Na kaj biti pozoren pri nakupu Minija?

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz

Bom podal le nekaj dejstev, ker je bilo napisanih cel kup nepravilnosti. Pri letnikih, ki jih Dizzy gleda, gre za model R56. Bencinski motorji so 1.4 N/A, 1.6 N/A in 1.6 turbo, vsi so od PSA, prav nobeden (niti S ali JCW) pa nima kompresorja. Ravnotako noben od teh motorjev nikoli ni bil v Ford Focusu. Razlika med 1.6 N/A in 1.6 turbo je poleg turbine (logično) tudi v tem, da ima turbo verzija direkten vbrizg.

Sicer pa so ti motorji eni izmed slabših bencinarjev tistega časa nasploh, vsaj če mene kdo vpraša (mogoče sem preveč subjektiven, ker jih sovražim iz dna duše). Pijejo olje (1L/1000km ni nič posebnega tudi pri nizki kilometraži), veriga pa je potrošni material (dobra stran tega je, da je menjava hitra in cenovno ugodna). Turbo varianta ima zaradi direktnega vbrizga probleme z mašenje sesalnih kanalov glave.

Aja, da ne bom samo kritiziral ... super avto za vozit, bi ga imel takoj za fun car, ampak s takimi motorji - ne hvala.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Zgoraj sem zapisal eno netočnost - motor ni le PSA-jev, ampak sta ga skupaj razvila BMW/Mini in PSA. Najbolj zanimivo je pa anekdota, da so PSA pooblaščencem predstavili kot da je ta motor razvil BMW, PSA pa ga je samo kupil od njih. BMW pooblaščencem pa ravno obratno. Vsi se otepajo odgovornosti za to žalost od motorja. :aplauz:
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
A ni tako, da so turboti v osnovi manj žejni olja kot n/a? Se pa zato oddolžijo z drugimi zadevami kot si napisal. :)

Moj izkupiček v 90k km od novega je bil 1x nek senzor pri turbini, enkrat update ecu-ja, enkrat vžigalne tuljave, in pa veriga se je začela ob hladnem zagonu oglašati. Olja mi ni trošil, razen enkrat sem ga med intervalom malo (par deci) dotočil, pa še to sem potem ugotovil da so na servisu ob menjavi vlili napačnega.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne vem, po osebni statistiki ne bi znal narediti pravilnega zaključka, ker sem seveda delal precej več N/A variant. Pijejo obojni, je pa tudi res, da ne vsi. Vem za par strank, ki so jim ti motorji pili olje že čisto novi. Nekaterim pa tudi po 150.000km+ ne pijejo (ti so v manjšini). Tako na pamet se pa spomnim ene stranke z 207RC, ki pa res ni pil olja.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
ne vem no v 308 1.6 pri 180k km motor še ni bil popravljan, tudi od servisa do servisa zdrži brez dolivanja olja, je pa res da je bil kupljen nov, edina hiba je bila da so pr 30k km menjali diske , ker so začeli tresti
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Definitivno so primeri, kjer ni težav. Vendar so bolj izjeme kot pravilo (pri višjih prevoženih kilometrih). Če vprašaš kateregakoli serviserja, ki ima izkušnje s temi motorji, ti bo povedal podobno.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.690
759
113

Tega je šel znanec gledati, pravi povsem original in, kot iz trgovine + 1 lastnica + slovenski + vsa zgodovina.

Na koncu ga nista vzela, ker se je njegova žena vseskozi želelela Minija v rdeči barvi .
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
Jaz sem testno vozil cabrio, novega clubmana, pacemana in countrymana. Res mi je bil noro všeč občutek med vožnjo. Skoraj sem bil na tem, da kupim pacemana, pa sem se glede na situacijo raje odločil za rabljenega BMW i3. Pretehtalo je, da ne rabim delati dolgih voženj.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
tudi sam bi raje S varianto, ampak vseeno bo primarno uporabnica (in lastnica ) žena ... za njo pa bo 122 konjev vrh glave ...

avto sem pred leti večkrat vozil in je narejen ravno za v ovinke, in s "fun car" izrazom je ravno to mišljeno - uživancija v ovinkih. :)
ampak ja, me ravno to moti, ker sem ravno pri pežojih zasledil kar nekaj problemov s tem motorjem, pa me posledično skrbi, seveda ...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ja, ketence so se raztegovale...to je politika BMW-ja...ko je ketenca od bicikla dovolj. Sej so meli na svojih celih 10 let probleme...10 let ne popravit, sram jih bilo...racunali za nov avto pa, ko da bi bla vgrajena ketna od vilicarja za 10 ton dvigovat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed in Matey

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
okej, smo v enacbo dodali se Volvo C30, nasel bencinarja 2.0, sel gledat, naceloma zgleda ok, ampak, pomislek - avto je stal kar nekaj casa, posledicno so diski in pakne (sicer videti novi) precej zarjaveli - ima to lahko kaksne trajnejse posledice ali bo enostavo slo stran po parih zaviranjih?

masine pa, bencin 2.0 kolikor sem uspel prebrat, pretty much bullet proof ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Pa ne bremzat na polno....rjo spucaš z parimi na easy bremzanji...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ketne so bile zaklete. Dva ki poznam sta oba problematicna. Pri enem se rozljanja/klackanja tudi po 2 menjavah ketne in servisu v Grazu nikakor ni dalo resit.