Nov avto

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ker je šla proizvodna linija iz Nemčije v celoti v Korejo. Motor (1.5 bencin), ki so ga imeli prvi racerji (ali mogoče vsi), niso bili v zadnjih kadettih (ali pa sploh nikoli). Tam so bili podobne prostornine na koncu 1.4 in 1.6, ta je bil pa vmes.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.561
113
41
Lj
Sicer pa zadnje čase sem gledal par avtov.

Kia Stonic - v primerjavi z mojim 10 let starim Ceedom na nižjem nivoju, vse je trdo, motor vibrira kot v tovornjaku. Poseben gumb pri voznikovemu sedežu za odpirati vratca za tankanje, tega se ne spomnim da bi avto imel zadnjih 20 let. Nasploh moraš vzeti čisto najbolj opremljeno različico da dobiš sploh mehko gumo tam na vratih ko nasloniš komolec.

Kia Ceed - zelo podobna mojemu 10 let staremu Ceedu logično, pričakoval bi večjo razliko dejansko. Dodanih nekaj več stvari kot vzvratna kamera, infotainment zaslon, itd. Ampak še vedno halogenski žarometi razen v edicijah za 25k+ €.

Peugeot 208 - super se pelje, imel sem 8 stopenjski avtomatik ki je zelo smooth. Full LED žarometi, veliko opreme. Je pa avto majhen, bicikel gre notri tako da štrli med sprednjimi sedeži. Zadaj si ne predstavljam da lahko odrasle osebe sedijo, ni placa.

VW Taigo - Glede na to da je samo povišan Polo je presenetljivo dovršen sploh znotraj, deluje kot dražji avti. Ima sicer tudi precej trde plastike, ampak ne na pomembnih mestih, npr. kjer nasloniš komolec. Testiral sem DSG verzijo, ki ni tako smooth kot 8 stopenjski avtomatik iz Peugeot 208. Pri hitrem speljevanju se je čutilo cukanje med določenimi prestavami, npr. 2 in 3., kar se mi ne zdi sprejemljivo.

Bom pa šel gledat še nekaj avtov. Npr. Hyundai Bayon, Opel Corsa/Astra, Ford Puma, itd.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Sicer pa zadnje čase sem gledal par avtov.

Kia Stonic - v primerjavi z mojim 10 let starim Ceedom na nižjem nivoju, vse je trdo, motor vibrira kot v tovornjaku. Poseben gumb pri voznikovemu sedežu za odpirati vratca za tankanje, tega se ne spomnim da bi avto imel zadnjih 20 let. Nasploh moraš vzeti čisto najbolj opremljeno različico da dobiš sploh mehko gumo tam na vratih ko nasloniš komolec.

Kia Ceed - zelo podobna mojemu 10 let staremu Ceedu logično, pričakoval bi večjo razliko dejansko. Dodanih nekaj več stvari kot vzvratna kamera, infotainment zaslon, itd. Ampak še vedno halogenski žarometi razen v edicijah za 25k+ €.

Peugeot 208 - super se pelje, imel sem 8 stopenjski avtomatik ki je zelo smooth. Full LED žarometi, veliko opreme. Je pa avto majhen, bicikel gre notri tako da štrli med sprednjimi sedeži. Zadaj si ne predstavljam da lahko odrasle osebe sedijo, ni placa.

VW Taigo - Glede na to da je samo povišan Polo je presenetljivo dovršen sploh znotraj, deluje kot dražji avti. Ima sicer tudi precej trde plastike, ampak ne na pomembnih mestih, npr. kjer nasloniš komolec. Testiral sem DSG verzijo, ki ni tako smooth kot 8 stopenjski avtomatik iz Peugeot 208. Pri hitrem speljevanju se je čutilo cukanje med določenimi prestavami, npr. 2 in 3., kar se mi ne zdi sprejemljivo.

Bom pa šel gledat še nekaj avtov. Npr. Hyundai Bayon, Opel Corsa/Astra, Ford Puma, itd.
Glede na to kaj gledas pojdi obvezno probat se Opel Mokko in citroen C4 pa mogoce Peugeot 2008. Platforme so bolj ali manj iste, motorji tudi, menjalnik pa itak enak kot v 208.
Med temi tremi je meni po voznji dalec najboljsa Mokka, po prostornosti v notranjosti pa C4, pa tudi opreme je imel malo vec kot ostali v tem cenovnem rangu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.561
113
41
Lj
Glede na to kaj gledas pojdi obvezno probat se Opel Mokko in citroen C4 pa mogoce Peugeot 2008. Platforme so bolj ali manj iste, motorji tudi, menjalnik pa itak enak kot v 208.
Med temi tremi je meni po voznji dalec najboljsa Mokka, po prostornosti v notranjosti pa C4, pa tudi opreme je imel malo vec kot ostali v tem cenovnem rangu.

Ja kakšna Mokka in 2008 sta tudi zanimiva, Citroen ima preveč čuden dizajn zame. Edino kar me skrbi je 1.2 Piretech motor, ki naj bi imel težave z jermenom, ki je v olju.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.561
113
41
Lj
Bayon ima ravno tako avtomatika z dvojno sklopko. Tako lepo kot P 208 ne bo prestavljal. Bo pa cenejši.
Astra je konkretno večja od vseh teh, ki so številko manjši.

Ja za Bayon vem da je tudi DCT, ampak moram pa vseeno sprobati da vidim kak je. Za Astro vem da je večja, in tudi dražja. Pa ta nov dizajn je sicer od zunaj lep, notri pa meni kar grd, ful ene svetleče plastike.

Drugače pa baje naj bi sedaj Stellantis pel z novim 1.2 motorjem tudi na verigo, ima kdo kaj informacij o tem ali so ti motorji že v novih avtih?



The 1.2 litre PureTech petrol engine.
This is a new generation of PureTech petrol engine specially developed for optimal integration with hybridisation:
• 3 cylinders and 1199cm3,
• Power 13 hp (100kW) at 5500rpm,
• Torque 230Nm at 1750rpm,
• Variable geometry turbocharger for improved engine performance,
• Timing chain (low maintenance costs),
• Miller cycle operation for better combustion thermal efficiency,
• Euro 6.e standard.

This engine replaces the PureTech 130 EAT8 and will soon be available on other models in the PEUGEOT range, as 208 - 2008 - 308 - 308 SW and 408. PEUGEOT 3008 and 5008 HYBRID will be produced in the Sochaux plant and will be sold in Europe in the second quarter of 2023.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.510
944
113
Ja za Bayon vem da je tudi DCT, ampak moram pa vseeno sprobati da vidim kak je. Za Astro vem da je večja, in tudi dražja. Pa ta nov dizajn je sicer od zunaj lep, notri pa meni kar grd, ful ene svetleče plastike.

Drugače pa baje naj bi sedaj Stellantis pel z novim 1.2 motorjem tudi na verigo, ima kdo kaj informacij o tem ali so ti motorji že v novih avtih?



The 1.2 litre PureTech petrol engine.
This is a new generation of PureTech petrol engine specially developed for optimal integration with hybridisation:
• 3 cylinders and 1199cm3,
• Power 13 hp (100kW) at 5500rpm,
• Torque 230Nm at 1750rpm,
• Variable geometry turbocharger for improved engine performance,
• Timing chain (low maintenance costs),
• Miller cycle operation for better combustion thermal efficiency,
• Euro 6.e standard.

This engine replaces the PureTech 130 EAT8 and will soon be available on other models in the PEUGEOT range, as 208 - 2008 - 308 - 308 SW and 408. PEUGEOT 3008 and 5008 HYBRID will be produced in the Sochaux plant and will be sold in Europe in the second quarter of 2023.
Torej manjka samo še en Upgrade kit za Puretech iz Jermena na ketno... Kot včasih pri stoenkah... samo, da je bilo tam obratno....