Še en dober deal. Koliko je nov?
Pojdi trolat na slo-teh. Iz nemčije ne bi kupovak ker je loterija, tu pa je dober deal v celoti potopljen avto
Še en dober deal. Koliko je nov?
Je pa res, da so mali atmosferci, ki ustrezajo zadnji euro6 verziji konkretno zadušeni.Za normalno uporabo ne vem zakaj bi rabil več kot 90KM v avtu ki tehta 900kg.
Normalna uporaba v B segmentu ni ravno kaj zelo diskutibilna. In 90KM je za doseganje le teh čisto ok.Kaj je normalna uporaba je diskutabilno. Zame pac 90 atm konjev slednje ne omogoca.
90 konjev pri 5500 obratih. pri 2000 obratih pa 25 KM....Kaj je normalna uporaba je diskutabilno. Zame pac 90 atm konjev slednje ne omogoca.
Žena ima Hondo Jazz 1.2 devetdeset konjev. Vleče kot Blondinka (avto), in leti kot sneta sekira.Kaj je normalna uporaba je diskutabilno. Zame pac 90 atm konjev slednje ne omogoca.
Ja samo to je hondaŽena ima Hondo Jazz 1.2 devetdeset konjev. Vleče kot Blondinka (avto), in leti kot sneta sekira.
Tej mlinčki so že ok. Sam downsizinga pri velkih avtih pa ne zastopim.Znanec ima za DRUGI avto neko atmosfersko jajce za prevažat froce, do službe, itd. Dnevno naredi cca. 20 kilometrov, več ali manj vse samo v gužvi v skoraj stoječem prometu. Praktično nič avtoceste.
Po besedah nekaterih tukaj, bi moral seveda za to imeti vsaj biturbo 300KM zverino. Se lepo vidi, zakaj gre svet v ….
Ker nekateri mislite, da je samo vaša izbira edina pravilna, čeprav so recimo okoliščine popolnoma druge.
Saj drigo leto bo kar nekaj izbire za okoli 15.Ne bi bil problem ce bi se ta jajca zacela pri ene 8 jurjih kot nekoc. Ampak sedaj pa moras odkantat 20, ce ne se vec za tak neavto. Potem pac raje primaknes se par jurjev....pa se vsaj vozis v necem, kar je priblizno podobno avtu, ne pa v jajcih, ki v nicemer (razen varnosti) ne odstopajo od 40 let starega golfa 2 dizeljn.