Nakup 4X4 karavana

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.133
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Torsen je dejansko najvišja možna stopnja razvoja difereciala, če pa poznaš še kakšno pa povej.

Ti se dejansko imas za nekoga ki kaj ve in druge utsuje?

Torsen je samo mehanska resitev. AYC, SH-AWD in ostalo so sistemi, o katerih audi se danes sanja. Kar se pozna tudi pri dejanski terenski zmoglivosti. Lega pa tudi pove svoje.

Točno tako, torsen je samo mehanska rešitev - ampak mehanika je osnova vsega. Vsi omenjeni sistemi pa imajo tudi elektroniko, ki na različne načine posega v delovanje 4WD sistema! Ampak tudi na 2WD imaš že cel kup elektronskih sistemov začenši z kratico ESP, ki so danes v vozilih serijsko.

To kar ti omenjaš pa je samo komercialno ime za nekaj kar uporablja 30 let staro tehnologijo in računalniško znanje ter senzorje tega tisočletja in ni v ničemer superiorno, ko govorimo o pogonu. Če pa misliš da kaj je pa povej, se rad kaj novega naučim!
zmaga.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.133
113
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
Jp, kr stalni pogon more bit, pa fajn je da je reduktor
zmaga.gif

To me spominja na zahteve v raznih "prilagojenih" javnih razpisih!
evil.gif


Jah, da ima reduktor in pa stalni 4WD, ter da je karavan imaš že omenjeni opciji: Subaru (dejansko vsi modeli) ali Audi Allroad!
grims-1.gif


Audija ne bi priporočal ker ima do 2005 (1. generacija) slab 2.5TDI in enako slab 2.7 biturbo bencinar. 2006 je prišla nova generacija ki ima solidne motorja, samo je pa verjetno izven cenovnega ranga (pa ne vem če imajo še reduktor).

Prednost Audija bi recimo bilo zračno vzmetenje, priključiš 2t prikolico in avto obdrži višino .. ko greš na malo bolj resen teren ga pa dvigneš na "terensko" višino. Tega subaru ne zna!
grims-1.gif


Ampak še enkrat, zakaj nebi kupil terenca ker imaš več izbire na tvoje zahteve?
 

Lamagras

Pripravnik
7. dec 2010
69
0
6
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
Jp, kr stalni pogon more bit, pa fajn je da je reduktor
zmaga.gif

To me spominja na zahteve v raznih "prilagojenih" javnih razpisih!
evil.gif


Jah, da ima reduktor in pa stalni 4WD, ter da je karavan imaš že omenjeni opciji: Subaru (dejansko vsi modeli) ali Audi Allroad!
grims-1.gif


Audija ne bi priporočal ker ima do 2005 (1. generacija) slab 2.5TDI in enako slab 2.7 biturbo bencinar. 2006 je prišla nova generacija ki ima solidne motorja, samo je pa verjetno izven cenovnega ranga (pa ne vem če imajo še reduktor).

Prednost Audija bi recimo bilo zračno vzmetenje, priključiš 2t prikolico in avto obdrži višino .. ko greš na malo bolj resen teren ga pa dvigneš na "terensko" višino. Tega subaru ne zna!
grims-1.gif


Ampak še enkrat, zakaj nebi kupil terenca ker imaš več izbire na tvoje zahteve?

Terenca ne bi, ker se meni osebno zdi čisto preveč za moje potrebe, sej drugače sem gledal tudi mal terence, sam so vse pol že neke enormne mašine, pa potem spet toliko in toliko ostalih stroškov potegne za sabo. Plus meni se terenec ne zdi racionalen za po mestu. Če pa imaš kakšen dober predlog, z veseljem prisluhnem
zmaga.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.683
1.313
113
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
- vsaj letnik 2005 in mlajši
- stalni 4x4
- Airbagi, servo in elektrika so itak danes že obvezna oprema :D
- cena pa do maksimalno 17.000 €

Malo za hec, malo pa tudi za res! Vsem pogojem ustreza ganz neu Dacia Duster z vso opremo.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.530
896
113
gledam tole temo. Tako enostavno vprašanje je bilo na začetku. Sedaj pa ste eni naredili že skoraj doktorsko disertacijo :d

Na plan pa privlekli vse 4x4 pogone, ki so na trgu
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Saj je dobil dobre odgovore, nic ni slabega, ce se debata razvije naprej; jaz sem izvedel marsikaj, kar mi je bilo prej neznano.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.683
1.313
113
Vprašanje na začetku je bilo usmerjeno v potrditev Subaruja, sedaj pa filozofiramo.
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
gledam tole temo. Tako enostavno vprašanje je bilo na začetku. Sedaj pa ste eni naredili že skoraj doktorsko disertacijo :d

Na plan pa privlekli vse 4x4 pogone, ki so na trgu


Saj, tako se jo napiše.
smile-1.gif
 

MITT007

Zelenc'
10. nov 2010
21
0
1
Citat:
Uporabnik Lamagras pravi:
Terenca ne bi, ker se meni osebno zdi čisto preveč za moje potrebe, sej drugače sem gledal tudi mal terence, sam so vse pol že neke enormne mašine, pa potem spet toliko in toliko ostalih stroškov potegne za sabo. Plus meni se terenec ne zdi racionalen za po mestu. Če pa imaš kakšen dober predlog, z veseljem prisluhnem
zmaga.gif


Mah tele tvoje zahteve so res kot razpisi v javni upravi. Karkoli, razen Allroda z 250 KM noben ne ustreza tvojim zahtevam, ker so prešvoh za vlečt 2 tonsko prikolico (poglej si tehnične podatke - največja dovoljena masa priklopnega vozila z zavoro).

OK, resno: glede na to, da sedaj nisi imel 4 pogona in nočeš terenca, je pomoje za easy teren (travnik, gozdne poti, zasneženi klanci, prikolica) idealen en večji karavan, k je mal bolj odmaknjen od tal in ima sodoben 4 kolesni pogon. Sem imel 2 avta s Haldex sklopko (Audi S3 in A3, uporabljajo jo VW skupina, pa tud Fordi pa Volvoti pa drugi, presenečeni bi bili, če grete na stran proizvajalca teh sklopk ) pa je bila edina pomankljivost obeh nizka odmaknjenost od tal.

Jest bi vzel Scouta (razen če se stegneš za Allroada) al pa Outbacka, ampak slednji NE sme bit že predelan na plin, ker 2,5 mašina rabi štelanje ventilov vsake 30 kkm, to pa stane skor jurja. Za resno vleko 2T prikolce bi pa jest gledal kšnega terenca, ampak potem si pa hitro nad 3.5 tone skupne mase.