Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ja nabererš kak mio dva, ne pa 50 mio..a ti veš kolk je to denarja??? pol pač de delaš s takimi, kajneda..
Lej, velik kupec ponavadi ne neha plačevat kot bi odrezal. Izstavš račun z 5M, pa zamudi s plačilom 2 tedna. Ga boš opdrezal? Ne. Naslednjič zamudi 1 mesec, pa potem plača samo 3M. Vmes si mu dal že nov račun za 5 ... In tako naprej in tako naprej. Ne moreš ga pa kar odrezat, ker ti še vedno nekaj plačuje, kar pomeni, da imaš vsaj nek CF in lahko vsaj nekaj naprej plačaš )plače, dobvitelji). Če bi mu nehal dobavljat, ti tisti hip neha plačevat. Saj boš to nekoč iztožil, ampak do takrat bo tvoja firma že propadla, delavci pa na cesti . Zakaj oni ne plačuje,? Ker se njemu navzgor dogaja enako. Zakaj 1 v vrsti ne plačuje? Ker je za razvoj produkta (recimo avta) porabil X let in XXX milijonov, za kar je zadolžen in mora tiudi kredite servisirat, prišla je pa recesija in ali je manjša prodaja ali pa je treba za isto količino dajat nizke cene.
In potem vsi po malem trpijo, ne gleda se več poslovnega rezultata ampak denarni tok in upa, da se bo ali kriza nehala ali pa da bo eden od novih proizvodov prvega v verigi (pri katerem seveda spet sodeljujejo vsi vpleteni) potegnil voz toliko naprej, da se bo stavr začela čistit.
In če v takem trenutnku še banke nehajo dajat kredtite (ki jih katero od podjetij v verigi rabi za premostitev CF težav ), se zna veriga komplet podret.
V priemru Preventa je podobno, ampk ne glavni razlog, glavni je pač spor med unima dvema kljukcema za oblast. In stavr bi bila lažje nadzirljiva, če bi SLO politika že na začetku tega dogajanja preko nemške politike (solastnik VW je tudi ena od nemških držav) prtitisnila na VW, da naj pritisne na dobavitelje da nej se nehajo zajebavat. To se je že (samo ne pri nas) kdaj zgodilo ...