Stoenka s ketno?Torej manjka samo še en Upgrade kit za Puretech iz Jermena na ketno... Kot včasih pri stoenkah... samo, da je bilo tam obratno....
Stoenka s ketno?Torej manjka samo še en Upgrade kit za Puretech iz Jermena na ketno... Kot včasih pri stoenkah... samo, da je bilo tam obratno....
Se oproščam.. Mislim da je bil Jugo 45...samo ta 900 ccm...Stoenka s ketno?
Ampak grd je pa ko satan, zunaj, znotrajBayon ima ravno tako avtomatika z dvojno sklopko. Tako lepo kot P 208 ne bo prestavljal. Bo pa cenejši.
Astra je konkretno večja od vseh teh, ki so številko manjši.
Jermen, ni več v olju, ampak motor še vedno olje zre, pa sli so iz 5w20 na 0w20Ja sicer mene zdaj bolj zanima kaj ima notri trenutni avto če ga kupiš.
Ampak grd je pa ko satan, zunaj, znotraj
Koliko km imaš prevoženih? Službeni imajo ~100.000 in še ne požrejo olja, da bi se to opazilo med dvema servisoma.Jermen, ni več v olju, ampak motor še vedno olje zre, pa sli so iz 5w20 na 0w20
Kateri motor?znanec na novem kodiaku, olje 0w-20, itak da žre olje, me zanima kaj mu bodo natevezili... naj pač kantico s seboj vozi.
Berlingo, 60.000, kupljen nov, motor ribnil, ker so delci jermena v olju zabili sito korita olja pri 50.000 km, na srečo porihtali v podaljšanem jamstvu, povedali tudi da je še daj proizvajalec jermena nekdo drug in ne bo več težav z jermenom, da bo zdržal predpisane intervale, kar seveda ne drži, do 1 leta nazaj točili 5w20,zadnji servis rekli da olje ni več ustrezno iz strani proizvajalca, da je od sedaj naprej predpisano 0w20Vsake oči imajo svojega malerja. Meni je eden od lepših malih jajc, ki trenutno kazijo naše umetniško okolje.
Koliko km imaš prevoženih? Službeni imajo ~100.000 in še ne požrejo olja, da bi se to opazilo med dvema servisoma.
To je mel zmeri 5w30,je pa res da potem najbrž nima več 5g manj co2 na testudizl, 2.0 tdi 150km
0W20 je še bolj voden v mrzlem kot 5W20Jermen, ni več v olju, ampak motor še vedno olje zre, pa sli so iz 5w20 na 0w20
Uff.. pa ravno ta je v ožjem izboru za naslednji avto...dizl, 2.0 tdi 150km
Na citroen servisu 4.5 litra 0w20 računajo 190 eur, tako, da je še poceni skozi prišeld ne govorim, ko je šel tisti liter iskat na petrol, pa so ga ulupli za 25€+ , ampka rdeca lucka pac ne izgleda lepo.
Jermen, ni več v olju, ampak motor še vedno olje zre, pa sli so iz 5w20 na 0w20
Novi Ziher ni več, vozil sem pa 308 letnik 2023 1.2 130, motor je kar se tiče performansov eden boljših, sploh v kombinaciji z avtomatikom, sam imam sicer v precej večji in težji kravi 2.0 250km pa lahko rečem da je start zelo podobenSi zihr da ni več v olju? Od katerega modelnega leta naprej? Recimo na novi Corsi, ali pa P208.
Iz tega ne razumem, če tudi olje kuri. Če ga, močno dvomim, da bo 0W20 žrl manj kot 5W20.Berlingo, 60.000, kupljen nov, motor ribnil, ker so delci jermena v olju zabili sito korita olja pri 50.000 km, na srečo porihtali v podaljšanem jamstvu, povedali tudi da je še daj proizvajalec jermena nekdo drug in ne bo več težav z jermenom, da bo zdržal predpisane intervale, kar seveda ne drži, do 1 leta nazaj točili 5w20,zadnji servis rekli da olje ni več ustrezno iz strani proizvajalca, da je od sedaj naprej predpisano 0w20
Novi Ziher ni več, vozil sem pa 308 letnik 2023 1.2 130, motor je kar se tiče performansov eden boljših, sploh v kombinaciji z avtomatikom, sam imam sicer v precej večji in težji kravi 2.0 250km pa lahko rečem da je start zelo podoben