gume? hladnejši vžig motorja?Citat:
Uporabnik stein pravi:
Lahko kdo razloži, zakaj taka razlika v porabi pozimi in recimo že zdaj ?
Pozimi mi je nabilo preko 8L/100km mimo grede. Recimo povprečje 8,5.
Zdaj pa imam 7,5.
gume? hladnejši vžig motorja?Citat:
Uporabnik stein pravi:
Lahko kdo razloži, zakaj taka razlika v porabi pozimi in recimo že zdaj ?
Pozimi mi je nabilo preko 8L/100km mimo grede. Recimo povprečje 8,5.
Zdaj pa imam 7,5.
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Samo v ler je treba pretaknt, poraba pade na nulo. Zima gor ali dol.Citat:
Uporabnik stein pravi:
Lahko kdo razloži, zakaj taka razlika v porabi pozimi in recimo že zdaj ?
Pozimi mi je nabilo preko 8L/100km mimo grede. Recimo povprečje 8,5.
Zdaj pa imam 7,5.
gume? hladnejši vžig motorja?
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
eh pa ko mam lih voljo:
tvoj accent ne more piti majn kot moj... ker ima večjo prostornino kot moj.. in po vseh zakonih fizike mora zato vbrizgat več goriva da ohranja pravilno kompresijo!
večja prostornina, več goriva za enako kompresijo
in jaz sem dosegel porabo 5.4L na celoten rezervoar goriva in ne 200km
še malo:
sem fotrovega GTja toliko prevozil kot ti tvojega nikoli neboš
še še malo:
bring it on! kje češ! kdaj češ!
še še še malo:
zakaj maš že novi nick?
p.s.: moj ma majn prevoženih kot tvoj
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Pa še pol kar armortizacijo motorja in porabo olja vključimo pa da to računamo na 10k km.
vozi kak ti paše... če pa bi se vsaki dan fural po Črnem Kalu navzdol bi se prekleto poznalo:
-če bi avto pustil v leru in celo pot zaviral
-če bi z motorjem zaviral vse do dol in se bremz nebi niti pipnil (porabe goriva pa lih tak ne)
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
najvišja prestava z najnižjimi vrtljaji = najnižja poraba.
Posneto 2 uri nazaj:
Povpečna poraba po prevoženih 75 km
Poraba med vožnjo
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
ti si pa res en strašen teoretik ali praktik ali karkoli
mučenje motorja je komaj pod 1200 obratiin ja... v 5. gre čist komot 50kmh
Ne vidi se.Citat:
Uporabnik novaa pravi:
a se vidi tale slikica?
http://www.stealth316.com/images/fuelmap-95spydervr4.gif
pove marsikaj....
Citat:
Below is an example "fuel map", courtesy of Matt Jannusch and the DSM-ECU Yahoo! Group, for a 1995 3000GT Spyder VR4. The actual values in the ECU are in the range of 0 to 255, with 128 representing a 14.7 A/F. A map value of 150 represents an A/F of (128/150)*14.7 = 12.544. Notice that the map is not a smooth progression of numbers. The "fuel map" for an engine is produced by systematically varying engine speed and load and then finding the optimal A/F ratio to produce the desired combination of power, fuel economy, low emissions, and knock prevention. The ECU interpolates between values when engine speed and load fall between map sites. Note how rich the ECU is trying to make high-rpm and high-load operation with A/F ratios of 10.2 to 10.3. Better values would be closer to 11.5 if engine knock (detonation) can be controlled. Also notice the values near 14.7. These orange cells indicate the combinations of engine load and RPM where the ECU expects there should be or could be closed-loop operation, but because of perhaps an oxygen sensor malfunction the ECU is in open-loop mode.
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
pri 90kmh na uro ima accent porabo 5.4litra na 100km
pri 130kmh pa 6.5