motor ni v fazi

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
No, sveče so nove, tudi kabli, cinšpule pa še niso bile preverjene. Potem ko je avto bil dopoldan vžgan s pomočjo klem, avto spet normalno vžiga. Tudi malo prej je normalno vžgal, se ni zaletaval v prostem teku ali kaj podobnega.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Obvezno preveri vžigalno tuljavo (mislim, da je samo ena) ... rade zafrkavajo pri teh Fiatih. Seveda najlažje preveriš tako, da pelješ k nekomu na tester. Druga možnost je, da greš na odpad po drugo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.657
113
Meni je na Lantri tako VČASIH delalo pri vžigu....ni blo veze al mrzlem al vročem motorju.

Sumil vse živo od kablov do senzorja gredi. Peljem na tavelk servis pod kozolec.....pa me mehanik pokliče pa me smeje vpraša a si pr temu avtu že kdai benz filter menjal?
smile-1.gif
Jst pa pomojem da ne ( 3 ji lastnik)....prav mehanik se mi kr zdi da ne ker mi je skor v roki ostal k sm ga dol šravfal....se pravi 11let star benz filter

In problemi z trokiranjem ( občasnim) so čudežno izginl
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
Evo danes zjutraj spet ni hotel vžgati, včeraj je cel dan vžigal normalno...... po kaki uri vžiganja sem ga spravil k življenju, avto je nekaj sekund delal po dveh cilindrih, tresel kot zmešan, potem je pa začel delati normalno, belo kadil kot zmešan..... vohal sem pa antifriz. še minuto ali dve potem ko je avto že tekel normalno je še precej belo kadil, iz izpuha so se pri dodajanju ali popuščanju gasa slišali tihi in zamolkli poki, potem je pa nehal kadit in pokat. Pred nekaj časa je spustila dihtunga na glavi motorja in je bilo to menjano, mehanik je takrat rekel da baje en šrauf ne drži ok in sploh ni originalen (zgleda že avto kdaj razkopan
bonk.gif
), ravno na tisti strani kjer naj nebi držalo pa je rahlo mastno. Mislim da imam malo večji problem kot je vžigalna tuljava, ne? Pa tudi avto izgleda je v fazi..... in so me na poblaščencu pred nekaj dnevi rahlo nategnili.....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.657
113
Zakaj potem daješ svojemu mehaniku da razdira.......fukn jim ga na parking od servisa pa reklamacija dokler ne zrihtajo.

Pa še za šravf na katerga so se ti "podpisal" jih obtož ( beri k jim je navoj šel pa so novga zvrtal
bonk.gif
)
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Glede na tvoj zadnji post bi rekel, da je hin dihtnga na glavi ali pa počena glava. Očitno se ti nateče voda v cilinder in dokler ga ne spuca, tisti cilinder ne lavfa.
A ko prvič startaš po nekem pretečenem času, a ti kej zabije štarter, čuti se tako, kot da bi nekaj zaštekalo na full. To je znak za vodo v cilindru in ker se voda pač ne skrči, ustavi bat.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.592
1.122
113
Titograd
Ja, ko ni hotel vžgati je vmes res bilo slišati kot da ga zabije, precej globok zvok ali kako bi rekel. Dihtunga je pa nekaj časa nazaj tudi bila menjana, tako da najverjetneje eden vijak ne drži in ne tesni, na to da ni originalen sem pa bil opozorjen.

Slučajno naletel na bivšega lastnika in sem ga nahrulil malo, mi je priznal da je res dajal že on menjati tesnilo, nekemu fušarju, ne prav na servis. Prasec, ko sem avto kupil mi je pa to zamolčal, bogve kaj se je delalo s tem avtom. Pa še prvi lastnik avta je bil.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.657
113
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:

mi je priznal da je res dajal že on menjati tesnilo, nekemu fušarju, ne prav na servis.

17758-icon_confused.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.657
113
Ma morm te noooooo....ne jokat......sj je sam forum
tongue-1.gif


P.S.: duh je votel, notr ga pa nč ni
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Nisem pozabil, ne ... glave pa tudi ni potrebno brusit vsakič, ko jo snameš.
rolleyes-1.gif
Pojdi raje dol v "Bitka med spoloma" kaj povedat, ker tukaj si precej mrzel ... si že večkrat dokazal. Sicer pa sva že več kot preveč off.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Saj vem, če ima pa tale kekec od KameleONa vedno kakšno "pametno" za dodat, potem pa še mene zanese. Bo ob naslednji priliki dobil BAN, potem bo pa jokcal, kaj mu je zlobni Crash naredu.
frown-1.gif


ON: Sicer pa moraš do enega zanesljivega mehanika, da oceni, kaj je narobe. Takole preko foruma bomo zelo težko prišli naprej.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Uglavnem, če se ti dogaja, da se ti nateče voda v cilinder, ti lahko ob štartu zvije ojnico ali poškoduje ojnični ležaj, ker pride do tega, da bat hoče stisnit vodo, kar pa seveda ne gre in posledično najebe ojnica. Malo pazi s tem.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.655
473
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
No, sveče so nove, tudi kabli, cinšpule pa še niso bile preverjene. Potem ko je avto bil dopoldan vžgan s pomočjo klem, avto spet normalno vžiga. Tudi malo prej je normalno vžgal, se ni zaletaval v prostem teku ali kaj podobnega.

Ja - vse je novo ampak kdo pravi da je dobro
grims-1.gif

Kot si napisal v enemu od postov laufa kot na dva cilindra - jaz bi najprej pogledal, ce so dobro nataknjeni kabli na svecke in cinspule
wink-1.gif

Tudi svecke znajo biti problematicne !
 

LOoGI

Zelenc'
27. feb 2014
2
0
1
Lp

Jaz imam tudi en problem kaj se tiče senzorja faze.
Sm pred kratkim menjo jervene na FIAT BRAVA 1.6 16V in mi sedaj gori lučka za težave z motorjem, ko sm odšel na servis so mi rekli, da naj nebi bli jermeni pravilno nameščenmi. Ko so to preverili so rekli da naj bi bli OK a sebaj mi avto občano UGASNE večinoma na kakšnem ovinku ko ga speljem s pritisneno sklopko zanima me če je problem v SENZORJU FAZE ali kaj bi lahk to bilo.

LP