Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Aha, jaz sem razumel da ima visko zadeva v novi Pandi to narejeno tako, da ko zacne ena os (ali kolo ?) zdrsavati, se tekocina segreje in se ji spremenijo parametri, tako da lahko zagrabi druga os ali kolo (nisem cisto preprican kaj, zato tudi nisem vedel ali gre za diferencial ali kaj) in potem je to to, nekaj moci prenesene tja, kjer je oprijem in imas zelo po kavbojsko narejen 4-kolesni pogon. Tisti v stari Pandi (skatla, Puchov 4x4) je bil pa bojda drugacen.
Sicer imamo pa avtonovinarja tukaj, bo verjetno popravil, ce sem natrosil kaksne bedarije
Za novo pando nisem 100%, samo bi prej rekel da so italjani dali preprosto in poceni visko sklopko, ki deluje v takem avtu čisto solidno. To kar si ti opisal je sicer delovanje diferenciala (sicer ne deluje ravno tako, je pa podobno, končni rezultat pa enak). Kot sem omenil ima nova panda tudi opcijo "boljšega" pogona, ampak mislim da slednji vključuje le drugačen zadnji diff. Vprašanje sploh če se to pri nas prodaja, ravno tako kot reduktor, ki naj bi bila tudi opcija ...
Stara panda ima priklopljiv pogon brez vmesnega diferenciala ga je pa naredil Puch (kot tudi veliko ostalih pogonov za raznorazne avtomobilske firme).
On topic: Slavni Subarujev pogon ni v ničemer boljši od recimo Audijevega, ima jasno svoje prednosti, ampak po drugi strani tudi slabosti. Če bi moral izbirat med Legacyem in Audijem, bi prej gledal na druge dejavnike kot pa na sam pogon!