KSZ
Sam tudi nisem pristaš kita (razlog je že Roberto zapisal), zato želim imeti v vsakem avtomobilu normalno rezervno gumo. Pri novih avtomobilih jih običajno ni zraven, temveč je kit in sicer iz dveh razlogov:
- varčevanje pri izdelavi, torej nižji stroški proizvodnje in dodaten zaslužek, ko tistim, ki želijo rezervno gumo, prodajo kot dodatno opremo
- nižanje teže avtomobila, kar se seveda odraža v nižji normni porabi in nižjem CO2-ju
Ker ne kupujem novih avtomobilov, rabljenih pa ne bom kupoval po merilu, če imajo rezervno gumo, pač kupim avto kot je, potem pa poskrbim, da je noter rezrevna guma. V mojem trenutnem avtomobilu recimo nisi niti mogel doplačati za nadomestno gumo (če se prav spomnim).
Po nakupu avtomobila sem si vzel 15 minut časa in pregledal oglase in čez dva dni je iz tega:
nastalo tole:
Torej original rezervna guma s celotnim kompletom orodja, ki paše zraven. Olajšan sem bil pa za celih 50 EUR (namig: odpadi in karambolirana vozila
).
In to je to, ni ravno neka znanost, pa tudi tema na 5-ih straneh se mi zdi, da ni ravno potrebna.
Se pa strinjam, da se je pred nakupom novega avtomobila potrebno pozanimati v to smer in dodatno naročiti, če želiš imeti rezervno gumo. Ob prevzemu pa preverit kaj je noter, ker glede na zgoraj opisane primere, očitno nekateri trgovci kradejo stvari ven. Ali pa zadeva dobi noge ob servisu.