Drži, drži pa tudi tisto kar je Steve napisal. Turbo bencinci dajo kar lepo več od sebe kot NA in so bolj podobni dizlom. Lahko tudi prehitevaš z nizkimi vrtljaji, kar recimo pri klasičnem NA bencincu običajno ne gre.Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Hočem samo povedat da so NA bencinarji ob koncu svojega obdobja glede moči pri nizkih obratih lepo napredovali. Pač so prilagodili tudi prestavna razmerja da je spodaj več moči in navora za lepo vožnjo. Za vožnjo na šiht pa dopust čist prijetna zadeva. Za alter voznike pa malo manj
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih
Ja liter in pol do dva manj podobna... ampak na alterju napredka ni.
1.2 TCe 120, AC na ravnici pri pocivaliscu Povodje - 136 km/h, tempomat - trenutna poraba - med 7.5 in 8.2?
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik BojanP pravi:
Mazda 3 Sport Skyactiv G100 1.5 101KM povprečna poraba 6,20l/100 km - spritmonitor
sliši se mazohistično
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih
Ja liter in pol do dva manj podobna... ampak na alterju napredka ni.
1.2 TCe 120, AC na ravnici pri pocivaliscu Povodje - 136 km/h, tempomat - trenutna poraba - med 7.5 in 8.2?
Novi clio?
Grand Scenic 1.4 tce smer Ljubljane - trenutna pri 136km/h na tempomatu med 8,7 in 9,2. Obratov v 6. cca. 3.600 (kratek menjalnik!), prazen ima 1490 kg in upor omare.
Bi prej rekel, da je s cliom nekaj močno narobe, ali pa BC kaže preveč. Pri mojem je relativno točen, razlike v primerjavi z ročnim preračunom je cca. 0,1l/ - 0,2 l/100 km. Razen, če si šel v drugo smer.
Zdaj vidim zakaj moram prehitevat vse po vrsti. S takimi vrtljaji ne moreš nabirat hitrosti, pa če imaš 500KM, pogovarjamo se pa verjetno o 100KM, ker je bil omenjen mlinček.Citat:
Uporabnik mtl pravi:Voziš ga lepo med 1500 in 2500 vrtljaji, pa bo poraba (razen izjem) konkretno nižja kot pri NA bencinarju, vozil se boš pa enako hitro.
Na srečo se ne rabim vozit po LJ več kot 1x na 5 let. Čeprav kadar sem se, nisem imel problemov s pretočnostjo prometa, če kaj, sem bil presenečen kako ne morem sledit ostalim na 70 omejitvah.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A ti si en od tistih, ki bi v KOLONI V RUSH HOUR najraje vse preskočil?
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
.Mlicnki so za po mestu ok,ostalo je delanje guzve.....zal.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Točno tale rapid je imel nadpovprčen kup testnih km po AC pri več kot 130 na uro. 8 je še kar fajn poraba ...
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih.
Lepo prosim ne seri gluposti. Moj 1.2 tsi pri 140 pije pod 6. Enako prejsnji, ki je bil starejse izdelave.
Jaz res nekaj ocitno delam narobe. Sem prej prevozil 80km, pol AC, pol regionalka, prazna. In sem ga lepo pritiskal, dinamicna voznja po prazni cesti, po AC do 150. Do doma je bila poraba 5.7. Nevem glej, nekaj ocitno delam narobe, ker alter majstri pravijo da bi to moralo minimalno 8 zret. 1.4 NA VW motor s 30 km manj je pri taki voznji pil tam ene 7.5 z lahkoto.
Dajte mi prosim razlozit kaj delam narobe, da vem za drugic.