Res je!Volkswagen lahko normalno bremzaš z tipko od ročne, pač močnejše bremzanje z delovanjem ABS dokler se ne vstaviš.
In ja bremza na vse 4 kole tak da ni panike.
Samo obračati pa se ne da z ročno.
To se bere kot da pri ročni v tem primeru zavira preko hidravličnega sistema kot pri zaviranju preko pedala. Med vožnjo bi zdrav človek z ročno zaviral le v primeru, da primarni hidravlični sistem crkne. Meni tak način delovanja (če je seveda sploh res), ni nek plus, temveč velik minus. Lahko pa je proizvajalec razmišljal, da bodo ljudje to bolj testirali kot dejansko 1 na 1.000.000 vozil uporabil v sili, ker mu je zlobni mulec prerezal cev ali zaradi katstrofalno slabega vzdrževanja vozila. Potem je bolje, da ljudje preživijo brez posledic, ki jih lahko prinese zaviranje na en kolesni par brez ABS, ki tudi deluje samo na hidravlični sistem in ne na zajlo in elektromotor.Volkswagen lahko normalno bremzaš z tipko od ročne, pač močnejše bremzanje z delovanjem ABS dokler se ne vstaviš.
In ja bremza na vse 4 kole tak da ni panike.
Samo obračati pa se ne da z ročno.
Ne, ker el. zavore med vožnjo ne moreš aktivirat...
ja pol verjetno P niti ne dela, ker P v avtomatiku načelno fizično zaštifta menjalnik. Po domače rečeno.Ne bo, preverjeno; vsaj meni ga ni pri ene 25 km/h; sploh ne vem, kako mi je ratalo med vožnjo dati kar v P
Ampak ok mogoče pa pri kakšnem bo, tko da po pamet fantje
Pritiskat ne smeš, moraš držat in sprožiš zaviranje v sili.Pri mojem če imaš v prestavi je vseeno koliko pritiskaš na električno zavoo ker se nič ne zgodi, mora najpej v P potem pa dela. Aja pa če pelješ prehitro in daš v P se tudi nič ne zgodi . Ta elektronika nas bo vse pogubila.