Neprilagojena hitrost !!

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
>> 2.) Ko se prižge rdeča, običajno traja par sekund, da se prižge zelena na drugi strani.

Hmmm... kje pa je to obicjano? Veliko krizisc, po katerih sam vozim, je takih, da se na tadrugem semaforju prizge rumena skoraj istocasno, kot se prizge rdeca na sosednjem... oz. nikakor ne gre za vec sekund...

Je pa drug problem pri kutluri voznikov. Ko bremzam na rumeno luc, se mi zelo velikokrat zgodi, da v vzvratnem ogledalu vidim tistega zadaj, kako bremza na plono in kolne pa maha z rokami zadaj... se pa tudi zgodi, da zavije mimo (po levi ali desni... ni vazno... vazno, da ni avta zraven ob boku, ce je takoj zadaj jih ne briga), po gasu in cez rumeno oz. ze cez rdeco...

To se mi recimo v Ljubljani zgodi dostikrat...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Ne moreš primerjat semaforjev in ograj na mostovih. Voznika lahko iz ovinka odnese tudi, če tehnično gledano vozi po predpisih, recimo pri spolzkem cestišču ali poledici. Tu seveda ograja rešuje življenja. Po drugi strani dejstvo, da spregledaš rumeno, nima nobenega opravičila, ker imaš pri vožnji po omejitvah dovolj časa, da reakcijo prilagodiš glede na situacijo.

Da je sedaj več voženj v rdečo kot prej, je le izgovor. Če bi ljudje vozili po omejitvah in ustrezno reagirali, ne bi imeli nobenih težav. Začuda jih jaz nimam, pa nisem superman.
wink-1.gif

Če svojo hitrost prilagodiš razmeram na cesti, in imaš ustrezne gume, kot to zahtevajo predpisi te ne bo odneslo nikamor. Tudi za morebitno vožjo z mosta v globino ni opravičila, saj je most dovolj širok, seveda pa se moraš držat tudi drugih predpisov - logika, kot to trdiš za križišče. No za vsakega lahko rečeš, da hitrosti namenoma ni zmanjšal, predno je zapeljal na most.

Da je sedaj več voženj v rumeno/rdečo ni noben izgovor ampak povsem trdno DEJSTVO. Očitno ljudje NE vozimo 100% zbrani in 100% po predpisih, tud pred križiščem je lahko poledica, tako da en zapelje na mostu v ograjo, drug pa zapelje v rdečo in koga ubije.
UZ bi število voženj v rdečo zmanjšala za večkratnik (recimo na prejšnjo raven). In do takoh nesreč kot v MB ne bi prihajalo.

Verjetno se ne spomniš, ker je že davno od tega. UZ ni od nekdaj. Uvedli so jo prav zaradi razloga, da bi vožnje v rdečo/rumeno zmanjšali, pred križišči pa omogočali manj sunkovita in bolj varna ustavljanja, saj so vozniki o času kdaj se bo prižgala rdeča obveščeni prej in se na to lažje ustrezno pripravijo. Ta sistem brez nesreče dopušča krajšo nepazljivost in manjše napake, ki jih vozniki dejansko delajo, sedanji pa ne ne dopušča in udeležence takoj kaznuje, uno babo je s smrtjo naprimer. Proračun se pa polni.

Saj se strinjam s tabo, če voziš 100% zbran in po predpisih, imaš čas da ustaviš. Če pa si malce nepazljiv, malce prehiter, za kakšno sekundo pogledaš kaj se dogaja ob cesti...., (in takih je ogromno), si pa pri UZ še vedno lahko varno ustavil, brez UT pa ne moreš, pelješ v rdečo in lahko povzročiš nesrečo.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
>> 2.) Ko se prižge rdeča, običajno traja par sekund, da se prižge zelena na drugi strani.

Hmmm... kje pa je to obicjano? Veliko krizisc, po katerih sam vozim, je takih, da se na tadrugem semaforju prizge rumena skoraj istocasno, kot se prizge rdeca na sosednjem... oz. nikakor ne gre za vec sekund...

Je pa drug problem pri kutluri voznikov. Ko bremzam na rumeno luc, se mi zelo velikokrat zgodi, da v vzvratnem ogledalu vidim tistega zadaj, kako bremza na plono in kolne pa maha z rokami zadaj... se pa tudi zgodi, da zavije mimo (po levi ali desni... ni vazno... vazno, da ni avta zraven ob boku, ce je takoj zadaj jih ne briga), po gasu in cez rumeno oz. ze cez rdeco...

To se mi recimo v Ljubljani zgodi dostikrat...

Res je in meni se dogaja enako. Kretenov je ogromno in samo čakam, kdaj se mi bo en tak zalepil v rit.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
>> 2.) Ko se prižge rdeča, običajno traja par sekund, da se prižge zelena na drugi strani.

Hmmm... kje pa je to obicjano? Veliko krizisc, po katerih sam vozim, je takih, da se na tadrugem semaforju prizge rumena skoraj istocasno, kot se prizge rdeca na sosednjem... oz. nikakor ne gre za vec sekund...

Je pa drug problem pri kutluri voznikov. Ko bremzam na rumeno luc, se mi zelo velikokrat zgodi, da v vzvratnem ogledalu vidim tistega zadaj, kako bremza na plono in kolne pa maha z rokami zadaj... se pa tudi zgodi, da zavije mimo (po levi ali desni... ni vazno... vazno, da ni avta zraven ob boku, ce je takoj zadaj jih ne briga), po gasu in cez rumeno oz. ze cez rdeco...

To se mi recimo v Ljubljani zgodi dostikrat...

Res je in meni se dogaja enako. Kretenov je ogromno in samo čakam, kdaj se mi bo en tak zalepil v rit.
In kaj zdej boljše, Pustit sedanje stanje, in počakat, da se ti bo Krethen zabil v rit in ti zlomil vrat, no pa saj bo oni kriv in bo plačal kazen, ali uvest UZ, kjer do takšnih situacij ne bo prihajalo, kot že prej ni.. ali vsaj mnogo bolj redko. ????
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
>> 2.) Ko se prižge rdeča, običajno traja par sekund, da se prižge zelena na drugi strani.

Hmmm... kje pa je to obicjano? Veliko krizisc, po katerih sam vozim, je takih, da se na tadrugem semaforju prizge rumena skoraj istocasno, kot se prizge rdeca na sosednjem... oz. nikakor ne gre za vec sekund...

Je pa drug problem pri kutluri voznikov. Ko bremzam na rumeno luc, se mi zelo velikokrat zgodi, da v vzvratnem ogledalu vidim tistega zadaj, kako bremza na plono in kolne pa maha z rokami zadaj... se pa tudi zgodi, da zavije mimo (po levi ali desni... ni vazno... vazno, da ni avta zraven ob boku, ce je takoj zadaj jih ne briga), po gasu in cez rumeno oz. ze cez rdeco...

To se mi recimo v Ljubljani zgodi dostikrat...

Res je in meni se dogaja enako. Kretenov je ogromno in samo čakam, kdaj se mi bo en tak zalepil v rit.
In kaj zdej boljše, Pustit sedanje stanje, in počakat, da se ti bo [censored] zabil v rit in ti zlomil vrat, no pa saj bo oni kriv, ali uvest UZ, kjer do takšnih situacij ne bo prihajalo, kot že prej ni.. ali vsaj mnogo bolj redko. ????

Prej je bilo isto, s tem da sem tudi sam "lovil rumeno". Zdaj bremzam, ko vidim rumeno. Poraba je manjša, nevarnost je manjša in ni bojazni da bi se zajebal in prevozil rdečo. Tako da jaz ne zastopim kretenov, ki ne prenesejo počakat enega intervala v križišču.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Prej je bilo isto, s tem da sem tudi sam "lovil rumeno". Zdaj bremzam, ko vidim rumeno. Poraba je manjša, nevarnost je manjša in ni bojazni da bi se zajebal in prevozil rdečo. Tako da jaz ne zastopim kretenov, ki ne prenesejo počakat enega intervala v križišču.
Kaj se pa potem pritožuješ, če je blo prej isto?
No jaz ne mislim da je isto, voženj v rdečo je sedaj nekajkrat več. To je dejstvo.

A ne zastopiš tiste, ki ne morejo počakat intervala? Zakaj si že prej lovil rumeno?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Prej je bilo isto, s tem da sem tudi sam "lovil rumeno". Zdaj bremzam, ko vidim rumeno. Poraba je manjša, nevarnost je manjša in ni bojazni da bi se zajebal in prevozil rdečo. Tako da jaz ne zastopim kretenov, ki ne prenesejo počakat enega intervala v križišču.
Kaj se pa potem pritožuješ, če je blo prej isto?
No jaz ne mislim da je isto, voženj v rdečo je sedaj nekajkrat več. To je dejstvo.

A ne zastopiš tiste, ki ne morejo počakat intervala? Zakaj si že prej lovil rumeno?

Naslednjič premisli, preden bevskaš. Še enkrat si preberi kaj sem napisal. Mene so motili prej in me motijo zdaj.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Prej je bilo isto, s tem da sem tudi sam "lovil rumeno". Zdaj bremzam, ko vidim rumeno. Poraba je manjša, nevarnost je manjša in ni bojazni da bi se zajebal in prevozil rdečo. Tako da jaz ne zastopim kretenov, ki ne prenesejo počakat enega intervala v križišču.
Kaj se pa potem pritožuješ, če je blo prej isto?
No jaz ne mislim da je isto, voženj v rdečo je sedaj nekajkrat več. To je dejstvo.

A ne zastopiš tiste, ki ne morejo počakat intervala? Zakaj si že prej lovil rumeno?

Naslednjič premisli, preden bevskaš. Še enkrat si preberi kaj sem napisal. Mene so motili prej in me motijo zdaj.
In zakaj že si prej lovil rumeno?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Torej, na kratko: moja poanta je, da večina ljudi ne vozi v rumeno in rdečo, ker bi bili nezbrani, ampak, ker ne želijo pred semaforjem čakati enega intervala. To je vse. Tu UZ ne spremeni popolnoma ničesar, saj so UZ ukinili ravno zato, ker je večina ljudi, ko je videla UZ, pospešila, tudi krepko čez omejitev. Res je, da v Ljubljani vidim paciente, ki na polno zapeljejo v rdečo, ko imajo drugi že zeleno. Res pa je tudi, da so taki modeli počeli to tudi prej.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
>> In kaj zdej boljše, Pustit sedanje stanje, in počakat, da se ti bo Krethen zabil v rit in ti zlomil vrat, no pa saj bo oni kriv in bo plačal kazen, ali uvest UZ, kjer do takšnih situacij ne bo prihajalo, kot že prej ni.. ali vsaj mnogo bolj redko. ????

Jaz sem tako proti temu, kar so uvedli... da zelena na utripa vec... Prej je to bilo samo v MB koncu... in tam je bilo prej pomoje vec naletov od zadaj... sploh tam, kjer ne mores spremljat se vzporednega semaforja za pesce, da vidis, kdaj lahko pricakujes konec zelene luci...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
>> Torej, na kratko: moja poanta je, da večina ljudi ne vozi v rumeno in rdečo, ker bi bili nezbrani, ampak, ker ne želijo pred semaforjem čakati enega intervala. To je vse. Tu UZ ne spremeni popolnoma ničesar, saj so UZ ukinili ravno zato, ker je večina ljudi, ko je videla UZ, pospešila, tudi krepko čez omejitev. Res je, da v Ljubljani vidim paciente, ki na polno zapeljejo v rdečo, ko imajo drugi že zeleno. Res pa je tudi, da so taki modeli počeli to tudi prej.


Res da so to pacienti ze prej...samo prej je bilo vec "lufta" preden se je krizisce zapolnilo iz precne smeri... Sedaj se prakticno takrat, ko se tebi prizge rdeca, unim precno prizge ze rumena...

So pa pacienti, ki peljejo v polno krizisce, ceprav vedo, da jim ne bo uspelo priti skozi krizisce, preden speljejo tadrugi... Ce pa se slucajno pri zeleni ustavim na vstopu v krizisce, ker vidim, da je polno, pa se zelo hitro najde kaksen kekec, ki mi zadaj hupa, blenda... ces, kaj stojim, ce je pa zeleba...

Glede strpnosti voznikov bo moralo preteci se zelo veliko vode, da se bo zadeva kaj spremenila... Z visokimi kaznimi tega vsekakor ne bodo odpravili... samo proracunska luknja bo malce manjsa
smile-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.275
113
42
Men je vseen. Če mi rata zvozt ovink pol je dober pa v rdečo mi je dozdej tud že znesl (sej sm še živ mar ne).








Hec kar se rdeče tiče. Sovražm ljudi ki vozijo v tardečo..ali pozno rumeno..
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Torej, na kratko: moja poanta je, da večina ljudi ne vozi v rumeno in rdečo, ker bi bili nezbrani, ampak, ker ne želijo pred semaforjem čakati enega intervala. To je vse. Tu UZ ne spremeni popolnoma ničesar, saj so UZ ukinili ravno zato, ker je večina ljudi, ko je videla UZ, pospešila, tudi krepko čez omejitev. Res je, da v Ljubljani vidim paciente, ki na polno zapeljejo v rdečo, ko imajo drugi že zeleno. Res pa je tudi, da so taki modeli počeli to tudi prej.

Ja, tud jaz vidim paciente, ki vozijo na polno v rdečo in tud prej so bili, vendar jih je od trenutka ukinitve UZ najmanj 10x več. Jaz prej nisem zapeljal nikoli, sedaj mi pa tud rata kdaj. Namerno ali nenamerno, tisto žensko iz MB niti najmanj ne zanima. Važno je al pelješ v rdečo ali pa ne. povzročiš nesrečo ali ne. krivca se hitro najde, ampak bolje da do nesreče ne pride.

Nebi rekel, da je ravno večina prej pri zeleni pospeševala, še nejmanj pa krepko čez omejitve (kje so policaji z radarji?)
Vsekakor so tisti prišli skoz križišče še pri rumeni, sedaj pa ti isti pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Kar je neprimerno bolj nevarno. To bi ponovna uvedba UZ rešila. Sedaj je voženj v rumeno/rdečo neprimerno več kot prej, to je dejstvo. pa se niso ljudje čez noč spremenili ampak luči.
 

lemar

Fizikalc
8. jan 2008
406
57
28
Tudi sam sem se ob ukinitvi UZ spraševal zakaj? Zato ker tega drugje ne poznajo? Mater je to izgovor in pojasnilo, torej pri nas je res zanimivo, čeprav imaš argumente in rezultate boš spremenil sistem ker so ' v EU' tako rekli? (pa niso!). Tipična filozofija novopečenih strokovnjakov katerih vodilo so le direktive EU, pa še teh ne razumejo v celoti. Pač, če samo prevajaš direktive nisi za nič odgovoren.

Prej nisem nikoli vozil v rdečo, tudi sedaj mi na srečo še ni uspelo - so me pa že nekajkrat sopotniki pošiljali v tri p...e m....ine zaradi bremzanja, prej tega ni bilo treba. Pa še v premislek, nihče (čeprav prvih 20 let misliš tako) ni 100% skoncentriran skozi ves vozniški staž, sploh če delaš veliko km - napaka se zgodi, kakšne so posledice je pa le vprašanje sreče in statistike.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik lemar pravi:
Tudi sam sem se ob ukinitvi UZ spraševal zakaj?
Meni je povsem jasno zakaj.
Kar poglej ta primer.
Rus bo plačal kazen, (država zasluži) mož ali otroci bodo kupili nov avto če je ta totalka ali pa tega popravili (država zasluži) 60-letni voznici ne bo treba več plačevat penzije naslednjih xx let, pa 37 let je vlagala v pokojninski sklad (država zasluži), državi ne bo več treba plačevat voznici zdravnikov, ki bi jih v naslednjih letih na starost in do pozne smrti vsekakor morala (država zasluži)......

Le zakaj bi država z nekimi utripajočimi zelenimi lučmi hotela preprečit takšne nesreče, saj od tega dobro zasluži. Lažje se je skriti za nekimi EU direktivami (ki takoj čez mejo ne veljajo) in okrivit voznika za vse. In zraven še rečt da je namerno zapeljal v rdečo haha.
Ampak pravi vzroki se skrivajo povsem drugje. In na tem primeru lepo vidiš, da država ni zainteresirana za zmanjšanje nesreč ker si ji splačajo, in bo ob višjih kaznih za povečanje naše varnosti zainteresirana še manj.
 

lemar

Fizikalc
8. jan 2008
406
57
28
No tole je precej radikalna teorija, in glede na sposobnost naših birokratov, tudi malce nerealna. Si že spoznal ali slišal za birokrata ki bi znal nanizat toliko aktivnosti ki bi pripeljale do nekega konkretnega cilja? - pa naj bo, v našem primeru zaslužek države, še tako bizaren?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Torej še enkrat.
Tudi sam sem za UZ luč in se strinjam s tvojo teorijo, da je to varnejše, vendar na tem primeru nakladaš, da se kar kadi. Zakaj, sem pa nanizal že zgoraj.

Namreč tudi sanja se ti ne, zakaj je Rus šel v rdečo. Je tako? Torej ne nakladaj, da bi UZ pa rešila to žensko.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
En prepotenten motorist manj, kle se ni za sekirat. Od takega, ki še za svojo varnost ne poskrbi ni za pričakovat, da bi se oziral na varnost drugih...
Tukaj pa se strinjam s tabo. Če pri 42-ih letih nimaš toliko pameti, da bi med vožnjo z motorjem dal na glavo čelado, potem pa tudi
bonk.gif
. Glede na stanje razbitine najbrž ni vozil ravno počasi.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:

Hmmm... kje pa je to obicjano? Veliko krizisc, po katerih sam vozim, je takih, da se na tadrugem semaforju prizge rumena skoraj istocasno, kot se prizge rdeca na sosednjem... oz. nikakor ne gre za vec sekund...

katera križišča pa so to - konkretno?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.