Mnenje Škoda Superb 2.0Tdi 140kw DSG - 2017

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
690
65
28
Ljubljana
Vrjeten se boste smejal kaj je bil problem.

Zadnji desni kolo je bil prišravfan samo z 2 vijakoma od 5ih (ostali bili odvijačeni).... :rolleyes:
Ni mi jasno kako se je to zgodilo.
Pri vulkanizerju sem bil drugace v mesecu Juniju ko sem menjal gume in od takrat je avto naredil vsaj 10000km in do sedaj vse bp...
Kar mi pride na pamet je edin opcija da mi je nekdo želel ukrasti feltne.... :)

No strosek "popravila" je bil 0...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ja, jaz sem to ugotovil ko sem se drugo stran spredaj dvignil.
Najprej sem sumil desno kolo, odsravfano je bilo levo.
Prakticno vsi vijaki za kaksen navoj....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
To sem doživel kot sopotnik v vozilu. Na nekdanji sloveniki sva na moje prigovarjanje vseeno zavila na odstavni pas (takrat smo to še upali in k sreči preživeli) in lahko kar z roko privila prednji kolesi. Potem pa še s ključem. Avto je bil prejšnji dan pri mehaniku in je očitno samo pripravil vijake, da jih bo privil, ker sva prevozila mogoče 10 km. Glede na stanje, do cilja verjetno ne bi prišla s kolesoma gor.
Priznam, da nisem verjel, da bi ležaji tresli, sploh pa ne tako hitro. Sem pa seveda samo uporabnik avtov in ne mehanik in človek vsak dan zve kaj novega. Čudi pa me, da mehanik, ki se je z avtom celo peljal, ni tega ugotovil. Meni je doslej že dvakrat uspelo pravilno postaviti diagnozo odvitih vijakov na kolesih. Enkrat takrat davno in par let nazaj znancu po telefonu. Seveda z malo sreče in tudi s to predpostavko, da če je to, lahko sam ugotovi. Ostalega tako ali tako ne more.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Vijaki se ne odvijejo tako hitro do konca da bi kolo kar odpadlo, prej se simptomi stopnjujejo do nivoja da avto ni vozen. Ko en vijak odpade ne čutiš nič, potem če imaš srečo se en začne počasi losat in malo bobni ko vijak odletel in je kolo malo iz centra, potem pa ko začne kolo na ostalih vijakih nabirat luft se pa začne zabava in vsak normalen človek ustavi ker ne moreš niti vozit naravnost.

Sem velikokrat vozil namensko s pol odvitimi vijaki (zelepljeno platišče na pesto/disk/boben), pa enkrat daljšo pot tudi z rezervo z ročno zavitimi vijaki, pa 2x tudi nenamensko brez parih pa ni bilo nikoli nekega problema. Recimo vijaki priviti z roko BP narediš par 10km ko jih moraš spet privijat ali pa niti to ne.

Sem lajkal takoj prvi hanzijev post ker so simptomi kazali na tak problem, ampak sem si rekel če je avto pogledal serviser je je pogledal najprej vijake. Sam vem da vedno ko kaj ropota, trese ipd. prvo preverim vijake/matice na platiščih ker je to najbolj enostavno.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Tak primer smo imeli lani, ženin avto šel na menjavo stabilizatorja, ker je pokal. Kak mesec po menjavi pa je začelo bobnet in vedno bolj bobnelo... servis ugotovil nič, da sta 2 šraufa odlosana sem ugotovil sam.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Drgac kolo ne bo odpadel, ce je vsaj z enim dobro privit. Ne vem, sem ze videl, ko je vulkanizer 5 krake sraufal po vrsti enega za drugim namest nasprotnih. Pa vsakega do konca privil predn je druzga not vtaknil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Seveda bo odpadel zaradi vibracij, samo dovolj dolgo se mora slep in gluh (jebivetrski?) voznik voziti naprej, pa bo pametnejši popustil...

Teoretično imaš 3 ustrezno razporejene vijake dovolj, da držijo feltno (take so bile stare katrce) brez vibracij, več vijakov je le še za varnostno redundanco...
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
690
65
28
Ljubljana
Vijaki so bili se v feltni...
Kak pacient moras bit da gres to nekomu naredit zanalasc si pa ne predstavljam. Sem pa danes slisal da nisem edini ki se mu je to zgodilo pri nas.
Parkiram pa pred blokom in noben parkir plac ni rezerviran za kogarkoli.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
da je namerno skoraj ne bi verjel. dobro pa je, da si takoj ukrepal.

prej malomarnost ali pa izgorelost pri delu. tudi meni je ze mehanik pozabil zategniti enega od stirih. zategovanje na koncu z moment kljucem je koristno tudi zato, da vidis ce si kaksnega prej s pistolo sfalil...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Zakaj nebi verjel. Kot je rekel ni ne prvi in ne zadnji, ko so mu to nardili.