Nakup 4X4 karavana

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
523
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
škodo ste vozli že kaj po servisih?
evil.gif
tole je na daljši rok najbolj pokvaljiv 4x4 v zgodovini. Se mi zdi da ne obstaja ena 4x4 škoda, ki neb imela težav spogonom

Dej sploh ne govori.
d055.gif
Saj o starih TTjih se tudi da veliko zanimivega prebrat.

A res
bonk.gif
?

Kaj tocno pa crkuje? Sicer nisem se kaj dosti iskal informacij, a nekako sem si za naslednji avto zadal "leprotto" octavijo (saj si ti imela 1,8t 4x4? )
evil.gif


confused-1.gif
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Nisem nikjer napisal da se lahko primerja oz. da je dober kot subarujev oz. katerikoli 4wd. Ampak zanima me ali res toliko crkujejo skodini pogoni. In pa seveda statistiko ter vzroki !

Me pa resno zanima, kje se res vozite. Jaz razen pozimi po snegu, in kdaj pa kdaj po kakšnem travniku, se načeloma ne vozim. Ker bojda so za to primerne ceste.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
škodo ste vozli že kaj po servisih?
evil.gif
tole je na daljši rok najbolj pokvaljiv 4x4 v zgodovini. Se mi zdi da ne obstaja ena 4x4 škoda, ki neb imela težav spogonom

Se ti kar slabo zdi. Ne vem kakšna je statistika, naša je pri hiši že lep čas pa ni bilo niti enega problema s pogonom. Poznam še pa osebno 4 ljudi, kateri imajo octavio 4x4 prav tako noben nima problemov z pogonom.
Spremljam tudi skoda forum pa še nisem zasledil da bi kdo pisal o problemih s pogonom.

Na podlagi česa si prišel do te ugotovitve?

Seveda, da noben ne piše. Saj tudi jaz nisem, dokler ni šla.
evil.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Drugi del stavka je pa "rahlo" falil.

V bistvu, če povemo po resnici .... subaru se oklepa neke konzervatvine logike, ki ga je pripeljala do slave, ampak se je že zdavnaj iztekla. Drži se je pa kot pijanec plota!
evil.gif


Začnimo z motorji, razen da boxer leži horizontalno in ima malo manjše težišče od klasičnega pokonci postavljenega motorja so daleč za časom. Tako tehnološko kot ekološko! Recimo ropotajoč zvok bokserja mene nikakor ne prepriča, ampak se mi zdi kot da je pod pokrovom nekaj narobe (zamik faze). Simetrični stalni 4WD pogon je bil cool začetek 90h let (pa že takrat je audi s quattrom bil boljši) danes pa je tehnološko zastarel. O kaki sodobni tehniki pa niti ne bomo izgubljali besed - cena pa je taka kot da bi bil avto posut z zlatom!

Sicer pa kaj bi govoril, podatki za aktualna dokaj podobna modela:

Audi A4 quattro 1.8 TFSI - 160KM (cena 35k EUR)
Max. hitrost: 219 km/h
0-100km/h: 8.9 sex
komb. poraba: 7.7 l/100km
Izpust CO2: 182 g/km

Subaru Legacy SW 2.0 - 150KM (osnovni model za 30k EUR)
Max. hitrost: 206 km/h
0-100km/h: 9.8 sex
komb. poraba: 8.6 l/100km
Izpust CO2: 199 g/km

Skratka v vseh pogledih slabše lastnosti subaruja, med drugim je celo lažji ... cenovno se mi ne da primerjat opreme, ampak bi rekel da je tam-tam za napisno ceno.

in katero revulicijo je pa audi pogruntal? In audi 35k z opremo XXX, in subaru 30k z veliko že serijske opreme. ne moreš rečt, da 5k ni majhna razlika. in ne vem, zakaj se firma ne bi držala motorjev, če delajo. Itak subaruje ne kupujejo tisti, k mislijo pri benzu prišparat... sicer pa - sej majo zdej dizla. A to zate ni ful novost??? Ne vem, kdaj je nazadnje kakšna firma nov motor poštudirala.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Drugi del stavka je pa "rahlo" falil.

V bistvu, če povemo po resnici .... subaru se oklepa neke konzervatvine logike, ki ga je pripeljala do slave, ampak se je že zdavnaj iztekla. Drži se je pa kot pijanec plota!
evil.gif


Začnimo z motorji, razen da boxer leži horizontalno in ima malo manjše težišče od klasičnega pokonci postavljenega motorja so daleč za časom. Tako tehnološko kot ekološko! Recimo ropotajoč zvok bokserja mene nikakor ne prepriča, ampak se mi zdi kot da je pod pokrovom nekaj narobe (zamik faze). Simetrični stalni 4WD pogon je bil cool začetek 90h let (pa že takrat je audi s quattrom bil boljši) danes pa je tehnološko zastarel. O kaki sodobni tehniki pa niti ne bomo izgubljali besed - cena pa je taka kot da bi bil avto posut z zlatom!

Sicer pa kaj bi govoril, podatki za aktualna dokaj podobna modela:

Audi A4 quattro 1.8 TFSI - 160KM (cena 35k EUR)
Max. hitrost: 219 km/h
0-100km/h: 8.9 sex
komb. poraba: 7.7 l/100km
Izpust CO2: 182 g/km

Subaru Legacy SW 2.0 - 150KM (osnovni model za 30k EUR)
Max. hitrost: 206 km/h
0-100km/h: 9.8 sex
komb. poraba: 8.6 l/100km
Izpust CO2: 199 g/km

Skratka v vseh pogledih slabše lastnosti subaruja, med drugim je celo lažji ... cenovno se mi ne da primerjat opreme, ampak bi rekel da je tam-tam za napisno ceno.


V tem topicu si, priznam, napisal veliko zanimivega in kar mi je všeč, tudi lepo argumentiral. Vendar....
Z zadnjim postom si pa krepko brcnil v temo in vseprej napisano si sam diskreditiral.
Dal si primerjavo, po tvojem tehnološko Audijevo čudo ( ?! )s klasičnim atmosfercem ( bokser izvedba ) !

Pa primerjamo dizel motorje, Subarujev je edini take sorte na svetu ( bokser) s čudovitim zvokom - če je že to neko merilo.
Audijevi dizli izstopajo v čem? V ničemer...
Subarujev pa....
Oprema....pri obeh se da dobiti "vse" kar ti srce poželi....

Drži pa še nekaj....Audijevi vozniki so pristaši svoje znamke...dokler ne vidijo, občutijo boljšo alternativo....so pa največji tepci za volanom ( moje izkušnje ).
Subarujevi vozniki so pa najzvestejši vozniki, za njih ni konkurence....in opravičeno.

V bistvu ne mormo metat voznikov subarujev in audijev v isti koš, ker je miselnost obojih preveč različna...
lp
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
jaz vem za testnega da je po par k km, že ropotal in se je iz sredinskega difa ulilo. pa na servisu tudi niso točno vedli za kaj gre.

nisem ziher če je haldex, ampak vem da na A3 je tudi na snegu hitro odšel po gobe, so avto po eni uri nalozli in odpljali..torej takšen 4x4 pogon, ne hvala.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
V tem topicu si, priznam, napisal veliko zanimivega in kar mi je všeč, tudi lepo argumentiral. Vendar....
Z zadnjim postom si pa krepko brcnil v temo in vseprej napisano si sam diskreditiral.
Dal si primerjavo, po tvojem tehnološko Audijevo čudo ( ?! )s klasičnim atmosfercem ( bokser izvedba ) !

Pa primerjamo dizel motorje, Subarujev je edini take sorte na svetu ( bokser) s čudovitim zvokom - če je že to neko merilo.
Audijevi dizli izstopajo v čem? V ničemer...
Subarujev pa....
Oprema....pri obeh se da dobiti "vse" kar ti srce poželi....

Drži pa še nekaj....Audijevi vozniki so pristaši svoje znamke...dokler ne vidijo, občutijo boljšo alternativo....so pa največji tepci za volanom ( moje izkušnje ).
Subarujevi vozniki so pa najzvestejši vozniki, za njih ni konkurence....in opravičeno.

V bistvu ne mormo metat voznikov subarujev in audijev v isti koš, ker je miselnost obojih preveč različna...
lp

Glej dal sem primerjavo primerljivega, avta sta enak velikostni rang, imata oba enako dober pogon in izbral sem primerljivo motorizacijo. To da Audi ne dela več atmosferskih bencinarjev in da subaru nima nadtlačno polnjenih mene (kot kupca) ne zanima, zanima pa me zakaj Audi pospeši do 100 km/h 1 sec prej, gre 15km/h hitreje in ima en liter nižjo porabo?!
17758-icon_confused.gif
Sicer vem da je so to "chiken fight" argumenti, ampak VSAK kupec bo najprej pretehtal tole.

Audi je 5k EUR dražji drži, v opremo se nisem spuščal ... japonci imajo tiak dve stopnje opreme ki sta dokaj bogati in tako ne moreš neposredno primerjat z nemško logiko kjer za vse nekaj plačaš (je pa omenjen Audi bolje opremljen od osnovne različice z 2WD, subaru pa ima še eno različico ki ima ceno 34k EUR).

Subaru (vsaj v Sloveniji) živi samo od fanov, ki vozijo Subaruje že 20 let. To da so eno najbolj lojalnih uporabnikov mi je jasno, ampak so delno tudi zavedeni!

Glede motorjev, dal sem primerjavo bencinarja ker je neposredno povezava na temo. Lahko pa dam še dizla.

Subaru: 2.0D, 150KM, 9.6s, 203km/h, 6.1l/100km, 161g/100km, 31.390 EUR
Audi: 2.0 TDI, 140KM, 9.6s, 207km/h, 6.2l/100km, 162g/100km, 33.980 EUR

.. sem pogledal še opremo in pri Audiju je v to ceno vključena vsa osnova oprema za ta rang vozila: avto klima, ESP, el. pomiki vsega, usnjen volan, tempomat, ksenon plus, parkirni senzorji, dinamično podvozje ...! Za Subaru pa nikjer ne najdem podatkov o opremi.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
samo kaj ko je audi drug svet napram scoobyju, scooby je plastičen špartanec, audi pa vsestranski elegentnež
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Še o Haldex pogonih:

- Audi S3, 225KM, '02, 142.000km, pogoni delajo brez težav, po snegu je pravo veselje,
- Sharan V6 4motion, 204KM, '06, 121.000km, pogoni delajo brez težav,
- Sharan 1.9tdi 4motion, 115KM, čipan (140KM?), '07, cca.130.000km, pogoni delajo brez težav,
- Golf R32 Turbo, konfiguracije od 240-500++KM, l.04, blizu 80.000km, le manjša okvara&modifikacija menjalnika, sicer Haldex dela BP,
- ...

Je pa res treba redno (60.000km) menjati olje in filter v Haldex diferencialu, obstaja menda samo original (če se motim, me prosim popravite).
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
res je obstaja samo original olje in filter, menjal prejšni mesec, v diff gre 0,9l olja/30€ in filter tudi okoli 30€, nam je pa na sharanu šel zafnji diff ker ni olje in filtr biu menjan najmanj 200k km, ker mi pač nismo tedaj vedeli, naši mehaniki pa tudi ne, to je bilo pred leti..
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Nima
smile-1.gif

To je vse kar kaže. Sem vozil ta avto in vem.
Ker nima MMI, niti na vrtljivem gumbu na palcu, niti na konici obvolanske ročice.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
samo kaj ko je audi drug svet napram scoobyju, scooby je plastičen špartanec, audi pa vsestranski elegentnež

Ti še subaruja od blizu videl nisi.