Minimalna poraba pri avtih

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Lahko kdo razloži, zakaj taka razlika v porabi pozimi in recimo že zdaj ?
Pozimi mi je nabilo preko 8L/100km mimo grede. Recimo povprečje 8,5.

Zdaj pa imam 7,5.
gume? hladnejši vžig motorja?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Lahko kdo razloži, zakaj taka razlika v porabi pozimi in recimo že zdaj ?
Pozimi mi je nabilo preko 8L/100km mimo grede. Recimo povprečje 8,5.

Zdaj pa imam 7,5.
Samo v ler je treba pretaknt, poraba pade na nulo. Zima gor ali dol.
gume? hladnejši vžig motorja?
 

hondas

Pripravnik
4. dec 2007
131
0
16
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
hysterical-1.gif


eh pa ko mam lih voljo:
tvoj accent ne more piti majn kot moj... ker ima večjo prostornino kot moj.. in po vseh zakonih fizike mora zato vbrizgat več goriva da ohranja pravilno kompresijo!
večja prostornina, več goriva za enako kompresijo
evil.gif

in jaz sem dosegel porabo 5.4L na celoten rezervoar goriva in ne 200km
grims-1.gif

hysterical-1.gif

še malo:
sem fotrovega GTja toliko prevozil kot ti tvojega nikoli neboš
hysterical-1.gif


še še malo:
bring it on! kje češ! kdaj češ!
hysterical-1.gif


še še še malo:

zakaj maš že novi nick?
hysterical-1.gif


p.s.: moj ma majn prevoženih kot tvoj
hysterical-1.gif

Tud moj bi 5.5litra pil na 100% relaciji brez mestne. Ta poraba 7l ej pretežno relacija, drugače pa velik hribovske vožnje vsaj 1/3 in malo mestne.
Živim na 700-800 metrih nad morjem in je treba vsak dan to premagat iz 300 metrov.

BTW: Moj ima vse servisne intervale opravljene tako, kot piše v servisni. A maš preveč gnarja za benc.........jest se vozim samo nuja ne pa, da se vbozim še tak ko eni na eno popoldnasko brezvezno furo.
BOš zdej eš dokoval, da je razlikamed 1.3 in 1.5 v porabi 3 litre. pa ja. kvečjem max. 0.5 litra/100km.

 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.693
6.714
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Pa še pol kar armortizacijo motorja in porabo olja vključimo pa da to računamo na 10k km.

vozi kak ti paše... če pa bi se vsaki dan fural po Črnem Kalu navzdol bi se prekleto poznalo:
-če bi avto pustil v leru in celo pot zaviral
-če bi z motorjem zaviral vse do dol in se bremz nebi niti pipnil (porabe goriva pa lih tak ne)

Črni kal je od CP dolg cca 17 km (približno). teh 17 km se da prevozit s hitrostjo od 80-130 vsaj kakšnih 13km v leru. Za vožno v prestavi brez gasa je premalo klanca....
Recimo 1km za pospeševanje iz cestnine, potem še v prvem desnem ovinku ki je precej položen, izhod iz 1.tunela tud mal potegneš.... pa si že v Dekanih 17km naprej in nekaj 100m nižje
evil.gif

Bom še kdaj stestiral, pa probal celo video posnet....
evil.gif
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
najvišja prestava z najnižjimi vrtljaji = najnižja poraba.

Posneto 2 uri nazaj:
tongue-1.gif



Povpečna poraba po prevoženih 75 km


Poraba med vožnjo

ozil OPTIMALNO (nikoli ne nad 3000 obratov, vedno, če ej bil klanec šaltal v nižjo brzino v glavnem tam okol 2500 obratov sem se vozil ap ej poraba 7.4l/100km, relacije ej bilo tokrat veliko več.

Torej iz tega sklepam, da je optimalna poraba tudi dobra za motor.

V višji brzini se je tudi dobro vozt pr 60km/h. Vsaj pri mojmu je tako, ampak ni dobro za motor (ležaji)
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Živjo

Najprej opravičilo še za eno temo.
No pa mi je uspelo spravit Hyundai Accent l.98 z 1.5 motorjem na porabo pod 6l/100km, točno tam 5.76l/100km. Ampak ne priporočam take vožnje to je huje, kot penzionska vožnja. Bogi vozniki za menoj. Vedno sem bil taki, da sem prtiskal na gas.

In kako sem prišel do te porabe, vozil sem tako, da sem čim manj pritiskal na gas in gledal tudi na to, da se ni avto matral, NIKAKOR nisem vozil v 5 brzini 50km/h tukaj se vozi v 4 brzini, v navodilih piše 3 brzina.

Na relaciji sem vozil max 70km/h pri 5 brzini, malo je bilo tudi mestne-pospeševal zelo nežno in z čim manj gasa.

Optimalna poraba torej ni pri 2500 obratih temveč pri 2000 obratih ja 2500 obratih je optimalno za motor. Ja pa seveda zaviranje z motorjem, redni servisi, .....
Vožnja pod 2000 obratih pa je bolj, kot ne matranja motorja, morda še kakšnih 100 obratov pod 2000, ampak več ni dobr.

Torej lahko rečem, da bi na zelo dolgi relaciji pri 70km/h spravil Accent komot na 5l.

Seveda, če pa voziš robustno ga teraš pa zna poraba skočt gor še za enkrat.

OFF: Ampak še nikoli resnično nisem takole vozil tako počasi.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Meni pri 50-60 km/h kaže kompjutor porabo pod 5l/100km.

Sem že mislil en vikend "penzionirat", da vidim kak daleč pridem z enim tankom, samo potem bi se moral tam 20 ur vozit, kdo pa ima čas za to ...
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
ti si pa res en strašen teoretik ali praktik ali karkoli
evil.gif

mučenje motorja je komaj pod 1200 obrati
evil.gif
in ja... v 5. gre čist komot 50kmh
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
ti si pa res en strašen teoretik ali praktik ali karkoli
evil.gif

mučenje motorja je komaj pod 1200 obrati
evil.gif
in ja... v 5. gre čist komot 50kmh

cheer.gif


Torej nisi edini, ki bi se hvalil z porabo pod 6l/100km.

Ne pri 5 brzini in 50km/h je prehuda.

No pa ti povej, kako voziš avto.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
(če imam preveč časa)
1. da premakneš avto
potem takoj v 2.
30kmh 3.
40kmh 4.
50kmh 5
in do poljubne končne hitrosti
pri 90kmh na uro ima accent porabo 5.4litra na 100km
pri 130kmh pa 6.5

(normalna vožnja)
1. da spet premaknem avto
potem takoj v 2.
35 kmh 3.
50 kmh 4.
60 kmh 5
in do poljubne končne hitrosti

(dinamična vožnja)
1.
20kmh v 2.
40 kmh 3.
60 kmh 4.
80 kmh 5
in do poljubne končne hitrosti

ostro pospešvanje (prehitevanje)

v 2. do 80 in v 3. do 115 in v 4. do končne hitrosti avtomobila (174kmh)
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Below is an example "fuel map", courtesy of Matt Jannusch and the DSM-ECU Yahoo! Group, for a 1995 3000GT Spyder VR4. The actual values in the ECU are in the range of 0 to 255, with 128 representing a 14.7 A/F. A map value of 150 represents an A/F of (128/150)*14.7 = 12.544. Notice that the map is not a smooth progression of numbers. The "fuel map" for an engine is produced by systematically varying engine speed and load and then finding the optimal A/F ratio to produce the desired combination of power, fuel economy, low emissions, and knock prevention. The ECU interpolates between values when engine speed and load fall between map sites. Note how rich the ECU is trying to make high-rpm and high-load operation with A/F ratios of 10.2 to 10.3. Better values would be closer to 11.5 if engine knock (detonation) can be controlled. Also notice the values near 14.7. These orange cells indicate the combinations of engine load and RPM where the ECU expects there should be or could be closed-loop operation, but because of perhaps an oxygen sensor malfunction the ECU is in open-loop mode.
grin1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
pri 90kmh na uro ima accent porabo 5.4litra na 100km
pri 130kmh pa 6.5

ta dva podatka ne gresta skupaj
evil.gif



Trust.... 5,7 povprečna? uau, višek varčnosti
grims-1.gif