Meni osebno se ni problem malo dotakniti pedala za plin in spet pelje sam naprej. Drugače v N pa nisem dal še nikoli v zadnjih 3 letih od kar imam avtomatski menjalnik.
Tu si si nekaj narobe zapomnil... (razen če je res naredil tako neumnost, da je pustil avto v prestavi ob zategnjeni ročni).1. Parkiral prikolico vzvratno in pustil v vzvratni prestavi.
2. Zategnil ročno in pustil motor prižgan teči.
Že celo stran nakladate bedarije o jabolkih, dejansko je govora pa o DSG ki so hruške.Poglejte si malo kakšen video kjer naredijo teardown menjalnika.
Tisti binglček za P res ni nekaj na kar bi si želel obešil celo tono in pol avta.
Če je že želel pustiti teči avto bi moral dati menjalnik v N (ler).Kaj bi bilo bolj prav: motor delovati?
Ali avto sam prepreči, da bi imel v R ali D, motor teče, ročna zategnjena? Ne poznam, zato vprašam. Če vozilo kaj pipka, ko odpre vrata, to izkušenim voznikom ne pomeni nič . Človek sicer vozi tudi kamion in avtobus.
Tudi okoli N bi se dalo debatirat. DSG načeloma ne vleče (drsa sklopke) zato je potrebno udarit po gasu da se avto zmakne celo na ravnini, medtem ko prevornik navora ves čas "vleče" in posledično na ravnini spelje samo da daš nogo z zavore. DSG tega ne dela ker bi obrabljal sklopko, dodatno pa vsak DSG prestavi v N sam če si dalj časa stoječ oz. dela čuda stvar, zato da jih ni treba vozniku oz. če imaš DSG avtomatika imaš v D in pustiš 30 let razvoja da naredi svoje.
Lej na alterju smoSe pravi je konstruktor menjalnika naredil polovično delo, da zdaj delate doktorsko dizertacijo iz parkiranja z avt. menjalnikom? Svašta.
In to pri 130, a ne.Verjetno je tudi to eden od razlogov za izjemno nizko porabo pri kombinaciji 2.0TDI 150KM in DSG menjalnika (realna tam 4.5l)
Kombinacija 20% mesto, 40% regionalka po omejitvah, 40% AC 150/160kmh, ko gužva na cesti dopušča (pogosto ne).In to pri 130, a ne.
Pred kakim mesecem je en sosed uspešno uničil DSG na audiju. Če sem pričo prav razumel, je šlo nekako tako:
1. Parkiral prikolico vzvratno in pustil v vzvratni prestavi.
2. Zategnil ročno in pustil motor prižgan teči.
3. Na prikolico so potem kar nekaj časa nalagali težke reči, ki so celotno kompozicijo malce zibale in prestavljale.
Z nekaj truda se torej da stvari narediti narobe. Ročni menjalnik je tako napreden, da že na fičeku ni dovolil takega scenarija, temveč je avtomatsko ugasnil motor, ko si zapustil vozilo . Če je ročna kaj prijela ...