(T)GDi motorji enostavno rabijo...
1) vsake tolko malo bolj poskočno vožnjo da se skuri garež na ventilih (ko se motor pregreje)....pač ker se zaradi direktnega vbrizga sesalni ventili ne pucajo optimalno...
2) zaradi večje termične obremenitve (Turbo motor pač + downsizing) je pametno olje menjat na 10.000km.....plus raje gostejša olja (5w40) ker direktni vbrizg poskrbi za redčenje olja (nezgorel bencin predvsem pri kratkih in turističnih vožnjah <-----konstantno mrzel motor na zaugu!)
1) vsake tolko malo bolj poskočno vožnjo da se skuri garež na ventilih (ko se motor pregreje)....pač ker se zaradi direktnega vbrizga sesalni ventili ne pucajo optimalno...
2) zaradi večje termične obremenitve (Turbo motor pač + downsizing) je pametno olje menjat na 10.000km.....plus raje gostejša olja (5w40) ker direktni vbrizg poskrbi za redčenje olja (nezgorel bencin predvsem pri kratkih in turističnih vožnjah <-----konstantno mrzel motor na zaugu!)
Nazadnje urejeno: