Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Kupis avtomatika
Btw
A je to bitka dci vs hibrid?
Niti ne, le dva hibrid haterja, pa sta reč potegnila v to smer.
Moja poanta pa je bila (da dam podnapise), kaj za en polizdelek od avta se v letu 2012 prodaja, da je folku samoumevno, da ga je treba na vsake 120 k km pol zamenjat?
Meni to namreč ni samoumevno in normalno. Morda sem pa jaz prfuknjen, da od avta pričakujem da 300.000 km preprosto dela le z normalnim vzdrževanjem brez nekih visokih stroškov slednjega. Ne vem, morda moram k psihijatru na terapijo in nato kupit enega Renolda dCi 1.5 ..
no,to da se sploh razmišlja o menjavi ojničnih ležajev pri 120.000 km,je že samo po sebi totalna komedija! So naši fotri menjali karkoli na 120.000 km pri Golfu 2 dizel,ali pri Nissan Suny (Corrola,Civic,Legacy...) l.1989 in podobnih avtomobilih,ki so brez problemov delali po 300.000 in več km...zdaj smo pa v letu 2012 in se vsem zdi normalno da se menja ojnične ležaje?! Pa kdo tukaj koga j....??
Sicer pa...počak,da se začnejo pregovarjat,ali je za novega Clia primeren motor 0.9 in kaj se pri njem menja na 90.000
Glede teh zmeraj manjših mlinčkov je pa situacija taka,da motorji z manjšo prostornino res porabijo manj od večjih - PRI LEPI ZMERNI VOŽNJI! Kdor je navajen,da vozi hitre relacije (150 km/h in več naprimer) bo imal vsekakor z nekim 2,0 motorjem nižjo porabo kot z 1,5 - preverjeno!