materiali delamo izdelke za firme od Geely, Stellantis, Conti do ZF, Scaheffler, Huf, Valeo itd. Končni kupci so pa večinoma vse popularne in ostale firme. Zadeva je tako daleč globalizirana v avtoindustriji (vsaj ICE del, EV mogoče ne toliko), da se je popolnoma brezveze prerekat, kateri je od kod in kje narejen.
To seveda ne drži.
Standardi varnosti, ekologije in zanesljivosti so pač različni. Poglej recimo samo kupe in kupe EV vozil in EV skuterjev, ki gredo po dveh letih na Kitajskem na pokopališča. Pri nas bi vsaj ekologi znoreli. Tam se pa tako pokopališče vžge in pač pustijo, da zgori.
Kar precej vozil, ki jih na Kitajskem mirno prodajajo, jih v Evropi ne morejo, ker ne dosegajo minimalnih standardov. Zato tudi ne bomo imeli tukaj EVja za 5 jurjev.
To pa seveda ne pomeni, da so vsi ”Kitajci” zanič. In seveda marsikateri imajo v sebi evropske komponente, sploh ICE, čez kar so Kitajci itak že križ naredili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: LarryClay

tony

Guru
23. jul 2007
9.722
1.518
113
V Huaweiju razvojniki z doktoratom delajo na 3 šihte. (Kitajska kultura sajenja riža, ker je z njim delo ves čas in vse leto, ali kaj.) To je noro in tega na zahodu ne bomo več ujeli, še če bi združili vse firme, ki razvijajo mobilno tehnologijo, težko.

Pri nas pa v najbolj zagrebenem oddelku na Stefanu pridejo še v soboto narediti 4 ali 5 ur.

Preprosto tako izobražen kader v "razvitem"/bogatem svetu ne bo hodil ob 10ih zvečer v službo...
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.338
6.876
113
V Huaweiju razvojniki z doktoratom delajo na 3 šihte. (Kitajska kultura sajenja riža, ker je z njim delo ves čas in vse leto, ali kaj.) To je noro in tega na zahodu ne bomo več ujeli, še če bi združili vse firme, ki razvijajo mobilno tehnologijo, težko.

Glede na to, da so imeli pospešeni start z kopiranjem zahodnih tehnologij, se človek vpraša kaj delajo ti dohtarji 3 šihte. Bi pričakoval, da bodo ponujali boljše produkte, ampak temu to ni tako.

Doktorji na delu:
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.421
9.696
113
EU
Potreben je drugačen pogled na razvoj.
Korejski Hyundai je kupil licenco od Micubišija. Obstoječe motorje je razvijal naprej in sedaj ima svoje motorje, ki niso več odvisni od licence. Tako je bilo tudi pri Japoncih.
Kako je bilo pri Zastavi?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.955
11.077
113
Jaz mislim da bi morali iti v smeri modularne baterije (hofer/lidl) scena. Ampak uniformne, BBB recimo če hočte. 20kwh pa roka.. Potem pa stancat vozila brez baterij noter pa uniformni prostor za module, recimo do 4 z integriranim hlajenjem. To bi precej pocenilo samo avto, plus baterije, in potem bi kupil baterijo ali najel, glede na potrebe. in podobno. Ampak to ni dovolj da se gre en proizvajalec tole, ampak večina, ostali bodo primorani skočit poleg.
In na konec bi lahko tak standardni modul uporabljal tudi za druge zadeve, domače SE baterijo in podobno.

Nevihta možganov pač.
 
  • Všeč mi je
  • Ljubezen
Reactions: Samo Svoj in Gonzo

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.955
11.077
113
premalo ljudi bi postrani zaslužilo, zato te zadeve niso zanimive. Danes lahko vozilo razvija 500 razvojnih labov in 100.000 ljudi, drugače bi bilo dovolje mogoče 10% tega...kaj boš s temi 90% ljudi, bodo krompir okopavali...???

tu je izvirni problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.300
1.268
113
Na dolgi rok, ko neka reč postane zrela in commodity, se tudi raven standardizacije dvigne.Tako da ja, samo stvar časa je, ko bodo tudi baterije za EV standardne. In se bodo proizvajalci avtomobilov odločali, a bodo vgradili Zmaj, Croatia ali Varta baterije.