Konec malih turbo bencinarjev?

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.892
113
(v penzionu boš imel denarja samo za mesečno karto za bus...). Zna pa bit kdaj zjutraj postelja mokra...
evil.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Pa sej tudi zadnja generacija NA bencinarjev je narejena tako da ti avto kaže da moraš za normalno vožnjo šaltat gor med 2000 in 2500 obrati. (Suzuki, Hyundai - tadva sem vozil)
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Se moram popravit. Suzuki se hoče šaltat gor pri 1600 Hyu pa pri 2000 obratih.
SCrossa 4x4 1,6 NA bencinar sem imel 10 dni v uporabi. Vožnja taka kot pri večini udeležencev v prometu. Poraba v tem obdobju po 10 dneh 6,0l (izračun pokazal enako). Pač šaltal sem ga v večini primerov pri 2000 obratih in je to to. Ni nobene potrebe pri vožnji na šiht čakat do 3000, ker si potem že tistemu pred tabo v riti.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.844
113
Ja mislim da nisi zdaj neke tople vode odkril. Vsak NA bencinar se da gor saltat pri nizkih obratih. Razlika je samo da turbaci imajo tam na razpolago ze veliko vec moci in omogocajo hitro voznjo pri nizkih obratih, ko so NA motorji nepremicnine
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Sem malo pobrskal po svoji šoferski zgodovini. Vozil skoz bencinarje (no prvi je bil na mešanico
redface-1.gif

Naslednji bo sigurno TB, ker ostalih ne bo več tako da pričakujem največ 5,0l
smile-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Hočem samo povedat da so NA bencinarji ob koncu svojega obdobja glede moči pri nizkih obratih lepo napredovali. Pač so prilagodili tudi prestavna razmerja da je spodaj več moči in navora za lepo vožnjo. Za vožnjo na šiht pa dopust čist prijetna zadeva. Za alter voznike pa malo manj
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Hočem samo povedat da so NA bencinarji ob koncu svojega obdobja glede moči pri nizkih obratih lepo napredovali. Pač so prilagodili tudi prestavna razmerja da je spodaj več moči in navora za lepo vožnjo. Za vožnjo na šiht pa dopust čist prijetna zadeva. Za alter voznike pa malo manj
wink-1.gif
Drži, drži pa tudi tisto kar je Steve napisal. Turbo bencinci dajo kar lepo več od sebe kot NA in so bolj podobni dizlom. Lahko tudi prehitevaš z nizkimi vrtljaji, kar recimo pri klasičnem NA bencincu običajno ne gre.
Je pa poraba enormno padla bencincem, dizlom nekaj manj, ampak tudi kar lepo.
Se spomnim Yugo 60 sem bil vesel s porabo 8-8,5 litra, ko sem presedlal na AX 1.1i sem mislil, da se zastonj vozim
grin1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.248
4.087
113
Ja leta 1995 si lahko za 1000 sit na črpalko šel in si natočil cca 13 do 14 litrov.
Koliko bi ti moral sedaj avto žret za primerjavo?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih

Ja liter in pol do dva manj podobna... ampak na alterju napredka ni.
smile-1.gif

1.2 TCe 120, AC na ravnici pri pocivaliscu Povodje - 136 km/h, tempomat - trenutna poraba - med 7.5 in 8.2?

Novi clio?

Grand Scenic 1.4 tce smer Ljubljane - trenutna pri 136km/h na tempomatu med 8,7 in 9,2. Obratov v 6. cca. 3.600 (kratek menjalnik!), prazen ima 1490 kg in upor omare.

Bi prej rekel, da je s cliom nekaj močno narobe, ali pa BC kaže preveč. Pri mojem je relativno točen, razlike v primerjavi z ročnim preračunom je cca. 0,1l/ - 0,2 l/100 km. Razen, če si šel v drugo smer.
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Veš kaj je mazohizem, voziti te downisizng turbo jajca (bencin ali dizel) z ročnim menjalnikom po mestu. Od prostega teka do 1.500 obratov je motor mrtev. S 3.0 dizlom imam vsaj del teh problemov rešenih (speljevanje brez gasa), ostaja še problem ročnega menjalnika, ki ga bom z menjavo avta definitivno rešil.

Potem pa beremo razne nasvete "don't lug the engine", WTF mi bo ogromen navor pri 1.500 rpm če ga je pa prepovedano uporabljati in je itak bolje šaltat. Če moraš pa šaltat je pa vseeno ali šaltaš za eno prestavo (turbo) ali pa za dve (NA) nižje.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih

Ja liter in pol do dva manj podobna... ampak na alterju napredka ni.
smile-1.gif

1.2 TCe 120, AC na ravnici pri pocivaliscu Povodje - 136 km/h, tempomat - trenutna poraba - med 7.5 in 8.2?

Novi clio?

Grand Scenic 1.4 tce smer Ljubljane - trenutna pri 136km/h na tempomatu med 8,7 in 9,2. Obratov v 6. cca. 3.600 (kratek menjalnik!), prazen ima 1490 kg in upor omare.

Bi prej rekel, da je s cliom nekaj močno narobe, ali pa BC kaže preveč. Pri mojem je relativno točen, razlike v primerjavi z ročnim preračunom je cca. 0,1l/ - 0,2 l/100 km. Razen, če si šel v drugo smer.
smile-1.gif

ko sem se peljal gor proti Gorenjski, sem pogledal za par minut in potem še nazaj grede enako. nisem pa stalno gledal, priznam, zato sem napisal nekje med, ker je tako kazalo ... bila sva not dva.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:Voziš ga lepo med 1500 in 2500 vrtljaji, pa bo poraba (razen izjem
evil.gif
) konkretno nižja kot pri NA bencinarju, vozil se boš pa enako hitro.
Zdaj vidim zakaj moram prehitevat vse po vrsti. S takimi vrtljaji ne moreš nabirat hitrosti, pa če imaš 500KM, pogovarjamo se pa verjetno o 100KM, ker je bil omenjen mlinček.
Kaj sploh delate na cesti, če vam ni cilj nikamor prit, mi tudi ne bo nikoli jasno, sam sem v takem primeru doma.
Dobro, če vidim v avtu, ki je naredil kolono, staro mamo naslonjeno na volan, popolnoma zastopim, pač ni sposobna voziti hitreje. Da bi ji prišlo na misel, da bi se umaknila, pa nima dovolj IQ-ja.
Govorim o normalno zdravem človeku med 25 in 50 let.

Tukaj sem se potem spet razpisal, ampak sem pobrisal in bom povzel samo na kratko. Za normalen pospešek, če se nočeš vlečt po cesti, rabiš:
turbobencinar - 3000rpm
NA bencinar - 4000rpm

Enakomerne vožnje so drugo, tudi sam dam v naselju v 4. ali 5. (1800-2200rpm) in izven po ravninah v 6. (2500-2700rpm), pa se mi sploh ne gre (tolk) za varčevanje goriva, ampak je pač bolj umirjena vožnja.

Kdor misli da se z manj obrati spodobno hitro premika, je z njim nekaj narobe, ali pa ima precej močan stroj. Sam recimo bi pri normalni vožnji šaltal pri manj, če bi imel vsaj 300, raje 400Nm.
Če se zavedate, da se s tem vlečete po cesti, potem pa tudi prav.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
A ti si en od tistih, ki bi v KOLONI V RUSH HOUR najraje vse preskočil?
No, jaz raje vzamem normalno varnostno razdaljo in se cijazim z drugimi, ker itak nič ne pridobim.
Se pa potem moja krava na dirkališču spiha.
grims-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Se raje vozim z 2,4 dizlom in porabo 6,5-7, pa ko.pritisnem gre kr uredu. Loh pa tud sparamo in glede na to,da je avtomat je poraba odlicna. Mlicnki so za po mestu ok,ostalo je delanje guzve.....zal.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A ti si en od tistih, ki bi v KOLONI V RUSH HOUR najraje vse preskočil?
Na srečo se ne rabim vozit po LJ več kot 1x na 5 let. Čeprav kadar sem se, nisem imel problemov s pretočnostjo prometa, če kaj, sem bil presenečen kako ne morem sledit ostalim na 70 omejitvah.
Če grem kdaj v Kranj, tudi ne več kot 1x ali 2x na leto ali dve, se pa res zgodi, da začnem prehitevat vse po vrsti, ker tako kot pospešujejo je pa samo za zjokat. Pa preveč se držijo omejitev in vozijo 50 kjer se da komot 100. Ampak table 70 bi pa že skoraj nujno morale biti postavljene na teh odsekih, pa verjetno je še vsaj 10 podobnih.
Jaz tabel ne rabim (za omejitev hitrosti, ostale so dobrodošle), ker znam mislit s svojo glavo, da je cesta veliko preveč odprta za omejitev 50, v drugem primeru še pešcev ni daleč naokoli.
http://goo.gl/r9YGc6
http://goo.gl/dxCUON

Kjer vsakodnevno vozim se mi pa ni treba praktično nikol cijazit za komu, ker se da vse prehitet, edino enkrat do trikrat na mesec če kak polno naložen tovornjak naredi kolono.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.844
113
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
.Mlicnki so za po mestu ok,ostalo je delanje guzve.....zal.

Se pravi avti z do 200 km z malim motorjem in turbo so za delanje guzve. Jebemomater zgleda da se tisti z najhujsimi okvarami mozganov res vsi srecajo na alterju
hysterical-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Točno tale rapid je imel nadpovprčen kup testnih km po AC pri več kot 130 na uro. 8 je še kar fajn poraba ...

Govora je o 77kw Rapidu. Verjetno 1.2 TSI. Ne vem vse slike copy/paste in quotat!



Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih.



Lepo prosim ne seri gluposti. Moj 1.2 tsi pri 140 pije pod 6. Enako prejsnji, ki je bil starejse izdelave.

Jaz res nekaj ocitno delam narobe. Sem prej prevozil 80km, pol AC, pol regionalka, prazna. In sem ga lepo pritiskal, dinamicna voznja po prazni cesti, po AC do 150. Do doma je bila poraba 5.7. Nevem glej, nekaj ocitno delam narobe, ker alter majstri pravijo da bi to moralo minimalno 8 zret. 1.4 NA VW motor s 30 km manj je pri taki voznji pil tam ene 7.5 z lahkoto.
Dajte mi prosim razlozit kaj delam narobe, da vem za drugic.

Tvoj avto je očitno perpetummobile ali pa gladko lažeš s porabo pod 6 pri hitrosti 140km/h ali pa je AM Rapid bil hudo pokvarjen in pil preveč.

Moral sem narediti ta post, ker kar je preveč je preveč
evil.gif