pa še ventile zamenaš ko si glih pri njih tale valve seal rata namest gumast plastičen in ne tišči več skupi in teče olje mimo...
drugače pa je čist enostavno ugotovit, kje je problem... samo kompresor rabiš pa nastavek za na svečko... oziroma nastavek zamenaš za svečko... bat v tdc in spustiš notri zrak... če bi blo vse ok, se ne bi nič slišalo... ker pa pije olje pa ni vse ok... tako da če se ti sliši od predela ventilov imaš slaba tesnila, če se sliši skozi auspuh imaš slabe izpušne ventile, če se ti sliši skozi zračni filter, imaš slabe sesalne ventile, če skozi hladilnik prihajajo mehurči, je prebita dihtnga na glavi, če se sliši skozi oddušek so obročki... oziroma morda sem mal pomenjal tesnila in obročke... ampak če nisi sigurn, naliješ malo olja skozi odprtino od svečke in ponoviš... če slišiš skozi oddušek mašine so tesnila ventilov, če ne slišiš nič, so obročki... ker olje pomaga zatesnit obročke...
drugače 2 do 3 ure dela, če delaš prvič pa 2 dni
drugače pa je čist enostavno ugotovit, kje je problem... samo kompresor rabiš pa nastavek za na svečko... oziroma nastavek zamenaš za svečko... bat v tdc in spustiš notri zrak... če bi blo vse ok, se ne bi nič slišalo... ker pa pije olje pa ni vse ok... tako da če se ti sliši od predela ventilov imaš slaba tesnila, če se sliši skozi auspuh imaš slabe izpušne ventile, če se ti sliši skozi zračni filter, imaš slabe sesalne ventile, če skozi hladilnik prihajajo mehurči, je prebita dihtnga na glavi, če se sliši skozi oddušek so obročki... oziroma morda sem mal pomenjal tesnila in obročke... ampak če nisi sigurn, naliješ malo olja skozi odprtino od svečke in ponoviš... če slišiš skozi oddušek mašine so tesnila ventilov, če ne slišiš nič, so obročki... ker olje pomaga zatesnit obročke...
drugače 2 do 3 ure dela, če delaš prvič pa 2 dni