Nosilec za kolo

22. jul 2007
12.978
1.380
113
123
Jaz sem lani kupil TEGA 30€ pa pride še poštnina, drugače tist iz mimovrste se montira tako da se privije z ključem direkt na kljuko, tega katerega sem nabavil ima montažo na škarje.
 

bocco

Pripravnik
17. feb 2011
157
0
16
Jaz sem letos zase nabavil nosilec za 4 kolesa. Nosilec je v primerjavi z kakšnimi drugimi v tem cenovnemu razredu tudi gibljiv, kar omogoča lažji dostop prtljažnika avtomobila. V mojem primeru (kombi z dvokrilnimi vrati) sicer še vseeno ne pride toliko do izraza kot je to pri avtomobilih.
Je pa zadeva zelo enostavna za uporabo. Zraven pa so priloženi še dodatni pritrdilni trakovi za dodatno pripetje na vrata prtljažnika, s čimer povečaš nosilnost in zmanjšaš tresenje nosilca med vožnjo.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Huh, tole ne zgleda slabo, cena je pa tudi zanimiva. Bolj bi bil problem naročit, a enega bom že našel da mi "pomaga".
Pa obnese se v redu ali so kakšne težave?
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne vem za kaj bi se pretirano sekiral? 60 kil kolesa (če so vsa velika, če sta dva otroška je manj), 15 kil nosilec in smo na 75 kilah. To je teža. Previs obremenjuje kljuko na strig, kar pa menda mora zdržat. Če mi pa zaradi tega ukrivi rit avta je pa bolje da mi jo kolesa kot da to ugotovim pri karambolu
smile-1.gif


Resno - obremenitev ni tako mala, a mi je vseeno bolj apetitilih peljati 4 kolesa na kljuki kot na strehi. Če bi bilo prepovedano pa najbrž tega ne bi prodajali.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik softi pravi:
sej se ne gre za prodajanje, gre se za obnašanje vozila
Če sem s polno Xsaro karavan lahko vozil brez težav (ki mimogrede počepne že, samo ko ji pomežilneš), se bo dalo s čimerkoli.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:
v čem je sploh fora tega nosilca zadaj?
zakaj je boljši kot strešni?
* Bp voziš 130, zračni upor je manjši
*če ne presežeš 5m v dolžino je načeloma ceneje hodit na trajekte
*na strehi ostane plac še za kakšen konkreten kufr

Glavni minus tegale je, da rabiš kljuko na avtu. In cena.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Poleg tega je verjetno upor manjši in po moji logiki - strešni nosilci imajo podobno omejitev kilaže kot uradno kljuka zadaj. Če primerjam montažo kljuke (in moje ateste z 3x preveč naloženo prikolico) jim bi na uč precej bolj zaupal kot tistima dvema prečkama na strehi. Zato pa sprašujem, ker je poleg vsega zadeva še bolj univerzalna (če imaš kljuko seveda - jaz jo imam na obeh avtih in nova kljuka stane le malenkost več kot npr novi strešni nosilci).
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.025
9.110
113
EU
Je sigurno zračni upor manjši. Na strehi so na "nož" v smeri vožnje.
Zadaj imaš pecikle prečno postavljene v smer vožnje. Aerodinamika shebana.
So kje opravljeni testi
13.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Tale sigurno z mojim verjetno je tam tam. Odvisno od avta. Na avtobusu, ki ima še 2 metra zadaj "brezračni prostor" sigurno obvelja moja, na "formuli" pa prej ko ne tvoja. Po praksi sodeč pa - nož ali ne nož - pri 130 stegni roko skozi okno in občutiš približen upor enega kolesa na strehi.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.379
213
63
Na tem, ki ga gledaš, se ti bodo kolesa med vožnjo drgnila druga ob drugo. Če nimaš ravno nabora koles iz kosovnih odpadkov, bo škoda hitro večja, kot je vrednost prtljažnika.
Jaz sem najprej pregledal teste, ki so jih delali pri ADAC in Stiftung Warentest. V trenutku so odpadli vsi polizdelki MontBlanca, ki so zanesljivo zasedli zadnje mesto, čeprav se pri nas prodajajo kot suho zlato.
Vzel sem Atero Strada Sport M3 pri mimovrste.com in dokupil adapter za 4.kolo. Prtljažnik je na nivoju Thuleta, a za manj denarja (menda je Atera hišni dobavitelj prtljažnikov za Mercedes). Na loku ima dodane ročice s ključavnicami, ki skrbijo za fiksno razdaljo med kolesi, fiksiranje na kljuko je s pregibno ročico, ki je prav tako pod ključem. Prtljažnik je pregiben, zato lahko naloženega nagneš nazaj in normalno odpreš prtljažna vrata (deluje tudi na Sharanu).
Res je pri nalaganju potrebno kolesa križno postaviti na prtljažnik, da si krmila in sedeži niso napoti, a ko je vse skupšaj enkrat fiksirano, se lahko brez skrbi voziš. Nosilnost je 68kg, zato na njem občasno prevažam tudi trial motor, ki tehta ravno toliko in vse dela BP.
smile-1.gif