Nov avto

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Kolk pa je enakovreden SUV EV s 105 kWh nemškega oz. evropskega porekla.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.440
2.446
113
Smejali so se iz toyote, honde, kie, hyundaia,......

Še vedno se smejimo. Znamke ki si jih gori naštel pač niso premium znamke in težko boš našel junaka ki bo dal 100k za avtomobil katere od zgoraj naštetih znamk. Nič ne rečem, so dobri avtomobili, so lahko price/performance izbira, nikakor pa nobena izmed zgornjih znamk ne bo premium. Kitajc pa vleti s prve in misli da bo haral z avto za 100k. Mislim da tako lahko vseeno ne bo šlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.564
1.260
113
Še vedno se smejimo. Znamke ki si jih gori naštel pač niso premium znamke in težko boš našel junaka ki bo dal 100k za avtomobil katere od zgoraj naštetih znamk. Nič ne rečem, so dobri avtomobili, so lahko price/performance izbira, nikakor pa nobena izmed zgornjih znamk ne bo premium. Kitajc pa vleti s prve in misli da bo haral z avto za 100k. Mislim da tako lahko vseeno ne bo šlo.
Ob branju novic kako audi planira kupovati ev platforme za premium modele od kitajcev?
Pa še nekaj.... Zgoraj sem naštel pae znamk ki so se do zaj "prebila" na trg.... Tu se pogovarjamo o kitajski ki bo napadla z 20 znamkami.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Švabi, vag koncern še posebej, mam občutek kot da želijo dokazati da ne zmorejo narediti sodobnega ev. Zaostajajo, desetletje že.glumijo kako bodo to oni brez težav obvladali, realno pa so na trgu EV mali in slabi. čakajo da jih reši mati DE? Teta EU?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ptice

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.307
6.859
113
Saj jih... Vse se zamika, ker ne morejo slediti. Da se jim da se malo časa.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
Kupi raje Voyah Free


Kitajcem se očitno meša.
Sem v celju na sejmu sedel v njem.
Sicer ne vem zakaj primerjava s Cupro, ampak dobro ...
Kitajci znajo povzrocati sive lase evropskim proizvajalcem.
Se bojim da bistveno bolj kot korejci pred 30 in japonci pred 40.
Ja, se vedno je vec nemske svete trojke na cestah kot lexusa in Genesisa, ampak ni nobene garancije da bo vedno tako.
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
439
138
43
Seveda ker tisti ki ima 100k budgeta bo kupil vojaha za 80k :valjamse:
Če ni obremenjen z znamko in če se voyah izkaže kot konkurenčen (pa ne pravim, da se, ker ga ne poznam), zakaj pa ne? Tudi Nokia je bila včasih precej popularna na trgu mobilne telefonije, pa vidimo, kje so zdaj...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.440
2.446
113
Če ni obremenjen z znamko in če se voyah izkaže kot konkurenčen (pa ne pravim, da se, ker ga ne poznam), zakaj pa ne? Tudi Nokia je bila včasih precej popularna na trgu mobilne telefonije, pa vidimo, kje so zdaj...

Nikoli ne bo tisti ki ima 100k budgeta dal slednjega za noname kitajski avto. Nikoli. Bo nekaj posameznikov, to pa je tudi to. Pa ne gre zato da bi bil kdo obremenjen.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Nikoli ne bo tisti, ki ima budget za 100k EV avto dal za...
Ta igrica je bolj zanimiva. Ker uveljavljeni proizvajalci ga serjejo.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.341
6.887
113
Prej ali slej.... Nevem kak se iz zgodovine ne učimo.... Smejali so se iz toyote, honde, kie, hyundaia,...... In smejimo se iz kitajcev.... Kako dolgo pa še?

30 let+?

Prodor azijcev se je začel v 90. letih z budget avti ala Hyundai Pony, Honda Civic. Ne pa z kvazi premijo za katero ni še nihče slišal. Še danes če rečeš Sonata, Camry, Lexus... te debelo gledajo, ker ne vedo kaj je to. MG se je tega pametno lotil z budget avti, čez par let lahko napadejo višji segment trga, ko se pozicionirajo na njemu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Definitivno Kitajci prihajajo, temu se ne bo moč izognit. Tako ali tako držijo primat nad proizvodnjo baterij (vse ključne sestavine so v njihovih rokah) in na obdobje 15 do 20 let po verjetno četrtina EU trga kitajskih vozil.
a je kitajec že za kupit? Hm, sam osebno ga še ne bi. Ker eno le polakiran pleh in odštancani plastika v notranjosti, drugo pa je kakovost vgrajenih delov (na vsak način znajo narediti čisto vse kar želijo, a tu bojo v gri vstopni modeli vozil, ter nove avtomobilistične znamke). Čez generacijo ali dve, pa bo verjetno zadeva za razmislit.
Seveda se bojo mogli tudi EU proizvajalci prizemljiti in spusti cene na normalno raven, ker glede na 'kompleksnost' el. avtomobilov ni nikakršnega razloga po tako visokih cenah (baterija tudi ni tako noro draga).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in Kamele0N