Nov avto

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.653
1.041
113
Res je, lep primer je Dodge-krajzler s svojimi Hemi motorji- v bistvu enostavna mašina, dva ventila na cilinder, odmična gred ni v glavi, ok, ta zasnova ima sicer svoje slabosti, ampak so pa po drugi strani prednosti očitne, tako, da se pač to uporablja za najmočnejše motorje v kombinaciji s superchargerji..Ford ima v bistvu bolj skompliciran vse skupaj, zato bom pa sprobal Dodge-a kot naslednjega muscle car pri meni.:cool:
Kaj pa LS6 od GMa.... Sicer se ne vgrajuje več, kolikor mi je znano, je pa ti kultni motor. Corvette, Camaro, ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: motoroki

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Ti motorji -chevy, krajzler ipd za zmogljive avte so dosti podobni med seboj, Ford ima pa bolj evro-japonsko linijo pri teh mašinah..
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.619
1.517
113
Mene se bolj jezi cena olja v Usa. 5litrov kanta castrol edge titanium fullsint 0w-20....je 25usd! V Wallmartu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.619
1.517
113
Ja in? Noben avto nima kolicine, ki je ne bi zadovoljil s 4.7, bi pa s 5. Se pravi se kupi 1 ali 2 kanti. Po ceni 1kanta usa = 1 litrca jugoslavija
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Kaj pa LS6 od GMa.... Sicer se ne vgrajuje več, kolikor mi je znano, je pa ti kultni motor. Corvette, Camaro, ...

LS je vrhunski motor katerega se da navit do pekla pa še mal dlje. Alu blok, široka paleta raznoraznih delov za nadgradnjo, skratka way to go. Če bom kdaj dal 4 litre ven gre noter sigurn LS..

Hemi je precej zanesljiv ampak ga ni tako enostavno predelat kot LS. Defektnega slišiš na daleč - hemi tick..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.653
1.041
113
Ti motorji -chevy, krajzler ipd za zmogljive avte so dosti podobni med seboj, Ford ima pa bolj evro-japonsko linijo pri teh mašinah..
Imel sem se priliko peljat s Crasler
LS je vrhunski motor katerega se da navit do pekla pa še mal dlje. Alu blok, široka paleta raznoraznih delov za nadgradnjo, skratka way to go. Če bom kdaj dal 4 litre ven gre noter sigurn LS..

Hemi je precej zanesljiv ampak ga ni tako enostavno predelat kot LS. Defektnega slišiš na daleč - hemi tick..
Kaj pa si lastiš zdajle?
Mislim model/leto im motor notri

Sem se pa pred kratkim na Irskem s taxistom peljal s C300 v V6 motorjem.
Motorja v kabino ne slišiš nič. Taxist mi je rekel na ima avto 300.000 milj...da pa ima doma en Mercedes z enakim motorjem s 750.000 miljami. To iz časov ko sta bila MB in Crysler še poročena...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.289
5.610
113
Ravno prejšnji teden gledal sprednji odbijač za C300......nedobavljivo...

Samo še odpad ali ebay :D pa cena ko je bila še....1400+ eur ( če ni bil celo 1700....)
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
LS je vrhunski motor katerega se da navit do pekla pa še mal dlje. Alu blok, široka paleta raznoraznih delov za nadgradnjo, skratka way to go. Če bom kdaj dal 4 litre ven gre noter sigurn LS..

Hemi je precej zanesljiv ampak ga ni tako enostavno predelat kot LS. Defektnega slišiš na daleč - hemi tick..
za tick-(obraba odmikalnega mehanizma ventilov) pri teh motorjih sem seveda slišal, do tega pride pri kar dosti prevoženih km, če ne uporabljaš pravega olja oz. se ne menja dovolj pogosto, nato mrzli zagoni in gas do konca ( fantje tuki se pa delajo norca, ko govorim o ogrevanju motorja-pač neznanje, kaj češ:(), nato tudi, da avto dolgo stoji-odteče olje iz ležajev dvigalnih ročic in zalaufa na suho v bistvu ipd.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
, nato mrzli zagoni in gas do konca ( fantje tuki se pa delajo norca, ko govorim o ogrevanju motorja-pač neznanje, kaj češ:(),
Fantje se delajo(mo) norca iz tebe. Vsak ve da se mrzlega ne tiši poln gas. Tisti ki jim je pa še kanček mehanika poznana in vejo vsaj malo o oljih pa dobro vejo, da normalna vožnja hladnemu motorju ne škodi nič, nula, nada, niente,.... pa še ogreje se hitreje kot na mestu.

Ti pa kar ogrevaj. Važno, da si sam srečn, kaj ti bomo (no vama z asistentom) mi zaj pamet solili.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Fantje se delajo(mo) norca iz tebe. Vsak ve da se mrzlega ne tiši poln gas. Tisti ki jim je pa še kanček mehanika poznana in vejo vsaj malo o oljih pa dobro vejo, da normalna vožnja hladnemu motorju ne škodi nič, nula, nada, niente,.... pa še ogreje se hitreje kot na mestu.

Ti pa kar ogrevaj. Važno, da si sam srečn, kaj ti bomo (no vama z asistentom) mi zaj pamet solili.
:aplauz:Ja saj, mene hudo čudi, zakaj vas "fantov" še niso poklicali iz konstrukcijskih birojev krajzlerja, GM, Forda ipd..oni se pa jebejo z raznimi konstrukcijskimi prijemi, ki se očitno ne obnesejo najbolje na koncu, nato pa kupce morijo na prevzemu avta z navodili, priporočili, softverom , vpoklici in podobno šaro..bom v DE na prevzemu Dodga dal link na to temo in tukaj zbran cvet poznavalcev mehanike, pa seveda specialistov vožnje avtov večje kubature in moči, ki so svoje izkušnje pridobivali na šraufanju peciklov, mopedov, jugecov, da driftanja s Princi ne omenjam... ni hudič, da ne bodo spremenili svojega načina delovanja.:aplauz::cheer::valjamse:
Posebej, če bodo vidli, da je učitelj goegrafije glavn, pol pa sploh.:cool:
 
  • Haha
Reactions: RoMeX

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
ja daj posreduj jim kontakte, samo urne postavke ne bodo nizke.
itak, tudi poznavanje downsajzanih mlinčkov na "družinskih" vagnih ni ratalo poceni, ker ima vsak tak mlinček skoraj vsakodnevna presenečenja na zalogi..zapikani obročki, cufanje jermenov, turbince rade grejo v cvet..
izjema so stare premije, pa še tiste do letnika 2000:p
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77