Kitajski MG - Nočna mora 53-letnega Škota: 'Pomagajte, moj avtomobil se noče ustaviti'

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.553
1.257
113
Sicer se bližajo božični časi ampak pazi da nebiš prehitro dobil novoletne lučke po armaturki.....
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Zato mi pri Avensisu ni všeč električna zavora na gumb.
Pa še aktiviranje je kontra logiki. Na pritisk gumba prime, na poteg gumba navzgor spusti.
Pogrešam klasično ročno na zajlo, katero lahko potegnem in prime, tudi takrat ko ključ ni v ključavnici volana.

Pri mojem če imaš v prestavi je vseeno koliko pritiskaš na električno zavoo ker se nič ne zgodi, mora najpej v P potem pa dela. Aja pa če pelješ prehitro in daš v P se tudi nič ne zgodi . Ta elektronika nas bo vse pogubila. :evil:
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
Bmw povleces gumb in ga drzis = emergency braking. Je pa v navodilih opozorilo da je zaviranje močno in da pod 3kmh blokira kolesa.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
P ti bo menjalnik prefukalo.

Ne bo, preverjeno; vsaj meni ga ni pri ene 25 km/h; sploh ne vem, kako mi je ratalo med vožnjo dati kar v P:zardelalter:

giphy.gif


Ampak ok mogoče pa pri kakšnem bo, tko da po pamet fantje:p
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.663
113
Ni čisto res, na prejšnjem C5 Citroenu če "zategneš" električno ročno med vožnjo in držiš gumb, deluje (skoraj) kot "žična" ročna. Zategne in takoj spusti in tako dokler držiš gumb. Moram na novem probat - vse za Alter znanost.
Evo probal s cca 40 km/h, zategneš gumb od el. ročne in začne bremzat kot z ABS (bremza-spusti-bremza-...) le da v zelo hitrih intervalih. Samo zadrdra in se ustavi.
Citroen pač - francoski polizdelek. :p
Pri mojem če imaš v prestavi je vseeno koliko pritiskaš na električno zavoo ker se nič ne zgodi, mora najpej v P potem pa dela. Aja pa če pelješ prehitro in daš v P se tudi nič ne zgodi . Ta elektronika nas bo vse pogubila. :evil:
Mogoče je čas za menjavo avta. :evil:

Menjalnik ne sme med vožnjo na nič reagirat, razen na manual in N. Če ni tako je spet polizdelek; verjamem pa, da vas večina nima srca to probat na lastnem božanstvu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Kako pa na tehničnih preverjajo električne ročne zavore? Najbrž tako da držijo gumb? Se pravi bi se moglo pri vseh tako aktivirati?
 
  • Ljubezen
Reactions: Samo Svoj

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije

Man ‘forced to drive electric car into police van’ in Scotland after brakes fail​


Mah, UK Samo Tadin. Zdej je pa rekel, da mu zavore niso prijele , pha ... v bistvu pa mu je le gasa zmanjkal ...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Pri mojem če imaš v prestavi je vseeno koliko pritiskaš na električno zavoo ker se nič ne zgodi, mora najpej v P potem pa dela. Aja pa če pelješ prehitro in daš v P se tudi nič ne zgodi . Ta elektronika nas bo vse pogubila. :evil:
Ne upam med vožnjo pritisniti gumba za zavoro, ker še ne vem koliko je elektronika pametna.
Gumb je izgleda namensko postavljen predaleč, da ga voznik ne bi pomotoma pritisnil.
Pri stoenki si zlahka skočil in skozi okno potegnil ročno, da avto ne odide v jarek. :evil:
 

kdk

Fizikalc
25. feb 2014
198
29
28
okoli MB
Iz navodil za uporabo :Toyota Camry in Corolla
Če morate v sili med vožnjo aktivirati parkirno zavoro, povlecite in držite stikalo parkirne zavore.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Pri 25km/h se je Captur zaustavil. Za večjo hitrost nimam cohones za potegnit ročno.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Saj gre - lani sem moral pri 150km/h (GPS) po mokrem asfaltu ustavljati na ročno, ko sem ostal brez zavor (pedal padel notri, pumpanje ni pomagalo).
Olajševalna okoliščina: bilo je na RBR, tik pred najpočasnejšim ovinkom. :) Na srečo je bilo še ravno dovolj prostora v izletni coni, da sem bočno oddriftal po asfaltu in nisem padel v pesek.