Nakup 4X4 karavana

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ta pravi Subaru ima 6 cilindrov.
evil.gif


Tale na videu je še lep. Ta nov je pa...
frown-1.gif
Ta prav subaru ima 2.0 in turbino.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No, prosim za argument v čem je Quattro boljši od Subarujevega "All whell drive" sistema, ali drugače, slabosti Subarujevega sistema?

Ker je torsen manjši in lažji diff, kar pomeni da zavzame manj prostora in pa pridela manj izgub. Poleg tega se torsen teoretično hitreje odziva na spremembe kot pa visco diferencial, ki ima malo "laga".

Stvar je jasna ko gre zares:
https://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ta pravi Subaru ima 6 cilindrov.
evil.gif


Tale na videu je še lep. Ta nov je pa...
frown-1.gif
Ta prav subaru ima 2.0 in turbino.


2.5 turbo
wink-1.gif
Am.. na žalost 2.5 sux. Sploh ker nima kovanih batov.

Bom kr skopiru:
Čedalje več lastnikov 08-10 STi ima težave s crknjenimi motorji še v času garancijske dobe (povzeto po Subaru UK Facebook in Scoobynet).
Garancije načlom ane priznavajo. Subaru UK odgovarja: http://subaru.co.uk/general/engineeringtechnical-statement

Njihove utemeljitve:
Citat:
* Engine rev limits being constantly exceeded due to over speeding
* Vehicles being un-officially modified outside the design brief of the engine (unit is designed for around 300 BHP or 330 BHP in the case of the STI 330S, not more)
* Track use (racing, time trials, rallying etc)
* Incorrect maintenance procedures, causing engines to be run with insufficient or contaminated lubricating oils
* Use of incorrect fuel grade (RON)
* Unofficial “grey” Imports of undetermined specification, ie. not supplied by Subaru (UK)
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.271
113
42
Hehe. Jaz bi podaljšal do 2008. Tanov mi je grd, tisti 2004 - 2008 je pa poleg MB C 63amgT najlepši karavan ever
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Aha, hvala za se eno razlago !
smile-1.gif


@Blackjack: glede na tvoj video - en znanec ima starega Forresterja, precej starejsi kot na tvojem posnetku (v videu je to 2. avto, cca. 35% casa v posnetek). Ko sem se peljal z njim (na debelo spestan sneg na gozdni cesti / makadam sredi zime, nobenega peska na vrju na cesti, nobene soli, cesta navkreber) je tip za prikaz vklopil reduktor in sva se peljala gor v klanec v tretji, avto je samo pospeseval in zacel kmalu tuliti zaradi prevec obratov
hysterical-1.gif
To me je tako neizmerno zabavalo (saj razumem, lahko bi prestavil in se vozil brez reduktorja, ce ne bi slo za prikaz), da res ne morem razumeti zakaj na tvojem posnetku avto tako nemarno poskoci, ko (po opisu komentatorja) vkljuci vec moci na zadnjo os. Jaz nisem dozivel nic takega, sneg je pac sneg (ves cas je drselo, enkrat ali dvakrat sva priletela v spluzeno bariero ob strani), clovek je rekel, da je kar naprej 4WD in res je izgledalo, kot da je kar naprej 4WD, nobenega poskakovanja in vklopa/izklopa. Kako je v resnici s tem, se vklopi samo obcasno in je nama letelo po volji milega neba ali kaj ?

Jaz sem bil res posteno impresioniran, kolikor je kocija cudne oblike (mora biti letnik 1998 ali nekaj takega - na internetu sploh ne najdem tako cudnega primerka za demonstracijo - sploh nima tistih plasticnih obrob na spodnji strani vrat), letelo je kot sto hudicev in karkoli sem se izmislil glede kombinacij pogona, je lahko tip naredil, brez da bi kakorkoli negativno vplivalo. En drug znanec ima tavelikega Landcruiserja, pa moram reci, da je dalec od tega, da bi me tako impresioniral z voznjo (sedis pa res visje, to se mi zdi velik plus glede varnosti).
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.669
341
83
www.kacnje.eu
ksz:
Malo višje se je govorilo o porabi - moj Forester je letnik 2006 (bencin) in sam sem z njim (kupil sem rabljenega) prevozil dobrih 40 kkm. V tem času sem imel skupno povprečno porabo 8,77 (pa imam kar nekaj makadamov, klancev in mestne vožnje).
Ostalih stroškov razen rednih servisov ni bilo. Aja, lažem - eno žarnico sem menjal.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No, prosim za argument v čem je Quattro boljši od Subarujevega "All whell drive" sistema, ali drugače, slabosti Subarujevega sistema?

Ker je torsen manjši in lažji diff, kar pomeni da zavzame manj prostora in pa pridela manj izgub. Poleg tega se torsen teoretično hitreje odziva na spremembe kot pa visco diferencial, ki ima malo "laga".

Stvar je jasna ko gre zares:
https://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

In kje imaš tukaj za primerjavo torsen (Audi)? Recimo vse napisano/povedano v videu bi veljalo tudi za Audi. Večina stvari v videu se sicer nanaša na samo elektroniko (speljevanje z enim kolesom) in niti nima veze dirketno s pogonom.

Nekdo je prej omenil da je Haldex (4motion) stalni 4 kolesni pogon - fora je v poimenovanju! VSI pogoni ki delujejo avtomatično in poganjajo 4 kolesa so po besedah proizvajalcev stalni. Skratka če imaš ročico/tipko za vklop pogona je to "priklopljiv" pogon, če to dela avtomatika je pa stalni. Razlika pa je ali je os stalno gnana ali samo po potrebi in haldex (4motion) prenaša moč samo po potrebi!
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Aha, hvala za se eno razlago !
smile-1.gif

Stara Panda je dejansko dosti predelana klasična Panda, kateri je Puch naredil pogon. Pogon pa ni nič posebnega, imaš spredaj in zadaj klasični diferencial in pa vmes pogonsko gred. Pogonska gred ima vklopnik in je med normalno vožnjo izkjučena, ko rabiš 4WD pa jo vključiš. Tako dobiš tog prenos na vsa štiri kolesa s fiksno razporeditvijo navora 50:50. Tole ima (samo v obrnjeni postavitvi) večina starih terencev, čisto enak sistem pa ima tudi star subarujev malček Justi! Fora takega pogona je da ni stalen in ga ne moraš uporabljat po trdih podlagah ker ti bo pač raztrgalo osi, uničilo gume pa tudi avto je na splošno nevodljiv.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).

Hja, reduktor je namenjen ravno takim namenom - razni vleki. Ok, sej audijev 4x4 res ni tok slab. samo vprašanje je, koliko je avto robusten in trpežen... tega sicer ne vem, sam moj subaru (sicer je res 3 star) je trpežen tok, da se se kdaj kar sam čudim. V primerjavi z ostalimi avti k sm jih imel... ja ni zastonj z mano že 4-5 let.

Glede bankrota na bencinu - zakaj? poraba je okol 10l - to je čisto normalno za 2.5 motor. če hočeš pa zabavo, bo pa treba seveda kaj plačat za to. nič ni zastonj.

če pa rabiš ti delovni stroj, si raje kupi kakšnega pick-up-a (nissan, mazda,...), k ti ga ne bo škoda, placa bo polno, vlekel bo vse, tist 4x4 te bo pa tud ven potegnil iz mokre trave...
 

Lamagras

Pripravnik
7. dec 2010
69
0
6
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).

Hja, reduktor je namenjen ravno takim namenom - razni vleki. Ok, sej audijev 4x4 res ni tok slab. samo vprašanje je, koliko je avto robusten in trpežen... tega sicer ne vem, sam moj subaru (sicer je res 3 star) je trpežen tok, da se se kdaj kar sam čudim. V primerjavi z ostalimi avti k sm jih imel... ja ni zastonj z mano že 4-5 let.

Glede bankrota na bencinu - zakaj? poraba je okol 10l - to je čisto normalno za 2.5 motor. če hočeš pa zabavo, bo pa treba seveda kaj plačat za to. nič ni zastonj.

če pa rabiš ti delovni stroj, si raje kupi kakšnega pick-up-a (nissan, mazda,...), k ti ga ne bo škoda, placa bo polno, vlekel bo vse, tist 4x4 te bo pa tud ven potegnil iz mokre trave...

Veš kako je, pickup mi ne pride v poštev, ker nimam neke bajne potrebe po njem, ni tega šlepanja pogosto, cca 1x na mesec, ko greva s tamalo mal našo slovenijo raziskovat. Zato mi je bolj pomemben dobr pogon takrat ko ga rabim. Kot sem pa reku, mi ni poraba tok problematična, po LJ itak uporabljam javni prevoz.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.099
455
83
45
dolenska
Glede porabe bom tih, ker nimam prakse.

Nekoč, ko sem bil še terenski, sem se dost prevozil s terenskimi avti. Najbolj so se obnesli razni puchi, micke, land roverji (un "kmečki") in subaruji. Rad bi kaj napisal za audi, wv sam tle smo zmeraj pešačili, ker kao prenizek ali ga je škoda,..... Tuarega sem imel tudi v rokah, sam samo po ljubljani
smile-1.gif
. Ja, se je dobr obnesel pri babah.
Ko bom velik, lep in bogat, bom mel subaruja. Hvaležen stroj in kar je pomembno gre in gre. Je pa res, da je ta avto ko kak resen kmet. Če če veliko delat, veliko tudi poje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).

Hja, reduktor je namenjen ravno takim namenom - razni vleki. Ok, sej audijev 4x4 res ni tok slab. samo vprašanje je, koliko je avto robusten in trpežen... tega sicer ne vem, sam moj subaru (sicer je res 3 star) je trpežen tok, da se se kdaj kar sam čudim. V primerjavi z ostalimi avti k sm jih imel... ja ni zastonj z mano že 4-5 let.

Glede bankrota na bencinu - zakaj? poraba je okol 10l - to je čisto normalno za 2.5 motor. če hočeš pa zabavo, bo pa treba seveda kaj plačat za to. nič ni zastonj.

če pa rabiš ti delovni stroj, si raje kupi kakšnega pick-up-a (nissan, mazda,...), k ti ga ne bo škoda, placa bo polno, vlekel bo vse, tist 4x4 te bo pa tud ven potegnil iz mokre trave...

Veš kako je, pickup mi ne pride v poštev, ker nimam neke bajne potrebe po njem, ni tega šlepanja pogosto, cca 1x na mesec, ko greva s tamalo mal našo slovenijo raziskovat. Zato mi je bolj pomemben dobr pogon takrat ko ga rabim. Kot sem pa reku, mi ni poraba tok problematična, po LJ itak uporabljam javni prevoz.

V bistvu če vlečeš težko prikolico (2t prikolica če sem prav razumel?!) potem je res edina opcija subaru ker ima reduktor (oz. obstaja tudi Audi z reduktorjem da ne bomo pristranski - allroad). Alternativa je sicer avtomatik, za po klancu navzgor nadomešča reduktor samo po klancu navzdol (s prikolico ki te izdatno poriva) ima pa avtomatik precej slabosti. Vseeno bi raje razmislil o kakšni drugi kravi, ki ima bolj trdno konstrukcijo (terenci).

Sicer pa za vožnjo po (mokri) travi in po blatu prej kot pogon rabiš dobre gume, še tako dober pogon ti ne bo nič koristil na letnih gumah. Tu je tudi spet vprašanje zakaj nebi izbral terenca kjer so gume vseeno bolj prilagojene potrebam.

Torej glede na napisano si tipičen predstavnik ljudi ki potrebujejo "luksuznega" terenca!
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
2t prikolica mora imeti vsaj naletno ce se kaj drugega ne,
tako da bo klancih navzdol bi morala tiudi sama sebe mal bremzat

Če nima ločenega zavornega sistema ni nič. Naletna zavora pa že samo ime pove kako deluje ... ni pa to za redno zaviranje po klancu navzdol, takrat moraš vozit z občutkom in preprečit da se ti naletna sproža (torej vozit čimmanj sunkovito).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.150
113
kaj kak deluje? zajlo vleče ko pritiska na kljuko... zato se reče naletna, ne da se sproži samo ob naletu.
 

Lamagras

Pripravnik
7. dec 2010
69
0
6
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer pa za vožnjo po (mokri) travi in po blatu prej kot pogon rabiš dobre gume, še tako dober pogon ti ne bo nič koristil na letnih gumah. Tu je tudi spet vprašanje zakaj nebi izbral terenca kjer so gume vseeno bolj prilagojene potrebam.

Torej glede na napisano si tipičen predstavnik ljudi ki potrebujejo "luksuznega" terenca!
evil.gif

to za dobre gume mi je čist jasno da so pogoj
smile-1.gif

drugače pa luksuzni terenec, ne hvala
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kaj kak deluje? zajlo vleče ko pritiska na kljuko... zato se reče naletna, ne da se sproži samo ob naletu.

Ja in z njo lahko zelo precizno zaviraš!
cheer.gif