Nov avto

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Iz tega ne razumem, če tudi olje kuri. Če ga, močno dvomim, da bo 0W20 žrl manj kot 5W20.
Za P308 so tudi spremenili na olje 0W20. V novembru so hoteli imeti za 4 litre 98 €. Pretirano, ampak vsaj pol ceneje kot hoče denimo VW.
Jaz tudi ne razumem, kaj naj sedaj, v prtljažniku 5w20 iz shoppsterja za 45 eur po 4 letih ni bil več ok tovarna predpisuje od letos 0w20, ko sem jih vprašal, če smo do sedaj točili napačno olje, nisem dobil odgovora, hvala kurcu je bil to zadnji servisni interval na pooblaščenem, dobil namig od mehanika, da naj vseeno pogledam stanje jermena na 40.000 in ga zamenjam pred 50.000 km, v glavnem zastava style
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Zanimivo, ker edina novica je tale ko sem jo zasledil. Ampak tukaj je govora o verigi, ne da bi bil jermen izven olja sedaj.

The 1.2 litre PureTech petrol engine.
This is a new generation of PureTech petrol engine specially developed for optimal integration with hybridisation:
• 3 cylinders and 1199cm3,
• Power 13 hp (100kW) at 5500rpm,
• Torque 230Nm at 1750rpm,
• Variable geometry turbocharger for improved engine performance,
• Timing chain (low maintenance costs),
• Miller cycle operation for better combustion thermal efficiency,
• Euro 6.e standard.

This engine replaces the PureTech 130 EAT8 and will soon be available on other models in the PEUGEOT range, as 208 - 2008 - 308 - 308 SW and 408. PEUGEOT 3008 and 5008 HYBRID will be produced in the Sochaux plant and will be sold in Europe in the second quarter of 2023.
Možno, v glavnem jermen ni več v olju, ostalo nisem spraševal
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Na koncu elektricari niti ne bodo dragi...
Večji problem je to, da so 20 let nazaj naredili motor, ki je dejansko delal, danes pa zaradi ekologije po določenem kratkem času, ne več, sem prepričan, da imajo tudi za električarje pripravljen scenarij, če so ga začeli uresničevati že z ceno elektrike, pa ne samo za avte ampak tudi štedilnik, se ne boj, da se boš ceneje vozil, dražje, krepko dražje bo to čez 15 let
 
  • Všeč mi je
  • Žalosti me
Reactions: Gonzo, sad in B81

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
Ja najbrž bo za velike odjemalce dražja elektrika, tako da boš primoran polniti na javnih polnilnicah. Edino mogoče za tiste s sočnčnimi celicali ali kaj podobnega.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Jaz tudi ne razumem, kaj naj sedaj, v prtljažniku 5w20 iz shoppsterja za 45 eur po 4 letih ni bil več ok tovarna predpisuje od letos 0w20, ko sem jih vprašal, če smo do sedaj točili napačno olje, nisem dobil odgovora, hvala kurcu je bil to zadnji servisni interval na pooblaščenem, dobil namig od mehanika, da naj vseeno pogledam stanje jermena na 40.000 in ga zamenjam pred 50.000 km, v glavnem zastava style
Celo bolj pomembno, kot stanje jermena je stanje sesalnega koška v karterju, kjer črpalka vleče motorno olje...

Nič ti ne pomaga, če je jermen cel, oljni filter pa zabasan in posledično ležaji glavne gredi, ojnic in odmičnih gredi laufajo na suho...

Bi bilo za preverit, le je možen ogled sesalnega koška brez snemanja karterja...recimo skoz čep za izpust olja.. Z endoskopom...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in Hanzi

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Celo bolj pomembno, kot stanje jermena je stanje sesalnega koška v karterju, kjer črpalka vleče motorno olje...

Nič ti ne pomaga, če je jermen cel, oljni filter pa zabasan in posledično ležaji glavne gredi, ojnic in odmičnih gredi laufajo na suho...

Bi bilo za preverit, le je možen ogled sesalnega koška brez snemanja karterja...recimo skoz čep za izpust olja.. Z endoskopom...
Kdo se je nam to zgodilo, je bil jermen daleč od tega, da je izgledal cel
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
In kolk računajo menjavo tega jermena na servisu npr. Opel/Peugeout/Citroen? Kakor berem pravijo da bi se moral preventivno menjati že na ene 40k km, če bi se hotel izogniti težavam.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Če se prav spomnim, sem med potrjevanjem računov za servis pežojev videl, da servis zapiše postavko pregled jermena in širino. Verjetno se nekaj da videti od zunaj. Dvomim, da so tukaj to delali.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
In kolk računajo menjavo tega jermena na servisu npr. Opel/Peugeout/Citroen? Kakor berem pravijo da bi se moral preventivno menjati že na ene 40k km, če bi se hotel izogniti težavam.
Urejeno v času jamstva, nismo dobili računa, so pa tekom popravila večkrat poudarili da je to dobra volja servisa, ko sem pokazal jamstvene pogoje pa vprašaj kje je nadomestno vozilo so rekli da ga nimajo, za 5 dni pa še napišem katera avtohiša, ker se vsi skrivajo, avtohiša Kranj, labore
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Če se prav spomnim, sem med potrjevanjem računov za servis pežojev videl, da servis zapiše postavko pregled jermena in širino. Verjetno se nekaj da videti od zunaj. Dvomim, da so tukaj to delali.
Širina jermena je "kr neki"... Pogled z vrha... Zobje so pa nekako na spodnji strani in se jih ne vidi prav dobro...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.771
6.758
113
pri taščici
znanec na novem kodiaku, olje 0w-20, itak da žre olje, me zanima kaj mu bodo natevezili... naj pač kantico s seboj vozi.
Povabili ga bodo na dolivanje vsak mesec..menjava olja ni vec potrebna.
Pol se pa jaz cudim.ker me pri 180kkm klice da avto ne bo danes fertik, ker mora jermenico(sponar? ) alternatorja menjat in da v takem stanju ne upa dati iz rok.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
Pol ne priporočata kakšne Opel Corse? Trenutno so nekaj znižane ker prihaja nov model, tako da se da v redu ceno dobit se mi zdi.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
PS: Baje bo nova Corsa (2024) imela dejansko verigo, če je verjeti. Ampak po drugi strani pa bodo umaknili dober 8 stopenjski Aisin menjalnik in šli na DCT:

"On a mechanical level, the new Opel Corsa will also debut the new 1.2 PureTech gasoline engine, with 3 cylinders and manufactured already at the Stellantis plant in Trémery, France. This block will modify now, as announced from France, their timing belt by a chain which will contribute to its greater reliability. In addition, it will be combined with new 7-speed dual-clutch e-DCT gearbox, developed by Punch Powertrain for its microhybrid versions (MHEV) with 48V technology. It will thus be the replacement for Aisin’s EAT8."
 
  • Žalosti me
Reactions: tony in novaa

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
Za Ople mislim da je 2+2, vsaj za Astro. In če ne vzameš financiranja potem še doplačaš za tistih +2. Vsaj tako mi je zadnjič razlagal.