Ta prav subaru ima 2.0 in turbino.Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ta pravi Subaru ima 6 cilindrov.
Tale na videu je še lep. Ta nov je pa...
Ta prav subaru ima 2.0 in turbino.Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ta pravi Subaru ima 6 cilindrov.
Tale na videu je še lep. Ta nov je pa...
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No, prosim za argument v čem je Quattro boljši od Subarujevega "All whell drive" sistema, ali drugače, slabosti Subarujevega sistema?
Ker je torsen manjši in lažji diff, kar pomeni da zavzame manj prostora in pa pridela manj izgub. Poleg tega se torsen teoretično hitreje odziva na spremembe kot pa visco diferencial, ki ima malo "laga".
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Ta prav subaru ima 2.0 in turbino.Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ta pravi Subaru ima 6 cilindrov.
Tale na videu je še lep. Ta nov je pa...
Am.. na žalost 2.5 sux. Sploh ker nima kovanih batov.Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Ta prav subaru ima 2.0 in turbino.Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ta pravi Subaru ima 6 cilindrov.
Tale na videu je še lep. Ta nov je pa...
2.5 turbo
Citat:
* Engine rev limits being constantly exceeded due to over speeding
* Vehicles being un-officially modified outside the design brief of the engine (unit is designed for around 300 BHP or 330 BHP in the case of the STI 330S, not more)
* Track use (racing, time trials, rallying etc)
* Incorrect maintenance procedures, causing engines to be run with insufficient or contaminated lubricating oils
* Use of incorrect fuel grade (RON)
* Unofficial “grey” Imports of undetermined specification, ie. not supplied by Subaru (UK)
'91 do tm ene '99 se strinjam.Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Legacy je zakon
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No, prosim za argument v čem je Quattro boljši od Subarujevega "All whell drive" sistema, ali drugače, slabosti Subarujevega sistema?
Ker je torsen manjši in lažji diff, kar pomeni da zavzame manj prostora in pa pridela manj izgub. Poleg tega se torsen teoretično hitreje odziva na spremembe kot pa visco diferencial, ki ima malo "laga".
Stvar je jasna ko gre zares:
https://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Aha, hvala za se eno razlago !
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).
Hja, reduktor je namenjen ravno takim namenom - razni vleki. Ok, sej audijev 4x4 res ni tok slab. samo vprašanje je, koliko je avto robusten in trpežen... tega sicer ne vem, sam moj subaru (sicer je res 3 star) je trpežen tok, da se se kdaj kar sam čudim. V primerjavi z ostalimi avti k sm jih imel... ja ni zastonj z mano že 4-5 let.
Glede bankrota na bencinu - zakaj? poraba je okol 10l - to je čisto normalno za 2.5 motor. če hočeš pa zabavo, bo pa treba seveda kaj plačat za to. nič ni zastonj.
če pa rabiš ti delovni stroj, si raje kupi kakšnega pick-up-a (nissan, mazda,...), k ti ga ne bo škoda, placa bo polno, vlekel bo vse, tist 4x4 te bo pa tud ven potegnil iz mokre trave...
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).
Hja, reduktor je namenjen ravno takim namenom - razni vleki. Ok, sej audijev 4x4 res ni tok slab. samo vprašanje je, koliko je avto robusten in trpežen... tega sicer ne vem, sam moj subaru (sicer je res 3 star) je trpežen tok, da se se kdaj kar sam čudim. V primerjavi z ostalimi avti k sm jih imel... ja ni zastonj z mano že 4-5 let.
Glede bankrota na bencinu - zakaj? poraba je okol 10l - to je čisto normalno za 2.5 motor. če hočeš pa zabavo, bo pa treba seveda kaj plačat za to. nič ni zastonj.
če pa rabiš ti delovni stroj, si raje kupi kakšnega pick-up-a (nissan, mazda,...), k ti ga ne bo škoda, placa bo polno, vlekel bo vse, tist 4x4 te bo pa tud ven potegnil iz mokre trave...
Veš kako je, pickup mi ne pride v poštev, ker nimam neke bajne potrebe po njem, ni tega šlepanja pogosto, cca 1x na mesec, ko greva s tamalo mal našo slovenijo raziskovat. Zato mi je bolj pomemben dobr pogon takrat ko ga rabim. Kot sem pa reku, mi ni poraba tok problematična, po LJ itak uporabljam javni prevoz.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
2t prikolica mora imeti vsaj naletno ce se kaj drugega ne,
tako da bo klancih navzdol bi morala tiudi sama sebe mal bremzat
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sicer pa za vožnjo po (mokri) travi in po blatu prej kot pogon rabiš dobre gume, še tako dober pogon ti ne bo nič koristil na letnih gumah. Tu je tudi spet vprašanje zakaj nebi izbral terenca kjer so gume vseeno bolj prilagojene potrebam.
Torej glede na napisano si tipičen predstavnik ljudi ki potrebujejo "luksuznega" terenca!
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kaj kak deluje? zajlo vleče ko pritiska na kljuko... zato se reče naletna, ne da se sproži samo ob naletu.