Eno vprašanje ... zadje dneve se motoristi koljejo kot po tekočem traku ...
Za koliko % teh nesreč mislite, da so za to krivi drugi in ne sami motoristi?
Dva dni nazaj, grem s stranske na glavno, z leve strani na glavni je bil nepregleden ovinek, saj je tam stala njiva s koruzo ... ja ravno se postavim na svoj pas, ko nasproti pripizdi en motorist! Omejitev je 50kmh tam po tistem naselju, ampak ne, on ga je mogel žjaviti okoli 100. Če bi počil v mene, pa bi bil jaz kriv očitno (po medijih sodeč), ker sem mu odvzel prednost! Tabla pred tistim ovinkom je bila 30kmh pa takoj za tem križiščem nazaj 50. Zakaj so tam table postavljene, za to, da je lepša okolica ali zaradi varnosti?! Če je tam 30 bila tabla, pomeni, da bi s to hitrostjo se oni [cenzura] lahko še pravi cajt ustavil jaz pa v miru speljal, če bi že bil na glavni cesti ... pa pri taki brzini, kot je on pripizdil, pa to moreš motorista spregledati, pa da je ne vem kaj. Človek previdno spelje, pa se prepriča če sploh gre s kakšne strani kakšno vozilo, potem pa kot strela z jasnega eno budalo, ker mu drugače ne morem rečti, pripizdi 100 na uro ...
Če bi motoristi upoštevali CPP, bi bilo veliko manj smrtnih žrtev ... ampak ne, oni morejo na gas stopiti, da se ja slišijo po celi vasi, pa da za njim nekdo pogleda kako žjavi tam, kjer je dobesedno nevarno da se ubije, samo da bi izpadel frajer kaj on zna.
Sem mnenja, da če motorist prekorači hitrost za najmanj 10kmh in se smrtno ponesreči, ker mu en odvzame prednost, si je zato kriv sam. Govorim o cestah, kjer se gre za nepregledne ovinke, ker na taki cesti čisto vsak človek lahko "spregleda" motorista.
Če se z avtomobilom lahko varno ustaviš pred nekim križiščem, ko pripelješ iz nepreglednega ovinka po glavni cesti, kako to, da se motorist ne more ...
Motoristi se skoraj vedno koljejo v takih odsekih, ki so nepregledni tako za njega kot za tistega, ki se priključuje na glavno cesto. Ne, motoristom je samo važno, da mu na števcu kaže čim več.