Nov avto

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.083
5.657
113
Ja saj so mi poznani problemi. Res pa je da baje da so po 2017/2018 baje manj problematični, ker so zamenjali tip jermena. Zdaj če je res ne vem.
Ja prvi tip jermena je bil rahlo kosmat.....in so potem te mucke zapacale rade oljno sito....

Popravljen je bil potem gladek....

But still.....ko si naročil material za garancijsko popravilo motorja je še vedno vcasih prišel kosmat jermen v kitu...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
1000 evrov za velik servis na uradnem servisu ni pretirano. Znanec je dal prejšnji mesec na vw golfu 1.5 650 evrov za en vmesni servis. Mislim, da je imel avto 60.000 ali 90.000 km. Ročni menjalnik, da ne bi kdo mislil, da je dsg podražil stvar.
 
2. jul 2020
5.107
6.661
113
Leta nazaj mi je bilo smešno. VW program vzdrževanja za starejša vozila. Velik servis 12 let starega golfa je bil pri Veršakovi samo 20€ dražji kot ista storitev pri sp mehaniku. In 50€ cenejši kot mali servis novega golfa pri Veršakovi.


Predlanskem sem na pooblaščenem Suzuki servisu dal 200€ za mali servis 1.4 vitare. Če je kolega dal 450€ več za servis, morajo nemci imeti res neka posebna olja in filtre, katerim japonci ne upajo dohajati. Nanotehnologija ;)
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
Naš je 2019, če bi bil mislim da 2021 bi lahko podaljšal jamstvo na 7let, zato sklepam da so tega leta dali boljši jermen notri.
1000€+ so mi povedali ceno na dveh uradnih servisih. To je redni servis plus menjava jermena, ki naj bi ga menjal pred rokom da bom kao miren :)
Že na mali servis sem ga letos peljal malo dlje od centra Slovenije....uradni vendar 150€ ceneje.

To sem bral ja, baje je sedaj interval menjave jermena na 6 let oz. nekje 100k km neki tazga:

Zdaj ne vem če je to tudi za novejše letnike, članek je iz 2020. Ampak piše:
"Po prevoženih 105.000 km ali najkasneje pri šestih letih bo potrebno zamenjati jermen krmiljenja ventilov in pogonski jermen dodatnih agregatov, nato pa ju bodo ponovno zamenjali vsakih 210.000 km ali vsakih 12 let."

Kar je zelo čudno napisano, se pravi najprej moraš zamenjati po 6 letih, potem bo pa jermen kar 12 let zdržal?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.307
4.124
113
To sem bral ja, baje je sedaj interval menjave jermena na 6 let oz. nekje 100k km neki tazga:

Zdaj ne vem če je to tudi za novejše letnike, članek je iz 2020. Ampak piše:
"Po prevoženih 105.000 km ali najkasneje pri šestih letih bo potrebno zamenjati jermen krmiljenja ventilov in pogonski jermen dodatnih agregatov, nato pa ju bodo ponovno zamenjali vsakih 210.000 km ali vsakih 12 let."

Kar je zelo čudno napisano, se pravi najprej moraš zamenjati po 6 letih, potem bo pa jermen kar 12 let zdržal?
Lahko bi ga oni zastonj menjali glede na to, da je zajeb na njihovi strani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
To bi pričakoval ja. Saj najbrž če ti motor zariba ti menjajo, če ne pa moraš sam hehe.
PS: Na koliko pa se menjajo jermeni v VAG TSI motorjih?
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
136
18
18
1000 evrov za velik servis na uradnem servisu ni pretirano. Znanec je dal prejšnji mesec na vw golfu 1.5 650 evrov za en vmesni servis. Mislim, da je imel avto 60.000 ali 90.000 km. Ročni menjalnik, da ne bi kdo mislil, da je dsg podražil stvar.
No ja, ne govori na pamet. Olje in filter zagotovo ni zneslo 650 eur. Tukaj so morali menjati še kaj druzga, recimo sprednje zavorne diski in ploščice pa si že na 400 eur samo za prve zavore. V lastni režiji to lahko prepoloviš, na pooblaščencu so pa pač takšne cene. Zakaj se je pa prjatu pustil nategniti. Pravi redni servis znese okol 200 eur, 50 eur gor al dol. Odvisno od intervala. Lansko leto sem plačal na pooblaščenu za 2.0 tdi, servis na 135k km, 180 eur z njihovim oljem. Je pa takoj omenil da je potrebno menjat zadnje zavore. Kar v kompletu, ker če menjaš samo ploščice ni to to. . No, pol sem menjal ploščice drugje...in letos začuda naredil tehnični pregled.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.307
4.124
113
Ja saj Mitsubishi Colt ni edini avto, ki ga ponujajo japonske znamke.
Zanima teorija.

Jaz pa sem ravno ko sem imel japonica, Honda Civic letnik 2006 bil največ na servisu.
Sklopka šla, amortizerji škripali, odbijač padel ven iz nosilcev.....


Še na Renault nisem imel pol toliko napak.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.768
6.753
113
pri taščici
Ko ste ze glih pri jermenih.
Transit custom 180kkm servis(6let), ugotovijo poskodbe jermenice alternatorja in "sponarja".
Menjava cca 400€. Ostali redno servis se cca 400, skupaj dobrih 800.
Mislim da se bliza veliki servis, bo treba mal povprasat po predracunu za njega...