kaj se pa zdaj na mene obračaš. ne zdi se mi normalno, da 3 dni menjuješ jermen, dela je za 30min.
si kdaj slišal, da jermen ali ketno vtrga po par km, pač napaka materiala. ti pa zdaj prejšnje mehanike zmerjaš, češ kaj so delali. očitno je bilo delo narejeno dobro, če je držal 30k km.če bi bil slabo zmontiran, ne bi zdržal niti 1 teden. pa loctite, pa moment ključ, pa podatki.
lepo je da delaš, ampak tudi tvojo perfektno delo ne zagotavlja, da bo stvar delovala naslednjih 50k km. to imej v mislih.
rolce pa po občutku, občutek je bolj pomemben, kot pa cifre iz interneta in yt.
kolega, prej sem bil spostljiv in kaksen tvoj post tudi obrnil na salo, pa nisi hotel razumeti tega. jebati se pa ne pustim.
pizdim cez majstre, ker so zategnili srauf toliko, da je nosilec, debel centimeter pocil. ce delam sam, in zajebem, je pa to izkusnja, ki bo mene cesa naucila, in jermene bom ZNAL zamenjati do smrti. pocen nosilec me je naucil le to, da sem preplacal nesolidno delo.
to, da so moment kljuci tukaj nepotrebni, sem se naucil, in bom uposteval. hvala, je koristno.
traja pa tako dolgo, ker nisem profi in nabiram znanje, garazo imam v bloku in tam ne morem delati, delam pri zlahti na dvoriscu, kjer lovim senco, se jebem z narocanjem delov, pa dobim napacne, nimam vsega orodja in kombiniram hobi inbus kljuce, unior in wera nasadne nastavke, kitajske male racne, festa veliko racno, ki dela le se kot obicni kljuc, 30 let stare gedore, ki so ze nekaj zarustane, in kitajske pretvornike za razlicno velike nasadne kljuce. in, nenazadnje, se nobenega pezoja nisem sravfal. in bom zrihtal, pocasi, ker je avto od penzica, ki je zdaj na morju, ta hobi pa tudi ni moj kruh.