mobisvet

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
Draga anixty,aparat katerega garancija ti je potekla si poslala prostovoljno k nam na servis,zato je vsako tvoje pljuvanje tukaj po forumu brezpredmetno,glede na specifičnost aparata(leto dni ko je delal ni bil ponaredek,ko je crknil pa je naenkrat ponaredek,ti sporočam da žal ni ponaredek,ko ga dvigneš pri nas, ga nesi na ram2 pa naj ti preverijo ,če gre za ponaredek,ter upam da boš rezultat objavila tukaj na forumu) in rezervnih delov ,ki so se pokvarili v njem in ,ki jih ne moreš kupit v vsaki veleblagovnici,žal ni bil mogoč hitrejši servis,glede na to ,da si me klicala ti,nato tvoja mama in na koncu še odvetnik ali pravnik(ki se je sedaj prelevil v kriminalista oz.policista) ,ti sporočam ,da mi nismo nobeni spolni iztirjenci,mi prodajamo telefone,kakorkoli si je tvoja mama razlagala naš odgovor,navsezadnje "če sem ga vzel v roke" so bile besede tvoje mame,odgovor je bil primeren vprašanju,butast seveda tako kot vprašanje.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.720
113
3 telefone sem že pri vas kupil pa verjetno bom še naslednje 3.
wink-1.gif


Nexus boste prodajal?
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Tudi sam imam same pozitivne izkušnje z Mobisvet-om. Kupil pri njih že 3 telefone, vedno vse brez problema. Ko bi le bilo več takih prodajalcev kot je Mobisvet.
aplauz.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ales nekaj mi prosim povej. Imam fajn izkusnje z vami, samo zakaj odgovarjate na maile samo, ce le tega posljem preko obrazca na spletni strani? Ce direktno posljem mail, ni nikoli odgovora.
 

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
na naš naslov prispe ogromno emailov čez dan,trudimo se da odgovorimo na vse ne glede na to od kod pridejo,če pa katerega izpustimo,to ni namerno,ampak zaradi ogromno dela,enostavno email spregledamo,je pa sigurno boljše če pokličete za informacije
 

anixty

Zelenc'
19. jan 2010
9
0
1
Dragi mobisvet, živimo v pravni državi in vsak lahko pove svoje mnenje oz. izkušnje o nakupu mobitela pri vas, da pa sta na podlagi moje objave na formu, kjer sem opisala svojo izkušnjo, preklicali pošiljko iz zahtevate osebni obisk v prodajalni...pa kot izgleda za vas pravna država oz. svoboda govora ne velja. Ker se ne oglašate na telefon Vas prosim, da na email oz. po posti (imate kontaktne podatke)pošljete predracun in pogoje glede prevzema, kot se to dela ...
 

anixty

Zelenc'
19. jan 2010
9
0
1
Še kot dodatek dragi mobisvet...v kontaktu ste bili s pravnikom, ki je bil med drugimi v kontaktu s kriminalisti. Glede vašega načina govora se pa ni potrebno opravičevati pred potencialnimi kupci na forumu...
 

anixty

Zelenc'
19. jan 2010
9
0
1
Med drugimi pa pomeni, da je bil v kontaktu tudi s uradom za varstvo potrošnikov, inšpektoratom..., ampak sem upala na fer odnos in nisem šla z zadevo do konca (zaenkrat)...
 

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
Ah daj nehaj bluzit.

Koga pa zanima kaj si in kaj nisi in kaj boš...

Pa saj poznamo mi take kot si ti...

Kr bi nekaj prijavljali na inšpektorate, pa ne vem kaj še. Ko sem še delal v trgovini, je en tipson kupil črno kartušo za tiskalnik, naslednji dan pa prletel nazaj, ker mu kartuša ni hotela barvno tiskati. Tipson je vložil tožbo proti nam in dobavitelju. Budalo pa tako.

Ampak kaj češ, tudi taki morajo obstajati.
 
Nazadnje urejeno:

anixty

Zelenc'
19. jan 2010
9
0
1
Me veseli, da potencialni kupci spoznavajo vaš besedni zaklad in odnos...

Resnično pa ne vem, zakaj vas je slaba izkušnja s strani kupca objavljena na spletu tako iz tira vrgla...je zgolj mnjenje posameznika na forumu, kjer ljudje poprašujejo po izkušnjah z vami... Zanimivo je tudi, da stvari niste pripravljeni zaključiti in ste raje preklicali pošiljko na podlagi moje objave na forumu... ne vem kaj boste s tem dosegli, kaj dobrega sigurno ne..


lep pozdrav
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Lej, jaz imam pa z Mobisvetom same pozitivne in odlične izkušnje, sem že kar nekaj jupoval pri njih in bom sigurno še. Ko bi le bilo več takoh poštenih prodajalcev kot je Mobisvet. Glede na grožnje tu gor, si kar predstavljam v kakem tonu si/ste se pogovarjali.
 

anixty

Zelenc'
19. jan 2010
9
0
1
asko: eni imate pozitivne izkušnje, eni negativne...oboji imamo pravico to povedati naglas oz. objaviti, ali pač?...mobisvet ni takega mnenja...
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Še sedaj jaz nekaj o Mobisvetu. Izjemno ugodna ponudba,prijazna postrežba in hitra dostava. Sam sem pri njih naročil že 3 telefone še vsi so delali popolnoma normalno in jih v familiji še vedno veselo uporabljamo. Ko jih pokličeš so vedno prijazni in odgovorijo na vsa vprašanja. Mobisvet super ste, še tako naprej.
 

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
Draga Anixty,če slučajno nisi opazila se ti prerekaš in odgovarjaš Morpheyu,kateri nima zveze z nami in našo prodajalno,mi se nič ne jezimo kaj ti pišeš,vsak lahko piše kar hoče,samo če pišeš piši o zadevi za katero je bila odprta tema,katere prvi post je bi tale:
"Pozdravljeni,
Zanima me, če je že kdo kupoval preko internetne trgovine mobisvet. ( http://mobisvet.si/index.php?main_page=index ).
Zanima me kakšne so vaše izkušnje, ali so bili telefoni celi, ali so na njih bile napake.
Koliko časa približno traja, od naročila, da telefon prejmeš. Kako pa plačaš.
In sicer se zanimam za nakup Nokie 5800 XpressMusic"

kakšno zvezo ima to s tvojim izvengarancijskim popravilom aparata?
si imela kakšen problem z nami v času nakupa,smo ti ga pošiljali teden dni?
je bilo pri dostavljenem aparatu kaj narobe,je bil poškodovan,ni bil prave barve,paket ni vseboval vsega?
in še več vprašanj bi ti lahko zastavil,ampak ni potrebno,saj je pri vseh enak odgovor in ta je NE,če se motim nas popravi,
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Morphey pravi:
... Ko sem še delal v trgovini, je en tipson kupil črno kartušo za tiskalnik, naslednji dan pa prletel nazaj, ker mu kartuša ni hotela barvno tiskati. Tipson je vložil tožbo proti nam in dobavitelju. Budalo pa tako.

Budala bi izpadel samo če tega nebi storil
wink-1.gif
, v primeru, da ni bilo ponujene druge rešitve, katere mu pripadajo po zakonu o varstvo potrošnikov.

Dokler je bilo 100% plačano, ima vso pravico, zahtevati 100% stvar. Pa naj bo to kartuša, mobilna storitev ali pa mobilni telefon.

Je pa tudi res, da obstajajo določeni pacijenti, katerim nikoli ni nič prav, vendar so še zmeraj kupci
grims-1.gif
.

Lp.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.