Laguna 1,5 dCi ???

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Kupis avtomatika


Btw
A je to bitka dci vs hibrid?

Niti ne, le dva hibrid haterja, pa sta reč potegnila v to smer.
smile-1.gif


Moja poanta pa je bila (da dam podnapise), kaj za en polizdelek od avta se v letu 2012 prodaja, da je folku samoumevno, da ga je treba na vsake 120 k km pol zamenjat?
confused-1.gif

Meni to namreč ni samoumevno in normalno. Morda sem pa jaz prfuknjen, da od avta pričakujem da 300.000 km preprosto dela le z normalnim vzdrževanjem brez nekih visokih stroškov slednjega. Ne vem, morda moram k psihijatru na terapijo in nato kupit enega Renolda dCi 1.5 ..
crazy1.gif

no,to da se sploh razmišlja o menjavi ojničnih ležajev pri 120.000 km,je že samo po sebi totalna komedija! So naši fotri menjali karkoli na 120.000 km pri Golfu 2 dizel,ali pri Nissan Suny (Corrola,Civic,Legacy...) l.1989 in podobnih avtomobilih,ki so brez problemov delali po 300.000 in več km...zdaj smo pa v letu 2012 in se vsem zdi normalno da se menja ojnične ležaje?! Pa kdo tukaj koga j....??

Sicer pa...počak,da se začnejo pregovarjat,ali je za novega Clia primeren motor 0.9 in kaj se pri njem menja na 90.000
cheer.gif


Glede teh zmeraj manjših mlinčkov je pa situacija taka,da motorji z manjšo prostornino res porabijo manj od večjih - PRI LEPI ZMERNI VOŽNJI! Kdor je navajen,da vozi hitre relacije (150 km/h in več naprimer) bo imal vsekakor z nekim 2,0 motorjem nižjo porabo kot z 1,5 - preverjeno!
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.423
2.507
113
SV SLO
No toyota gor, toyota dol. Tudi ni vsemogočna. Oblikovno so Toyote vedno 4 generacije za evropskimi modeli. Plastika v vseh Toyotah je katastrofa ali pa vsaj iz 80 let prejšnjega stoletja. Ura: te so naročili v dobi digitrončkov z led diodami za 200 let na zalogo. Vsi Japonci ne samo Toyota.

Prius gor Prius dol grd je. Tehnika je high end oblika pa low end. Da si firma kot je Toyota ne more privoščiti enega pravega oblikovalca je isto sramotno, kot to, da Renaultu crkujejo dizli. Saj dizli crkujejo tudi pri Toyoti. 2.2 d v Rav4 je špica. Tega ni sposoben niti Renault. Aha pa toyota je komaj zdaj ugotovila, da se prodajajo Turbo motorji, da so navadni motorji pač zgodovina ali pa blizu nje.

Hybridi pa EKO enostavno ne gre skupaj res ne. Elektrika je mogoče še bolj škodljiva za zdravje kot pa fosilna goriva. Kako se moraš fajn voziti v isti kabini, kot akumulatorji. V Priusih zaudarja prav zaradi akumulatorjev. Po čem? Po konjskem gnoju, prodajalci sicer trdijo, da je to po vonj po usnju. Ampak to lahko nategnejo samo ekologe:)

Da ne bom čisto mimo avtor pač naj kupi Laguno 1.5 dci pa da vidimo, če so res toliko izboljšali motor, da se ne kvari več. Isto svetujem tudi vsem ostalim, ki razmišljajo o 1.5 dci. Kupte, kaj sprašujete. Itak je zakon menjavati pol motorja na vsakih 100.000 km. Podobno kot pri formuli ena, ko morajo po vsaki dirki obnovit motor. Boste imeli vsaj nekaj od tega, da je Renault svetovni prvak v F1 (oziroma je bil).
Toyoti kljub naporom v F1 ni uspelo.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.573
940
113
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
ksz

sem imel priliko peljat thalio 1,5 dci, mestna in obmestna vožnja kar prijetno ampak na avtocesti si pa nebogljen...pri 120 (po števcu
smile-1.gif
) 3000 rpm, mašina že kar tuli...res pa da ne vem koliko kW je tisto imelo

tako da upam da je v laguni kaj bolje

In ti najverjetneje 65 konjskega 1.5 dci-ja v thalii primerjaš z laguninim 110 konjskim?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Koliko, ti si pa res en pacient.
stupid-1.gif

Zaudarja po konjskem gnoju.
hysterical-1.gif


Mater kaj vse lazi po tem sveti.
13.gif
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.103
1.278
113
42
Jaz vem da nebi kupoval Lagune 1.5 dCi. 2.0 dci je odličen motor, verjetno eden boljših v svojem rangu. Pa še bolj avto potegne ko rabiš navor.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Kupis avtomatika


Btw
A je to bitka dci vs hibrid?

Niti ne, le dva hibrid haterja, pa sta reč potegnila v to smer.
smile-1.gif


Moja poanta pa je bila (da dam podnapise), kaj za en polizdelek od avta se v letu 2012 prodaja, da je folku samoumevno, da ga je treba na vsake 120 k km pol zamenjat?
confused-1.gif

Meni to namreč ni samoumevno in normalno. Morda sem pa jaz prfuknjen, da od avta pričakujem da 300.000 km preprosto dela le z normalnim vzdrževanjem brez nekih visokih stroškov slednjega. Ne vem, morda moram k psihijatru na terapijo in nato kupit enega Renolda dCi 1.5 ..
crazy1.gif

Ne, ni bitka dCi vs hibrid. Gre bolj za bitko stereotipi o konvencionalnih motorjih vs. prepričanost o superiornosti hibridov.

Tudi meni 1.5 dCi sicer ni preveč všeč in ga sam ne bi kupil. Mi gre pa zelo na organ, da se recimo nekdo, ki orgazmira na Toyoto, posmehuje, da on že ne bo menjal pol motorja na 120.000km. To gre tudi (očitno) na račun zgolj še enega izmed napačnih stereotipov, da je menjava ojničnih ležajev generalno v malem kar pavšalno pri vseh motorjih. V resnici pa je v tem primeru zgolj manjši poseg in mislim, da bi marsikdo pristal na izredni servis v višini 200€ na vsakih 120.000 km, ne glede na znamko. Če se spet omejim na takozvano superiorno Toyoto (D4-D), te menjava vztrajnika na cca. 180.000 km udari po žepu v višini 800€. Pa smo spet tam - pokrovka se smeje loncu.
crazy1.gif
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.044
3.728
113
Meni je Renaultov mehanik rekel, da ne bi škodilo menjati ojničnih ležajev na 120.000 km, pa je avto 2012 letnik. Bolje preventivno menjat kot pa pozneje kupovat mašino.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Sem sam mel laguno III 1.5 dci, in ti moram povedati da se zadeva kar lepo pelje, brez problemov prehitevaš, in tudi visoke hitrosti na AC niso problem, enkrat sem jo celo do 210 km/h spravil, pa ni bilo klanca. Sem pa imel navadno ne karavan različico. Prodal sem jo ker sem potreboval karavana.
Kar se pa tiče motorja držijo pa crahovi podatki, problemi so z injektorji in pumpo, še vedno, moja je zdržala natanko 101.101 km ko je injektor spustil, nato še pa pumpa,..... dalje pa .....
Aja glede porabe pa nebo tako mala, saj se motor rad zavrti v visoke obrate, pa teža avta in si hitro tam da preganjaš avto, jaz sem mel tam okrog 7L porabo mesto/AC, no mogoče je tudi to krivo da je pobralo injektor.
smile-1.gif


KUPI 2.0 dCi boš na varni strani, eden zaneslivejših motorjev, poraba bo nižja če boš normalno vozil, pa poišči avtomatika se še problemov z dvomasnim vztrajnikom rešiš.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
So... Od 2006 naprej mislim da edina izbira. 130, 150 in 175 KM varijante. 130 samo v takratkem.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
ksz

sem imel priliko peljat thalio 1,5 dci, mestna in obmestna vožnja kar prijetno ampak na avtocesti si pa nebogljen...pri 120 (po števcu
smile-1.gif
) 3000 rpm, mašina že kar tuli...res pa da ne vem koliko kW je tisto imelo

tako da upam da je v laguni kaj bolje

In ti najverjetneje 65 konjskega 1.5 dci-ja v thalii primerjaš z laguninim 110 konjskim?

aha, ker drugega nisem vozil...razen dci v meganu karavanu
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
175 so bile pri nas samo z avtomatom, 6 stopenjski sekvenčni proaktivc. Veš da od večje konjenice ne boli glava...
smile-1.gif