Mučos uporabna zadeva, za moj način vožnje.Ta nov model DSG octavie se v D načinu zelo veliko vozi v leru.
Mučos uporabna zadeva, za moj način vožnje.Ta nov model DSG octavie se v D načinu zelo veliko vozi v leru.
Lej na alterju smo
Predstavljaj si da bi andy automat vozo. Kako bi to blo
Predvidevam, da avta ne pereš v avtomatskih avtopralnicah?Drugače v N pa nisem dal še nikoli v zadnjih 3 letih od kar imam avtomatski menjalnik.
Ajde glede ampere je phev, tam je malo drugače.Saj andy fura avtomat razen če česa ne vem pa je tista njegova ampera na kvačkanje
Sem večkrat vozil dva različna avtomobila z DSGjem (Scirocco 2.0 TSI in Passat 2.0 TDI) in sta oba speljala takoj, ko si spuščal/spustil bremzo, enako kot klasičen avtomat. Edino Passat je imel še Auto hold in če je bil vklopljen, si moral pa res gas pritisnit, ker je sicer sam bremzal.Tudi okoli N bi se dalo debatirat. DSG načeloma ne vleče (drsa sklopke) zato je potrebno udarit po gasu da se avto zmakne celo na ravnini, medtem ko prevornik navora ves čas "vleče" in posledično na ravnini spelje samo da daš nogo z zavore. DSG tega ne dela ker bi obrabljal sklopko, dodatno pa vsak DSG prestavi v N sam če si dalj časa stoječ oz. dela čuda stvar, zato da jih ni treba vozniku oz. če imaš DSG avtomatika imaš v D in pustiš 30 let razvoja da naredi svoje.
Passat to dela samo v eco modu.
Ne, v avtomatske avtopralnice ga ne vozim, doplačam za ročno pranje 2x letno, ko mi zamenjajo gume.Predvidevam, da avta ne pereš v avtomatskih avtopralnicah?
Tudi Arteon to dela v D (eco opcije sploh nimam na menjalniku), čeprav ga zaradi odzivnosti pedalke vedno vozim v S, ni neke razlike pri porabi.Kodiaq to dela tudi v D, pa ima isto DQ381 menjalnik. Res pa je v D to početje enostavno manj pogosto. Mene bolj matra, da nikdar ne vem kakšne volje bo menjalnik in kdaj bo on ruknil v eco in kdaj ne...
Če bi se dejansko glealo na ekologijo (porabo), bi morali početi to vsi samodejni menjalniki.Sem večkrat vozil dva različna avtomobila z DSGjem (Scirocco 2.0 TSI in Passat 2.0 TDI) in sta oba speljala takoj, ko si spuščal/spustil bremzo, enako kot klasičen avtomat. Edino Passat je imel še Auto hold in če je bil vklopljen, si moral pa res gas pritisnit, ker je sicer sam bremzal.
Pa si ti kdaj vozil sploh DSG ali je to praksa iz forumov ali morda ravno ulaufanih avtov s 500 jurji za sabo. Ker kar sem jaz vozil DSGjev čisto lepo speljejo brez cukanja (tudi v klanec) in očitno znajo “drseti” sklopko. Je pa res, da posledično lahko pri vleki kakšne težje prikolice v klanec v stoječem prometu začne zadeva smrdeti, pa eno opozorilo o prevročem menjalniku se pokaže. Ampak kaj bi jaz vedel, ne znam doktorskih disertacij pisat.DSG načeloma ne vleče (drsa sklopke) zato je potrebno udarit po gasu da se avto zmakne celo na ravnini, medtem ko prevornik navora ves čas "vleče" in posledično na ravnini spelje samo da daš nogo z zavore. DSG tega ne dela ker bi obrabljal sklopko, dodatno pa vsak DSG prestavi v N sam če si dalj časa stoječ oz. dela čuda stvar, zato da jih ni treba vozniku oz. če imaš DSG avtomatika imaš v D in pustiš 30 let razvoja da naredi svoje.
Se mi je zdelo ja, saj v avtomatski avtopralnici ni druge opcije kot uporaba N-ja. Samo 2x letno pereš avto? Zanimivo. Se tako malo voziš ali se pač rad voziš z umazanim avtom oz. se ne obremenjuješ z zunanjostjo vozila? Samo vprašam, vem, da je to povsem tvoja stvar/odločitev.Ne, v avtomatske avtopralnice ga ne vozim, doplačam za ročno pranje 2x letno, ko mi zamenjajo gume.
Pa si ti kdaj vozil sploh DSG ali je to praksa iz forumov ali morda ravno ulaufanih avtov s 500 jurji za sabo. Ker kar sem jaz vozil DSGjev čisto lepo speljejo brez cukanja (tudi v klanec) in očitno znajo “drseti” sklopko. Je pa res, da posledično lahko pri vleki kakšne težje prikolice v klanec v stoječem prometu začne zadeva smrdeti, pa eno opozorilo o prevročem menjalniku se pokaže. Ampak kaj bi jaz vedel, ne znam doktorskih disertacij pisat.
Hm, daj še kaj napiši, te je zanimivo brat. Zadnjič sem se v BMWju z 8 stopenjskim klasičnim pretvornikom navora ZF res počutil kot kavboj, ker ko sem bil na zavori je cel avto cel čas rital in se tresel, ker po tvoje pretvornik navora tudi, ko si NA zavori konstantno vleče naprej.Najbrž je odvisno tudi od tipa menjalnika. Nisem na tekočem s tehnologijo danes, ampak kar sem vozil DSGja ni nikoli vlekel naprej na zavori, vsaj ne občutno. Medtem ko klasični menjalnik z pretvornikom navora je. Ampak če je to res da vleče naprej potem držanje na zavori obrablja sklopko in bi potem v praksi bilo boljše prestavljat na N, kar pa ni potrebe ker naredi menjalnik sam. Dopuščam opcijo da ti novejši pač dajo v N takoj ko pritisneš zavoro in menjajo šele ko spustiš zavoro, torej vmes niso na sklopki.
P.S. to da DSG ne speljuje z drsečo sklopko in da cuka ko speljuje nisem pa nikjer napisal
S tem avtom delam cca 20k letno, od tega žena 10k, js 10k. Osebno me ravno ne moti umazan avto, itak je srebrn, se niti ne opazi tako, razen mogoče sedaj v zimskem času. Mogoče, če bi živel v hiši bi ga doma večkrat splahnil, tako pa se mi res ne da vozit avta nekam in tam čakati.Se mi je zdelo ja, saj v avtomatski avtopralnici ni druge opcije kot uporaba N-ja. Samo 2x letno pereš avto? Zanimivo. Se tako malo voziš ali se pač rad voziš z umazanim avtom oz. se ne obremenjuješ z zunanjostjo vozila? Samo vprašam, vem, da je to povsem tvoja stvar/odločitev.
Avensis CVT s pretvornikom navora. Kako je napisal Utiševalec, z nogo na zavori v "D" položaju, stalno rahlo vleče. To je glih prednost avtomatike. Ko dvignem nogo (prste od noge) z zavore, začne se počasi premikati. Idealno za zastoje na cestah in semaforje. Preprosto in neutrujajoče. Ima pa tudi sklopko katero uporablja samo za "blokado" pretvornika navora, ko na avtocesti vozi s stalno hitrostjo. Tako zmanjša izgube zaradi "drsenja" pretvornika. Pri naglem dodajanju plina , elektronika odklopi sklopko in omogoči delovanje pretvornika navora.Hm, daj še kaj napiši, te je zanimivo brat. Zadnjič sem se v BMWju z 8 stopenjskim klasičnim pretvornikom navora ZF res počutil kot kavboj, ker ko sem bil na zavori je cel avto cel čas rital in se tresel, ker po tvoje pretvornik navora tudi, ko si NA zavori konstantno vleče naprej.
Hvala, sedaj razumem. To verjetno tudi razloži agresivno vožnjo BMWjašev, saj če menjalnik še takrat, ko si NA zavori, tak te nori in vleče naprej, potem je itak jasno, da ko spustiš zavoro, se mu šele strga.
PS: morda nasvet. Drži se tem, ki jih poznaš, ali pa se končno usedi malo v avtomobile s sodobnimi menjalniki in potem kaj napiši, da se ne boš tako smešil. Ni pa tudi nič narobe, če včasih svoje misli zadržiš zase.
PS2: pa da te malo izobrazim: ko držiš normalno nogo na zavori, DSG nič ne kuri sklopk, vrtljaji so na 700. Ko začneš spuščat zavoro, se vrtljaji dvignejo na cca. 1000 in čutiš, da sklopke začnejo grabit (ne, ne “spusti“ sklopke naenkrat) in enostavno spelje normalno (če Auto Hold ni vključen. Če je, rabiš stopit na pedal za plin, da se začne premikat). Pišem za redno vzdrževan avto z normalnimi kilometri. Kako je pri komaj dobro “ulaufanih” avtih pa ne vem.
Nisem stručko in ne znam disertacij pisat, ampak CVT je nekaj drugega kot klasičen avtomatik s pretvornikom navora (wandlerjem). To si sedaj napisal kot, da bi napisal Passat DSG s pretvornikom navora...Avensis CVT s pretvornikom navora.
Če ti avto hoče vlečt, ko imaš nogo normalno na zavori nekaj ne štima. Ne glede na tip avtomatika. Morda še malo pritisni na zavoro, pa boš ugotovil, da ne rita več .Kako je napisal Utiševalec, z nogo na zavori v "D" položaju, stalno rahlo vleče.
Če si dobro prebral moj sestavek zgoraj, isto dela tudi DSG. Le malenkost manj elegantno v primerjavi z wandlerjem, kar je seveda logično glede na tehniko zadaj.Ko dvignem nogo (prste od noge) z zavore, začne se počasi premikati. Idealno za zastoje na cestah in semaforje. Preprosto in neutrujajoče.
Najbolj nadležno je pri vožnji navzdol, ko menjalnik vrže v nulo in avto pospeši. Zna biti celo nevarno ob kakšni poledici ko ti tik pred ovinkom avto nepričakovano pospeši. Jaz sem dal to bedasto lastnost prekodirat MTL ju in sedaj menjalnik to počne samo v eco mode.Kodiaq to dela tudi v D, pa ima isto DQ381 menjalnik. Res pa je v D to početje enostavno manj pogosto. Mene bolj matra, da nikdar ne vem kakšne volje bo menjalnik in kdaj bo on ruknil v eco in kdaj ne...