Jaz sem bil tudi z mobisvetom zadovoljen, dokler nisem potreboval uveljavljati garancije.
Da bom skrajšal: baterija je šla čez xxx cikolv zato postala veliko slabša, pošljem na garancijsko popravilo (zamenjavo). Vnaprej sem se dogovoril, da lahko pošljem samo baterijo, sam mobitel obdržim.
Po 1 tednu povprašam kako kaže, me napizdi g. Aleš, da ne bo sprejel samo baterije. Vredu, se le dogovoriva po nekaj njegovega vpitja.
Do poteka 45 dnevnega roka sem klical še 3x, vedno je bilo rečeno da bo naslednji teden.
Po 50+ dnevih sem zahteval novo baterijo. G. Aleš je bil, kot že rečeno, nemogoče aroganten. Po večkratnem klicanju, sem bil primoran začeti z inšpektoratom in varstvom potrošnikov. Začel je, da je garancije samo 6 mesecev na baterijo, saj se je to spremenilo medtem, ko je meni doma na garancijskem listu pisalo 12 mesecev, se pravi to ne more veljati zame.
No po nekje 60+ dnevih, okrog 2 uri pregovarjanja glede te baterije, grožnje da mi res pripada nova baterija, ampak kdaj pa le ta pride na moj naslov pa ne piše v zakonu. To seveda ni res, saj je v zakonu zapisano, da izdelke, ki jih je mogoče poslati takoj, da se jih pošlje takoj, ali pa se lahko oglobi prodajalca s 3000€ globe.
Po vseh teh grožnjah, že skoraj prošenju iz moje strani, da res nočem mu nakopati tega, ampak bom žal primoran...
Me pokliče in se opraviči v tako nizkem tonu, da sem moral dati glasnost iz prešnjega minimuma (zaradi njegovega arogantnega dretja) na MAXIMUM in že sem imel baterijo doma. Seveda brez vse dokumentacije (opis napake, odprava napake, stroški itd.) Ampak sem jo dobil.
Res so profesionalni.
Dočim Teleray mi je zamenjal interno slušalko v N97 v ENEM dnevu. Nisem mogel verjeti, ko mi je poštar prinesel popravljen telefon naslednji dan.