Problem pri Miletu je distribucija oz. izdaja blaga. Skladišče imajo pri Schenker, par sto metrov nižje, pa sem porabil dve uri in vsaj 5 telefonskih klicev s konkretno grožnjo na koncu, da sem izpulil ven svojega pomivalca. Zadnje pol ure sem čakal na skladiščnika, da je pripeljal robo. Pa je bil hof popolnoma prazen, v tistih dveh urah sem bil čisto sam tam.
Sicer pa mašina vrhunska - to je pa res. Vgradil jo je mizar sam, ni bilo treba nobenega njihovega pooblaščenca.
Kar se pa pralnih strojev in sušilcev tiče, je pa moja osebna izkušnja, da se resnično splača za mašino malce več dat, ker mnogo bolje dela.
Ko sem bil še na Gorenju (za svoje čase vrhunske mašine, toda vmes so pozabili vlagat v razvoj tehnologije), je bilo vse sorte, reševala jih je njihova odlična servisna podpora. Dokler je šlo.
Ko sem pripeljal v bajto prvega Boscha, smo pa vsi zinili.
Cunje oprane, nikoli več "zaprane", splošen občutek da stroj mnogo nežneje dela ... pri sušilcu je ta izkušnja pa sploh absolutno vidna. Tisto kar reklamirajo, da so mucke normalna obraba vlaken itd .. bla bla bla! Pri boševi mašini je teh muck vsaj pol manj, kot pri gorenjevi.
Naslednjič ko bom obnavljal pralnico, nameravam izkusiti Mieleta. Če bodo izdajo robe pošlihtali, ker sem jih pri pomivalcu popolnoma uklel. Ni štimalo nič, od papirjev naprej. Če tega ne bodo uredili - bodo pa imeli eno stranko manj, yebiga.