Ni rezervne gume v avtu......

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Citat:
Uporabnik gloglo pravi:
litoželezne .

Litoželezni so jaški na cesti..torej jeklo, ki se ga vliva v livarske modele....tam so tolerance zidarske...na palec.

Drugače železo kot tako sploh ni možno, razen v naravni obliki (ruda)...vse ostalo je na železo vezan ogljik...in je to jeklo. Čeprav vsi rečemo da je neka stvar železna je v resnici jeklena.
Torej si nabavil jeklena platišča
wink-1.gif
.

Kar se same rezervne gume tiče...jaz bi bil po svoje zadovoljen s setom za flikanjem + tlačilko, ker prihraniš na prostoru in teži. Zaenkrat v 23ih letih še nisem rabil dajat gor rezerve, tako da je verjetnost, da bom imel predrto sila manjhna, da bo pa to še tako, da je ne bo možno zaflikat še toliko manj. Za mojih 15.000 km lertno v povprečju vedno v radiusu 100 km od doma...bi bil set povsem ok zadeva.
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
V mojem primeru imam kit in kompresor, tak mini. Itak ne mislim dajat not rezerve.
Je pa tudi res, če poči ponavadi res v kaki vukojebini, da bi ti rezerva prav prišla... Kot sem seznanjen morš avto dvignit in tist kit notr dat ter po parih minutah napumpat gumo...

Nisem pa še delal tega.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.509
4.276
113
Evo v soboto zatulil sistem za zaznavanje pritiska pnevmatik. Povozil vijak. Šele danes (Ponedeljek) se je dalo kolo zaflikat.

AMZS je v Mariboru zaprt. No na srečo nisem rabil avta , drugače pa bi bila jeba brez rezervne kole. Aja rešil z pumpanjem na vsakih 12 ur

No vijak sem pustil v kolesu.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Citat:
No vijak sem pustil v kolesu.
pametno
Jaz sem na dopustu slišal, da je nekaj v gumi, ko sem se vozil po asfaltu na plažo. Pogledam in vidim vijak. Glava vijaka ni bila velika in sem si rekel gotov ni šlo čez plašč in ga potegnem ven takrat pa samo psšššššš
redface-1.gif

So pa to bili časi ko je bila še normalna rezerva v prtljažniku
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.984
6.870
113
pri taščici
Znanec se je z motorjem s sardinije?pripeljal domov, pa se potem se po ljubljani vozil kar nekaj casa. Z vijakom v sprednji gumi. Zasravfal ga je namenima, ker je predrl.gumo in takrat je komaj kompresor in kniping nekje sfehtal na sardiniji kaj sele vulkanizerja ki bi imel novo gumo.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
jest mam pa mal off vprašanje...

Zdej bom dobu tank za plin v tist prostor od gume. In tako gre potem guma v gepek. Ampak zoprno je to, ker je guma tavelka, se pravi običajna guma in feltna. Če dam to v klet in nekje dobim tisto ta ozko, k jo imajo eni avti, a bo to ok za do vulkanizerja se pripeljat, al je z namenom v rezervi običanja feltna?

drugač rešitev od MTL-ja ni slaba... smo malo lepše bi bilo treba tole narest...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Če dam to v klet in nekje dobim tisto ta ozko, k jo imajo eni avti, a bo to ok za do vulkanizerja se pripeljat, al je z namenom v rezervi običanja feltna?
Če boš kupil tovarniško od tvojega avtomobila nimaš kaj skrbeti. Le hitrost je običajno omejena.
So pa te ozke zelo drage tudi rabljene. Običajno od 100 EUR gor samo guma, ne pozabi, pa da potrebuješ tudi dvigalko in orodje
wink-1.gif
.

PS: Sam sem moral del police izrezati, ker je bila guma ravno cca. 3cm višja od police. Imam pa vedno gor par kap, tako da ni bilo estetsko moteče
grin1.gif
. Če imaš pa gumo v ležeči legi v prtljažniku ti pa popolnoma pokvari obliko prtljažnika in je tako posledično bistveno manj uporaben. Tako da, zame je bil tisto zgoraj najboljši kompromis.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja za hitrost mi je jasno.

Kje nej dobim tovarniško, če je original navadna feltna? Govorimo o subaruju. v imprezi je ta ozka, v legcyu pa navadna. feltne pa pašejo na oba... Torej, če bi dobil kje od impreze, bi jo lahko dal notr? Sej dvigalka pa ključ pa upam, da bosta še vedno šla tja nekam okol tanka...

za orodje bi bilo najbolje tole dobit

http://www.ebay.co.uk/itm/2008...D4AAOSwZjJU28g8

pa stiropor itak pride v gumo, pa je vse v kompletu.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Verjetno je Legacy težji, tako da malo tudi o tem razmišljaj.
Da ti ne bo potem ta male gume po par km razneslo.

Tisti kit zgoraj, če je od klasične rezervne gume, ti ne bo šel v ta malo, ker je ta mala ožja in bo previsok.
wink-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
150kg razlike... ni to neki velik...

upam da so nasloni tok visoki kot guma, ker potem bi bila tvoja rešitev super. Res izgubiš minimalno prostora. Jest mam rolo zgoraj, in tako ne bom mogel nič rezat, če bo preveliko kolo...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Verjetno je Legacy težji, tako da malo tudi o tem razmišljaj.
Da ti ne bo potem ta male gume po par km razneslo.

Tisti kit zgoraj, če je od klasične rezervne gume, ti ne bo šel v ta malo, ker je ta mala ožja in bo previsok.
wink-1.gif

in od klasične, ker impreza ima ta ozko gumo že original...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
150kg razlike... ni to neki velik...

upam da so nasloni tok visoki kot guma, ker potem bi bila tvoja rešitev super. Res izgubiš minimalno prostora. Jest mam rolo zgoraj, in tako ne bom mogel nič rezat, če bo preveliko kolo...
Rolo (če bo razlika v višini minimalna) lahko itak potegneš čez kolo in je.
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
in od klasične, ker impreza ima ta ozko gumo že original...
Potem pa super. Samo še lepo oblečeš gumo v nekaj (poglej na moji fotki, je v nekem materialu podobnem usnju in pa z zadrgo za odpret) in jo fiksno pritrdiš ob sedež in je.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
tole sm slišal ni tok ok... če je kakšna orng poškodba, tole ne pomaga dost... kako je potem s popravilom gume? je še vedno možen?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
150kg razlike... ni to neki velik...

upam da so nasloni tok visoki kot guma, ker potem bi bila tvoja rešitev super. Res izgubiš minimalno prostora. Jest mam rolo zgoraj, in tako ne bom mogel nič rezat, če bo preveliko kolo...
Rolo (če bo razlika v višini minimalna) lahko itak potegneš čez kolo in je.
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
in od klasične, ker impreza ima ta ozko gumo že original...
Potem pa super. Samo še lepo oblečeš gumo v nekaj (poglej na moji fotki, je v nekem materialu podobnem usnju in pa z zadrgo za odpret) in jo fiksno pritrdiš ob sedež in je.

ja, ker jest rad kompliciram, bi mogoče pogledal, kje ima sedež kakšen nosilec, in bi jo probal prišraufati na hrbtišče... če ne bo šlo, pa tako kot maš ti... Izgled me ne moti, tko da pomoje jo ne bom oblačil. Sem pa videl na netu, da jih v klobučevino oblačijo... sam to je verjetno drago.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
tole sm slišal ni tok ok... če je kakšna orng poškodba, tole ne pomaga dost... kako je potem s popravilom gume? je še vedno možen?

Kako dolgo že voziš (leta in km) in kolikokrat si do sedaj menjal gumo na cesti?

A misliš s Subarujem "OFF ROAD" zganjati?

Ko si boš odgovoril na ti dve vprašanji pa naprej.

Pa da ne bo nesporazuma - ne pravim da nima mtl v določenih pogledih prav - ampak ni pa vse zlato kar napiše in se mora sam vsak zase odločiti kaj je zanj najboljši kompromis (ja - kompromis - idealne rešitve v tej zgodbi ni).

Pa še zase - zadnjih nekaj let (khm - zadnjih 18
redface-1.gif
) delam nekaj več km na leto (od 50k pa do 80k) - pa sem do sedaj imel 2x gumi defekt (na cesti - za one druge ne vem nič uradnega):
1. na AC pri nas - dokler sem se ustavil, jo je že orenk načelo in me je zasilna v Golfu "odpeljala" do vulkanizerja, kit bi si lahko vtaknil nekam,
2. pa na HU kjer sem priletel v "udarno jamo" - obe desni gumi presekani, tako, da mi je popolna rezervna pomagala ravno toliko kot kit za popravilo v zgonjem primeru - lahko sem si jo vtaknil nekam
crazy1.gif


Glede na zgornjo situacijo sem popolnoma indiferenten do tega vprašanja - vem le, da je kit precej manjši in manj boli ko si ga kam vtakneš.
tongue-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
vozim precej, drug avto. Ampak ta avto ima punca za v službo, 100km dnevno, in nočem, da bi bili kakšni dodatni zapleti, če se karkoli zgodi, ker pač punca ni ravno iznajdljiva kar se tiče avta in problemov okoli tega. In rezervno gumo bo že kakšen mimoidoči znal zamenjat, s temi kiti, je pa tko, da ga kakšen starejši verjetno ne zna ravno uporabljat...

Ker se mi je že dostikrat zgodilo, da mi nekaj crkne, se pokvari, ravno takrat ko je najmanj treba, ko ni signala gsm, ipd, sem bolj ziheraš. In da sem pol res enkrat v enih fukovcih (ker kdaj pa grem tud tja, sploh zdele pozimi), s prazno gumo, pa tem kitom, ki recimo da ne prime....
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.509
4.276
113
Rajši ji asistenco plačaj . Kit pa no ja jaz sem do sedaj samo 1 X menjal kolo ko mi je neko železo presekalo bok gume na clio. 6x pa sem se z žebljem pripeljal do črpalke napumpal pa dalje do vulkanizerja .