Nosilci za kolesa na vlečni kljuki

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.036
101
63
Se mi zmeša, da bi moral vsak dan kljuko in nosilec gor pa dol. Tko pa me mali zagleda na busplacu kjer sva zmenjena, odmontira prvo kolo, tacajt ko jest dam kolo na streho da on prvo kolo v prtljažnik in gasa.
...
Jaz sem pa ravno zaradi tega vzel serijsko vgrajeno kljuko in kupil Thulejev Fold. Odprem prtljažnik, dvignem Thuleja, ga z eno roko postavim na kljuko, z drugo zategnem ročico in nato s prvim roko vtaknem kabel in z drugo unfoldam. 4 gibi
 
27. jan 2022
5.387
2.073
113
Tako lahko opišeš tudi montažo na streho. ;)

Pa ne mi rečt da imaš vtičnico za luči na višini da ne rabiš pripogibanja.

PS: uporabljam nosilec na kljuki.
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.036
101
63
Vtičnica je stransko tik pod kljuko. Ja, sklonit se je treba.

Raje vozim z bicikli na strehi, zaradi bočnega parkiranja. Lažje mi je pa Thuleja dat na kljuko. Nosilce za na streho imam zmontirane na nosilcih.

Vseeno je bistveno več dela te nosilce na sanke postaviti (oziroma dol dat kadar avto peljem v pralnico)
 
2. okt 2007
3.683
2.131
113
Obstaja, ampak smuči stojijo vertikalno in imajo velik zračni upor + zimska svinjarija zadaj ni glih blagodejna za smuči.

Poglej priponko 90299

koliko pa je to "legit"? tablice se ne vidi, pa tudi vprašanje, kako s tem čez ITA, kjer zahtevajo še tablo. Takšnih nosilcem ki bi lahko smuči ležece postavin na nosilce koles pa ni?
Načeloma lahko zgurtnam smuči na nosilce koles, samo vseeno iščem nekj bolj priročnejšega.
 
27. jan 2022
5.387
2.073
113
Ja daj no malo guglaj, se vse dobi.
Tabla je obvezna če štrli 50 cm čez zadnjo točko vozila.

Boge smuči, ki se vozijo zadaj. Zakaj pa ne na streho?
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.286
-1.374
63
Menda veš, da je zaradi svinjarije, ki je ne spucaš, obremenjena kaka komponenta. Ketna, zobniki, menjalnik... kaj bi se sekiral, saj se rezervni deli dobijo, zdaj ko ni več korone, pa še na pol zastonj je :evil:
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.871
3.739
113
Popolnoma enako kto vsaka druga. Kje točno je problem. Tudi ko je spucan pa v prvo blato zapelješ je spet vsran pol naslednjih xy km.
Ne vem če mamo iste standarde za "bicikel vsran da leti blato po strehi". To so tvoje besede. Pa to ti je isto ko da si navlečeš zjutraj polne gate na rit in rečeš da je isto kot vsak drugi dan ko maš frišne.

Bicikel je vsran po vsaki furi ja, samo ne tako da leti blato od njega.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.928
1.375
113
Zapeljem v garazo, kjer me caka nosilec za na kljuko. Sam lahko vae dvignem in namestim na kljuko. Za na streho sem imel pa komplet nosilce od koles na prečnih za avto. Ni ravno one man job. Pa kot rečeno, moti me upor plus omejitve za strešno okno, panoramo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.871
3.739
113
Super, ampak z leti se lahko te krame kar nabere. Ko sem na strehi vozil dva bicikla sem mislil da imam vse, potem smo si omislili family bike, ki ima 18 kg in sem kupil nosilec za na kljuko 3+1, na njem sem vozil tudi piaggio ciao. Ker je bila na kljuki včasih prikolica, na nosilec pa so šla samo 4 kolesa, sem pristal na petih nosilcih na strehi. Ko sem že drugič mislil da več ne gre, sem kupil še dva nosilca za v garažo avtodoma in nosilec za 4 bicikle na zadnji steni avtodoma.
Skupaj je to 15 nosilcev, če nič ne kombiniram, od vseh je še najmanj v uporabi tistih 5 za na streho. 5 nosilcev zmontiranih na prečke ena oseba ne natakne v kompletu na avto (enoprostorec).
Bolje je tisto kar v trenutni kombinaciji vozila, oseb in biciklov pride najbolj prav.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.871
3.739
113
Ja, če po blatu voziš nekak je....
Bicikel s katerega leti drek po strehi je za oprat, ne za vozit. Z bicikla, ki je samo umazan pa ne leti drek po strehi. Odloči se torej, a je drek al ga ni. Je pa strešni nosilec kvečjemu prednost, ker odpihne dol več dreka kot zadaj na kljuki.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.472
2.524
113
še v SLO - ampak komaj
Khm - bom mal odvetnika špilal … če se goniš po blatu kakih 60-100 km od doma boš bickl bolj težko opral preden ga gor daješ.

Nima vsak baterijski štralfika in 20 - 30 l vode zraven.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.472
2.524
113
še v SLO - ampak komaj
Aja - če potem za naslednjo furo daš enako fsranega gor, so to pač drugače postavljene prioritete. Kaj si kdo misli o tem pa je spet druga tema.
Zase vem, da poskušam čimmanj časa porabiti za čiščenje, seveda upoštevajoč, da so bistvene komponente ustrezno vzdrževane.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.871
3.739
113
Point je v tem da pravi da je prednost nosilca na kljuki to da streha ni usrana. Jaz pa pravim da bicikel s katerega leti drek je itak za oprat in da je za spotoma špricnit še streho približno nič sekund dodatnega dela.