Ne rabim place, saj mi vse fotr placa..mam kartico, ki mi jo ob mescu nalouda, pa se mal papirja primakne pa je..Jaz sicer ne vem, kakšno plačo ti imaš, ampak vse cifre zgoraj so bakšiš za Alteraše.
Tak da, jaz bi se zamislil na tvojem mestu. Pa očku zatežil za povišanje žepnine.
imam tukaj račun za par let star 5.0 V8 mustang,Mustang prvi servis na 6kmilj..350 baksov.gume zadnjic seveda niso zraven.
10l olja, filter in ponastavitev neke funkcije..tko da ne vem, kaksne stroje vi vozite na servise, da vam poberejo celo placo.
Sem mislil, da bo na american car kaj vec za porihtat, glede na to, da je baje bil zlorabljan za drifte na ladji, po mnenju nekega struckota je bil v celo v salon mode ter nazigan do konca in podobne bedastoce.. kar bi bilo drgac bolj tezko v kontejnerju iz USA do EU
Aja, fotr naj bi placal servis, preden se kdo vziga..
400 je dal z oljem vredsej nabolj bi ga pojahali na olju, poglej oni račun gor, 40e poharali samo na olju.
Pazi samo pri corolli...2.0 D4d je v osnovi BMW N47.....Jaz sem bil že napaljen na Toyoto Corollo hibrid, ampak so cene trenutno precej nerealne, tako novih kot starih. Če bi dobil ene max 2 leti staro za 20k bi najbrž razmislil, pa da ni čisto osnovna oprema. Ampak dobiš samo Yarisa.
Praw RoMeX da so Američani čist pocen za vzdrževat....400 je dal z oljem vred
poceni, eden izmed redkih modernih v8 američanov, ki bi jih dejansko imel
služben avto, bi pričakoval, da se bodo potrudli nabit račun kot so se na prvem servisu (druga ah) - "dolil" 1l hladilne tekočine, 10l adbluja... čudno, da niso še brisalcev menjal...Kabinski je ponavad najdražji....tko da ja jaszt bi si ga raje sam menjal kot pa da dam zanj 50-60 eur....
Če je v prosti prodaji 10-20eur
Pa si kupi EU V8mah dejansko me samo cestnina odbija od teh V8 usa zadev
Hibrid, ne moreš dizel Toyote nabavit. A Japonci sploh znajo delat dizle?
Res je, lep primer je Dodge-krajzler s svojimi Hemi motorji- v bistvu enostavna mašina, dva ventila na cilinder, odmična gred ni v glavi, ok, ta zasnova ima sicer svoje slabosti, ampak so pa po drugi strani prednosti očitne, tako, da se pač to uporablja za najmočnejše motorje v kombinaciji s superchargerji..Ford ima v bistvu bolj skompliciran vse skupaj, zato bom pa sprobal Dodge-a kot naslednjega muscle car pri meni.Jaz mam in sem imel kar nekaj američanov. Dejansko cenejše in bolj prijetno rihtat kakor evropska jetra.. Pa imam tudi evropskih jajc kar nekaj, sej tud tisto porihtam kar je treba ampak dejstvo je, da so usa avtomobili zasnovani precej bolj enostavno. Tudi cena nadomestnih delov je smešna napram vw, audi, volvo. itd..
Samo za primerjavo.. Letos sem na wranglerju menjal kiler, termostat, vodno črpalko, ohišje termostata, pa še neke drobnarije.. vseskupej lih 200e materiala. bi blo zanimivo videt koliko pride nekaj podobnega pri recimo audi, mercedes, volvo..