Citat:
Uporabnik Company pravi:
Od kar imam zadevo na kljuki, med sezono vozim bicikle s sabo skoraj vsak vikend. Montaža je neprimerno hitrejša (natakneš na kljuko, spustiš ročko, zakleneš, vključiš elektriko). Tisto o majanju koles je bolj za lase privlečeno, je pa verjetno odvisno od kvalitete nosilca. Odkar ga imam, lahko parkiram povsod, saj višina ni sporna, zaradi tega ni potrebno dodatno paziti (Hrvatom sem na carini zapornico odlomil, ker se pač ni dovolj hitro dvignila) Poraba je s kolesi zadaj manjša za 1 liter na 100 km v primerjavi z istimi kolesi na strehi. Prtljažnik je dosegljiv brez težav, saj se nosilec s kolesi nagne, prtljažnik pa zato normalno odpre. Ne vem, pri meni so se pokazale le prednosti glede na nosilce na strehi.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj najprej odleti v tem primeru?
In nadstrešek v mojem primeru skoraj zagotovo ne.
Nosilec koles
Ker da bi ga od sank odtrgal ne verjamem.
Iz strehe pa tudi sank najbrž ne potegne kar tako.
za vozilom se običajno naredi turbulenca, zato je zračni upor manjši, kot na strehi:Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
+ 1
Poraba na strehi +20%-30% (Mazda 6 prejšnja generacija) - iz 6,5 na čez 8
Sedaj na Kugi s temle - Westfalia BC60 slabega pol litra več (iz 6,8 na 7,3).
Vzel sem pa Westfalio predvsem, ker da zložiti - prideš na destinacijo - sprazneš kofer, nosilec iz kljuke dol in ga enostavno "pospraviš" v koferraum. Ni straha pred krajo in ne moti, če greš kam z avtom. Edini manjko - če bi dal 3 kolo gor (dodatni nosilec - ga imam), potem te funkcije (zložljivosti) ni več.
sem jih mel 5 let. Tudi 6 sr desk na strehi pri 110kmh brez problemaCitat:
Uporabnik mr_ pravi:
V ponedeljek bo imel Lidl prečke za na karavana po 40eur. Baje so Menabo. Bo ok nakup?