Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kdo je ze imel na aoterju cliota rs.
je bil en majster ja, ko je bluzo kak je 120-130 glih prava hitrost za regionalko. Clio je pa rabo tam 5000 obratov, da se je lahko normalno vključeval v promet
Kot je že standardno zame, spet en dolg post.
Tega, da je primerna hitrost, nisem rekel, se pa da tolk vozit, seveda na primernem mestu, ne kar na splošno povsod. Za kratek čas bi se dalo tudi 300, če bi imel primeren avto, ali še bolje, motor z 200KM+.
Je pa po drugi strani nekje drugje primerna hitrost 40km/h, včasih je treba tudi popolnoma ustavit, če je ozka cesta z razbitim asfaltom, kakšen ozek most, itd., to je menda vsem jasno.
Res tista splošna primerna, če hočete - varna, hitrost za regionalko, je nekje 100-110. Niti to ne pomeni, da se da tolk vozit samo na praznih ravninah.
Ker sam grem vsakodnevno tolk mimo priključka za Mercator center, kjer vsi vemo da je veliko drena. Mislim po cesti 90 kjer je znak za nevarnost križišča, ne tisti, ki dejansko gre mimo Mercatorja, tam je pač 50.
In tudi kdor se je vključil tik pred mano, to imaš fore še pa še da zmanjšaš hitrost. Delam to že vsak dan 10 let, tako da bom že vedel kolk se da peljat. 120 je pa seveda že pushing it, kaj šele 130.
Max sem pri moji vožnji sam že itak ugotovil koliko je in to mi ne more noben tukaj na forumih pametovat, sploh ker večina vozi na 200% sigurno tistih 70km/h.
In sicer da sem konkretno ugotovil, sem šel enkrat prehitevat enega, ki je zavijal desno, pri tem dosegel 120, potem pa videl da se iz kamnoloma na cesto vključuje tovornjak in da bo prekoračil sredinsko črto, na desni pa je robnik. Še to mi je uspelo ustavit popolnoma na nulo.
Seveda od takrat tam mimo vozim 100-105. Mislim, saj sem že prej, drugače niti ne bi vedel da moram zavirat.
Tako da tisti, ki se vozite 65-70, celo tam kjer ni nobenih priključkov in te lahko zadane samo ptič iz neba, to je resna bojazen do vožnje in tak nima kaj delati v avtu.
Tudi če se je kdo peljal 90, dobro ve, da to ni nobena hitrost.
Ergo, 100-110.
Števec je šel proti 120, 118 pa se je sigurno dotaknil, se pravi realnih 110-114, še danes, ko je bila mokra cesta.
Čez ovinke, tudi res blage, sploh na zimskih 205/55/16, je to že kar blizu meje, ki mora bit nekje med 120-130 za tiste res najblažje ovinke, ampak med prehitevanji po ravninah, pa ne vidim problema.
Max kar upam oz. avto doseže, npr. ravnina iz Brezij je verjetno marsikomu poznana, 150 se da dosečt.
Verjetno mi ni treba poudarjat, da so to samo hitrosti dosežene za kratek čas. Še fotr pri 55-ih letih je z motorjem parkrat dosegel to številko.
Pa seveda ne grem do take hitrosti zdaj pozimi, ampak v poletnih mesecih.
Še glede Clia RS, ta avto je bil sicer svetlobna leta pred ostalim prometom, sploh, če naštejem katere že od daleč prepoznam kot cijazarje oz. 70 voznike:
Kombiji (60 je za njih normalno, kaj se ti hecaš, nemogoče da imajo tak tovor, ki bi zahteval tako pazljivo vožnjo), Renault Scenic, Renault Kangoo, Peugeot Partner, Citroen Berlingo, potem razni kinder jajčki, čeprav večina teh kar gre vsaj nekih 90. Potem da vozijo normalno hitro, so pa razni dizli. Da bi imel kdo hitrega bencinarja, ki jih kupujem sam, v naši dolini samo ena Fiesta 2.0 150KM, pa tudi v mestu in okolici težko najdeš kaj pametnega.
Sam bi najraje, da se bencin podraži za vsaj 2x, ker zdaj je na cesti res preveč bedakov, ki nekaj šparajo.
Sam bi pa tudi v takem primeru vozil enako kot zdaj, čeprav ima avto 10l porabe. Da bi se cijazil, grem raje z avtobusom.
Če se vrnem h Cliu RS. Ja, bil je veliko hitrejši kot ostali promet, ampak še vedno počasen.
Nekdo je omenil 230km/h, to moraš bit res bedak, da kaj takega rečeš. Vsak ve da od same hitrosti nimaš nič, prav tako ti avtomobili, kot motorji, niso primerni za AC.
Važni so pospeški, bilokateri, 40-80, 50-100, 80-140.
Če se primerja zmogljivosti, se pa meri pač 0-100 in 0-200. Moja Astra K 1.6T 200 ima 7,0s do 100 in 27s do 200. To je neka srednja zmogljivost avta, sam bi rekel da še najboljši približek čemur bi rekel normalen avto. Ni raketa kot mislijo tisti, za katere je normalna vožnja 70km/h, ni pa tudi tolk počasen.
Nikakor pa ni zadostna ali normalna zmogljivost avta z 10-12s do 100, to je normalno samo za Slovence, ker so na splošno neumni kar se tiče avtomobilizma.
Spet sem zašel, Clio RS. Ker je že nekdo omenil vključevanja, za vključevanja in speljevanja na semaforju res ni bil 100%.
To pomeni da je večkrat zatajil, kot je bilo to že pri 1.6 16V. Hočeš dinamično speljat, avto pa obstoji na mestu. In sigurno ni bil problem v vozniku, ker sem vozil že druge avtomobile.
1.6T je nekaj povsem drugega, ta te res nikoli ne pusti na cedilu. Vključevanja v krožno se da izvesti z milimetrsko natančnostjo.
Kjer je bil Clio RS še izredno slab, pri temperaturah v minusu in nad nekje 25°C, tolk, da je bil zame praktično mrtev. Grem avgusta domov iz šihta, med prvim pospeševanjem na glavni cesti proti 100 se mi je zdelo da vozim 1.0 in ne 2.0. Najboljše zmogljivosti je imel pa pri 0-10°C, že skoraj tako kot 1.6T. Tudi poskočnost je bila že podobna, čeprav ni imel turba.
1.6T, ali avgust, ali januar, ni neke razlike.
Avto imam dober, nekih boljših niti ni, 2.0T pa potem pijejo 12l+, tako da niti ne želim močnejšega. Že zdaj je teranje čez 4000rpm bolj za zajebancijo kot resno potrebo. Do 4000rpm se da v 3. prehitet tut avtobus v blažji klanec na 150m ravnini.
Ampak ni vse v avtu. Sigurno sem tudi eden najboljših voznikov v SLO, kar se tiče prehitevanj pa mislim da sem kar prvi.
Upam se samooklicat za najboljšega, ker to kar mi je danes uspevalo, ne verjamem da je še kdo drug tolk sposoben. V živo pa sigurno še nisem nobenega videl, ki bi znal kaj več kot tista klasična prehitevanja na 500+m ravninah, to zna vsak.
Res da je to težko ocenjevat, ker ima 99% ljudi itak premalo ponijev za prehitevanja, čeprav se tudi s 60-100KM da naredit veliko več kot delajo ostali. Ampak če nimajo nobene prakse, po vsej logiki ne morejo biti boljši od mene.