Laguna Grandtour vs. 508SW vs. C5 Tourer

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.909
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Glede na zapisano menjaj izključno zaradi udobja, zaradi porabe ne boš nič na boljšem.

Laguna 2.0 dci avt. ne vidi pod 7 l, poleg dodatnih dizel komponent imaš tu še strošek vzdrževanja AT menjalnika (če je sreča, menjaš samo olje), dražje gume (215/50 17 oz. celo 225/45 18 pri 4 control/initiale varianti).

467716-post_slo.gif


to je to!
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
v bistvu mi pije tako, če lepo umirjeno vozim. kolikor ga malo stisnem, smo takoj na 7.5. če jo na AC stisnem 140, 150 po števcu (kar znese mogoče 140 realno) smo spet na 7.5.

Hmmm..če boš imel 'srečo' ti bo dizel pil 6,5 povprečja.

Kupil boš nekaj, pa ne boš vedel kaj. Prav stvar, ki bo crknila gor se boš skeširal da bo za 5 let razlike v porabi.

Izključno zaradi porabe nikar ne menjat avta.

(pri 140, 150 po števcu noben nima 5 litrov prave, tu upam da ti je jasno).
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Dizzy:

Torej kot sem že napisal, se ti nikakor ne izplača ... vsi ampak res vsi stroški bodo višji, tako da se ti tisti liter (če sploh, ker imaš namen vzeti avtomatika) sploh ne bo poznal niti pod razno.
wink-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ksz
smile-1.gif


torej, vzel sem si malo časa in preračunal malo zadeve.

trenutno sem nekje na 32.000 km, nekje 35.000 km jih bom naredil na letni ravni (če ne še več). sem naredil malo okvirnih izračunov za gorivo. zase sem vzel povprečje iz spritmonitorja, kjer je imam vpisanih 30.630km in znaša poraba točno 7l trenutno. za izračun sem vzel spremembe cen goriva v zadnjih dveh mesecih, povprečna cena na liter za 95 oktanca je 1,18€, za diesel 1,05€.
naredil sem dva izračuna, za 30.000 km in za 35.000 km. seveda sem tudi za ostala vozila vzel povprecje spritmonitorja.

torej, če gledam za prevoženih 30.000 km, sem s Civicom porabil za cca. 2500€ (spritmonitor pravi 2704€ za 30.630€)
s C5/508/Mondeom in 1.6 hdi bi me gorivo prišlo cca. 1700€. če gledam močnejša motorja, se pravi 2.0 140hp, je goriva za cca. 1900€ in pri 2.0 164hp za cca. 2100€. sem malo zaokrožil, ampak vseeno, približno se vidi.

če pogledamo za 35.000km, so razlike še nekoliko večje:
s Civicom me bo prišlo cca. 2900€. če gledam 508/C5/Mondeo z 1.6 hdi, me bi prišlo 35.000 km cca. 2000€. 900€ razlike se mi zdi kar precej. če gledam motor 2.0 140, je razlika 700€, 2.0 164 pa cca. 500€.

gledam zraven še Volvo V50 D2, kjer je izračun enak kot z 1.6 hdi, torej razlika 900€. Laguna 2.0 150hp je nekje tam, kot je 2.0 164hp, tako da sem ta dva odmislil. in s tem tudi avtomatski menjalnik, saj je le-ta le v navezi z 2.0 164 in 1.6. slednjega sem včeraj tudi vozil - 508SW 1.6 112, avtomatik, sicer samo po mestu, ampak kar se motorja samega tiče, se mi je zdel precej zadovoljiv, vseeno bolj poskočen kot trenuten motor, je pa menjalnik bolj tako tako, se strinjam. kar se udobja tiče, nimam pripomb, zelo dobro počutje, steklena streha ogromen plus.
dogovarjam se še za testno vožnjo z Volvo V50 D2, upam, da jo opravim že naslednji teden.

2.0 140 berem, da je super, da ni tako problematičen, kakšni so ti PSA 1.6 motorji - prebiram različne stvari, od tega, da ni problemov, do tega, da so grozno nezanesljivi ...
tongue-1.gif
velik plus je seveda poraba in cena zavarovanja/registracije, potem pa berem, da recimo 508SW, od tega, da je motor super, do tega, da se kvari in da niti ni dovolj močan, po drugi strani pa v mnogih testih V50 D2 izredno pohvalijo, da je agilen, poskočen, ne najdem pa nekaj veliko o zanesljivosti ...
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Kolker sem jest računal se nekje med 20 in 25k na leto začne poznati razlika med dizel in bencin. Računal sem za atmosferske bencince, te turbo bencinci je kilometrina še malo večja. V teh izračunih je ena neznanka, ki ni vedno enaka lahko pa fejst zmeša izračune. To so izredni servisi ali izredna popravila. Pri turbodizlu ali turbo bencinarju lahko samo v primeru enega izrednega popravila tehtnico obrne v prid atm. bencinarja, ni pa nujno. Verjetnost okvar je pa večja. Pač stvar osebne interpretacije in lojalnosti. Nekateri nebi šli na bencin tud če sam jurja letno km naredijo, drugi ne na dizla, tudi če 50k letno naredijo.
 
Nazadnje urejeno:

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Pisete kot da se bencinarji ne kvarijo... In honda ni najcenejsa ko je treba kupit kos ki se sicer redko pokvari...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
to se čisto strinjam. sem v svojem življenju vozil precej vozil, ampak tisti, ki sem jih najpogosteje, so bili bencinarji, vmes pa dva diesla.
noben se ni nasplošno kvaril, dokler niso prišli v leta. recimo, pri meni je na Toyoti pri cca. 250.000 km šel alternator, nekje okoli 220.000 sklopka. po drugi strani je na Phedri pri 360.000 bilo potrebno menjati DPF in šobe, vem, da je bilo to takrat ohoho denarja, ampak avto je imel pred tem porabo 7.2, in se ga ni šparalo, po tem je celo malo padla, nazadnje sem jo peljal, ko je imela že čez 400.000km in se je peljala odlično, edino enkrat mi je šla v limp-mode, ker ji je zmanjkalo tekočine za čiščenje dpf-ja.
tako da recimo, če voziš diesla 10 let, brez problemov, pa vzamemo mojo zgornjo računico, si v 10 letih z gorivom privarčeval kar nekaj denarja, in četudi si pri 360.000 imel konkretno obnovo motorja, si še vedno nekoliko v plusu. se pa strinjam, problem nastane, če začnejo komponente odpovedovati prej, pred 160.000km ... in mislim, da bodo novodobni turbobencinarji postali podobno tvegani, sploh če se uresniči to, da bodo tudi bencinarjem dodali DPF filtre ...
ampak to so še "okej" napake, ko vsaj veš, kaj je z avtom, in to lahko popraviš, večji problem je, ko ga nekaj serje, pa niti ne veš kaj.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Sej pravim, da je to ena velika neznaka, ampak pri atm. bencincu je verjetnost nekaj stokrat manjša ko turbo bencincu ali turbo dizlu. Če se poklopi lahko profitiraš kljub večji porabi, lahko pa tudi ne.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
današnji "navadni" bencinci so isto komplicirani, edino turbine nimajo

zdaj če bi kdo hotel trpet samo zato, ker lahko turbina crkne, pa naj
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Nisem se imel stroska s turbinami, zato si niti ne predstavljam vec non turba motorja. Obcasno vozim NA bencinarja. Zaenkrat bi si ga kupil, ce bi ga res imel samo za do trgvine, vrtca, sole..... Sicer rabim polža. Ce bi imel pa se kak "dsg" potem pa bi si obliznil vse prste. Samo ne vem zakaj me je strah stroska pri avtomatikih. Mogoce zato ker sem nekoc imel avtomatika, (pa ceprav nobenih stroskov z njim v 35kkm (uvozen avto, po stevcu 200kkm, star 15let). Ampak tist je bil klasicen avtomatik in bi kakrsnokoli popravilo menjalnika stalo več, kot pa vrednost avta.

Dizzy: strosek goriva pri voznji novega avta ni bistveni strosek. Kaj sele prihranek. Seveda pa se pozna ce v celem letu prihranis na gorivu za "en" obrok leasinga.
In kako dolgo bos se delal tako kilometrino? Ce dobis kaksnih 5 let jamstva ki vkljucuje tudi turbino in 200kkm potem se ne obremenjuj s cenami popravil. Vkalkulraj samo to, da bo po 5 letih imel avto samo se 1/4 vrednosti.

Ce bi elektro bili cenejši, bi si privoscil EV (rang tesla po moci, ne nekih xy kw) Tisto pa "zmaga" pri porabi in ce si zelis malo adrenalina v pospesku (prehitevanju). Ampak kaj ko ti drugje pulijo denar iz žepa da je kar veselje.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
5-letna jamstva so ponavadi omejena na kilometrih... Ker bi lahko teoretično imel 500.000 km v petih letih in bi imel ogromno popravil že iz naslova obrabe...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Pa dobro, razumrm tudi to. Izbiraš med tistimi ki ti omogocijo cim vec km in cim vecji obseg.
Naslov obrabe jd precej sirok pojem. Mi je jasno da so zavore pod obrabo (razen ce se odlepi, ali pa jo znucas v 10kkm obicajne voznje) pa sklopka.... Ampak da mi sklopka 4 leto pri 50kkm crkne in da recejo da je to obraba, jih pa tudi po zdravju vprašam. Pa recimo da sem obicajno vozil avto in v drugih mojih avtih sklopka zdrzi 200+kkm

A se hladilnik klime tudi obrabi? Pri vecini novih avtih odpove precej kmalu.... Je v 5letnem jamstvu ali ne (ter se ostalo kar crkne zaradi odpovedi hladilnika)?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Dizzy, dej ostani na civicu ali pa pejt na accorda ! Lahko greš na idtec,ki je zanesljiv,porabo boš imel 6-7 in v klancih se ne pozna nič !
Imel boš odličen zanesljiv avto 100%!
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.470
353
83
34
Citat:
Uporabnik map pravi:
Pri turbodizlu ali turbo bencinarju lahko samo v primeru enega izrednega popravila tehtnico obrne v prid atm. bencinarja, ni pa nujno.

Ok, v čem poleg turbine se pa še razlikuje turbo bencinar proti NA?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Strošek goriva je le del stroška celotnega lastništva vozila.
Upoštevat moraš še izgubo vrednosti, servise, morda dražje gume, stroški registracije in zavarovanja in kar so že omenili: možnost izrednih (dragih) napak.
Dober dizel (preverjen) pri teh znamkah ne bo tako poceni, kot italijančki brez vsega, pa po možnosti še karambolirani...
Glede na to, da si precej sistematično pristopil k temu, upoštevaj še vse te zadeve... In se potem na koncu odloči. Seveda pa je nakup avtomobila itak vedno tudi prostor za subjektivne vtise in občutke. Če ti bo pač nek všeč (panorama, itd.) je tudi to nekaj vredno...
wink-1.gif
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Strošek goriva je le del stroška celotnega lastništva vozila.
Upoštevat moraš še izgubo vrednosti, servise, morda dražje gume, stroški registracije in zavarovanja in kar so že omenili: možnost izrednih (dragih) napak.
Dober dizel (preverjen) pri teh znamkah ne bo tako poceni, kot italijančki brez vsega, pa po možnosti še karambolirani...
Glede na to, da si precej sistematično pristopil k temu, upoštevaj še vse te zadeve... In se potem na koncu odloči. Seveda pa je nakup avtomobila itak vedno tudi prostor za subjektivne vtise in občutke. Če ti bo pač nek všeč (panorama, itd.) je tudi to nekaj vredno...
wink-1.gif

a imaš mogoče podatek kako so vsi stroški avtomobila % razdeljeni med seboj?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne moreš tega procentualno razdelit na pamet, ker je različno od avtomobila do avtomobila in koliko kilometrov štancaš. Nekdo ki misli s svojim avtom oddelat 450.000 km, pa da je avto še pijanka zapovrh, bo na koncu tudi preko 80% vseh stroškov lastništva avtomobila bilo gorivo. Nekdo, ki bo v petih letih oddelal 60.000 km z avtom z nizko porabo, bo pa največji delež izguba vrednosti avtomobila.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
2.0 140 berem, da je super, da ni tako problematičen, kakšni so ti PSA 1.6 motorji - prebiram različne stvari, od tega, da ni problemov, do tega, da so grozno nezanesljivi ...
tongue-1.gif
velik plus je seveda poraba in cena zavarovanja/registracije, potem pa berem, da recimo 508SW, od tega, da je motor super, do tega, da se kvari in da niti ni dovolj močan, po drugi strani pa v mnogih testih V50 D2 izredno pohvalijo, da je agilen, poskočen, ne najdem pa nekaj veliko o zanesljivosti ...

glede 1.6. glej avte ki so meli menjavo olja 1x letno in na max 20k km. Pusti tiste z 1x na 2 leti in 30k km. Preveč rizika. Ker je motor ful občutljiv na olje.
Druga stvar. če je novejši (8 ventilski) ki ima menjavo na 240k km pozabi. Max na 160k km je treba menjat. Ker je jermene trgalo. In so tudi na uradnih serisih začeli prej menjavat.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ne moreš tega procentualno razdelit na pamet, ker je različno od avtomobila do avtomobila in koliko kilometrov štancaš. Nekdo ki misli s svojim avtom oddelat 450.000 km, pa da je avto še pijanka zapovrh, bo na koncu tudi preko 80% vseh stroškov lastništva avtomobila bilo gorivo. Nekdo, ki bo v petih letih oddelal 60.000 km z avtom z nizko porabo, bo pa največji delež izguba vrednosti avtomobila.
zmaga.gif

Tukaj piše bolj podrobno in pa spodaj je link do xls tabele, kjer si lahko sam preračunaš različne možnosti:
Koliko mesecev letno delate za nov avtomobil?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
oba avta, ki ju trenutno gledam, sta sicer iz uvoza (Belgija, kar je naceloma okej, ker so belgijci menda precej striktni), oba sta tudi redno servisirana, moram pa pogledat, ali na 30.000 ali na 20.000. oba sta 1.6, 508SW 112 hp verzija, V50 115hp, oba imata tudi CarGarantie oz. tisto neko pezojevo garancijo, ki je, kolikor prebiram, okej zadeva.

priznam, da me malo bolj vlece na Pezojevo stran (avtomatik in panoramska streha, prostornejsi), ampak me resno skrbi zaradi moci. kolega mi stalno pravi, da je njegov Passat 1.6 105hp DSG super. zdaj, ce to pomeni. da se avto normalno pelje 130 v vrhniski klanec, pa normalno v visnjegorca, mi je to okej, Civica moram zdaj dat v 5., da se odpeljem cez vrhniski klanec 130 normalno. ce moram upocasnit, pa celo v 4. da pridem nazaj.
tongue-1.gif


aja, se to - vceraj - LJ (oz. Lukovica, kjer sem tankal) - Ptuj - LJ, povprecna hitrost po BC-ju 117km/h in 7.6l/100 km (vec ali manj 150 po stevcu in tempomat oz. limiter)