Konec malih turbo bencinarjev?

hermann

Guru
19. mar 2014
9.647
6.510
113
ksz

ker pri dizlu poraba ne naraste nekam v tri krasne, če ga začneš pritiskat
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma kaj se izmikaš zavajal si in pika.

Zdaj v tvojem primeru pa enaki pogoji niso sprejemljivi kneda? Si politik alkaj?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.915
-8.645
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
To imajo standardizirano pot, po kateri peljejo vozilo, da se da primerjati porabo med vozili pod kolikor se da enakimi pogoji.
Logično ane
crazy1.gif

Jaz sem vprašal nekaj drugega. Kakšen je, ne kaj je to.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Bencin vs. dizel...
Diesel (gorivo) ima cca. 10-15% večjo kalorično vrednost kot bencin.
Pa še diesel (motor) ima boljši izkoristek, zakaj tako, bi znal kak resen strojnik napisat.
To sta splošno znani dejstvi.
Tako da se je đabe spraševat, zakaj sas bencinarjem pokuriš več kot sas dizlom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
AM normni krog je malo po LJ in obvoznici, pa proti Kranju po lokalnih cestah in nazaj po AC. dolg je okrog 100 km. Upam da nisem kaj preveč izdal.
smile-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.202
845
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
...
Pa saj to govorim že ves čas: ti avti LAHKo porabijo tudi malo, ko pa se ga malo stisne, gre pa poraba (in izpusti) v višave. Pozor tudi na zadnji stavek "toda takrat je turbopuhalo zgolj redko prijelo za delo".

Zakaj bi potem imel turbo avto, če turbina ne bi imela kaj početi?
evil.gif
zakaj kupovati avtomobile z 2, 3- litrskimi motorji, če že z 1-litrskim motorjem dosežeš maksimalno hitrost na AC
grims-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.567
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sass pravi:
zakaj kupovati avtomobile z 2, 3- litrskimi motorji, če že z 1-litrskim motorjem dosežeš maksimalno hitrost na AC
grims-1.gif
Davčna politika je poskrbela, da bodo 3 litrski motorji kmalu samo še za spomin.
2 litrski se bodo pa vrteli v sedmicah in podobnih čudesih, recimo v XC90 se že.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Golf VI 1.6 NA motor 102 KM, povprečna poraba 8,23l/100 km - spritmonitor

Golf VI 1.2 TSI 105 KM, povprečna poraba 6,65l/100 km - spritmonitor

Ja res so NA motorji bolj zmogljivi in varčni in užitek je vožnja z 5000 rpm da sploh opaziš da ima nek (skormen) navor avto...
stupid-1.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.806
5.922
113
Jebite se šparovni gorenjci s temi precenjenimi nacivagni, naj že crknejo:
mazda 2.5 benc atmosferc z 190 KM, avtomatik
nahrung002.gif

https://www.spritmonitor.de/en...amp;powerunit=2


Ko nekdo prej omenja kako so dizli super.
V Eu je dizelsko gorivo subvencionirano, cena bi morala biti vsaj 20% višja od bencina.
Da ne omenjam egr, turbine, injektorjev in ostalega sranja, ki crkne.
Realne okoljske emisije novodobnih dizlov: raje sploh ne začenjam.

btw, v ZDA je cena energentov za 1/2 nižja kot v Eu, saj nimajo trošarin.Posledično jih boli kita za "varčne" (in okolju prijazne
evil.gif
) naci dizle.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa bi se ti vozil z 3 litrskim N/A dizlom v nosu ki bi imel nekje toliko konjev kot tvoj sedanji in pol 2/3 tega navora?
Ali ti je teža zanemarljiv podatek?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Verjamem da nisi zanalašč dal različnih kriterijev.

Tole bo bolj pravi podatek:

http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Sicer pa moj namen ni hvalit NA motorje. Nikoli več ne bi imel ničesar brez turbine in z manj kot 2000 kubiki, moti me samo kako nekateri prdstavljajo male turbo bencinarje kot nekaj najboljšega po leseni žlici, ko pa se nekaj časa voziš z avtom pa vidiš da situacija ni tako rožnata: ali orenk prilagodiš stil vožnje ali pa se sprijazniš z opazno višjo porabo.

Moj nasledji pa bo (upam) električar ali vsaj hibrid.

Sicer pa, kakor jaz poznam primere: najprej se zaradi nižje cene in propagande o neverjetno nizki porabi goriva kupi kakega downsizing bencinarja, ko po par tankih sledi soočenje z resnico, se začne pa vožnja v stilu telet iz te teme:

https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/2494445/page/0/fpart/1/vc/1/nt/2

evil.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.844
113
Zanimivo, jaz nic orenk ne pazim na porabo in mi pije smesno malo, glede na moj stil voznje. Bi rekel da je prej obratno, pri N/A motorjih sem orenk pazil kako sem vozil, ker drugace je pilo prevec. Zdaj na turbo bencinarju me boli kita kak vozim, ker za moje pojme pije malo, v primerjavi z NA bencinarji. Tista primerjava zgoraj za golfa je dejansko stanje. Turbaci pijejo do 2l manj, kar so tudi moja opazanja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pomoje nas je že 4 ali 5 napisalo ibizadrajverju enako mnenje in identično razliko v porabi.

Mogoče pa rabi kako učno uro vožnje.in seveda navajanje virov.
tongue-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Jah, trda glava, nimaš kaj...
smile-1.gif


Sicer se pa nima veze kregat, vsak že ve zase kaj mu najbolj ustreza.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Kaj bi rekel. Nekdo je tukaj v tej temi ali eni drugi že zadevo omenil. Najbolj pametni so tisti, ki zadeve nimajo ali niso nikoli probali. Še XY krat . Doma TASOVC 1.4 TSi 7. generacije. Poraba po skoraj 40k km 6, 2., večina mestne vožnje. če potegnem skupaj pije po mestu nekje 7, vse ostlao manj. Letos za dopust v Švico. Avtocesta po omejitvah 130. 55 litrov tank, preden se je prižgala lučka je bilo tankano in narejeno 1000km, poraba pod 5 litrov. En teden švicarskih regionalk in obvoznic, ter mestnih središč, tankano pred lučko, prevoženih 1100 km, Poraba krepko pod 5 litrov. Voženo je bilo normalno, brez tiščanja po nepotrebnem, prav tako pa vožnja ni bila nikakršna ovira v prometu. Pred tem smo imeli astro III 1.6 Twin port, poraba pri enakem režimu 2,5 litra + glede na tasovca. Kdo še rabi dizla. Ja se rabi v Evropi z subvencioniranim gorivom za gospodarske namene ( beri kombi, del. stroji, kamioni). Po realni tržni ceni bi bil bencin cenejši, poraba pa skoraj ista. To je fail Evrope. kdo hurca še diesle vozi. Azija ne, Amerika ne, v Rusiji v veliki meri ne pridejo v poštev. Sam še mi nategnjeni butli. Pa če naredim vzporednico z meganom III dci, kateri je tudi pri bajti. Povprečna poraba ni niti liter razlike.
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Zdaj ce prav razumem, ugotavljamo, da uradna matematika da je med dizlom in bencincem cca 20% razlike zaradi vecje kaloricne vrednosti in visjega izkoristka masine - ne drzi vec. Znanstveniki se torej motijo?

Ko Mobisux leta 2004..dizl vs benz, honde vs ostalim, mazda vs ostalim...

Se dobro da v "gradnja in dom" ni takih debat... Kdo ma develejso izolacijo, komu bajta manj pozre za ogrevanje...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Zdaj ce prav razumem, ugotavljamo, da uradna matematika da je med dizlom in bencincem cca 20% razlike zaradi vecje kaloricne vrednosti in visjega izkoristka masine - ne drzi vec. Znanstveniki se torej motijo?

Ko Mobisux leta 2004..dizl vs benz, honde vs ostalim, mazda vs ostalim...

Se dobro da v "gradnja in dom" ni takih debat... Kdo ma develejso izolacijo, komu bajta manj pozre za ogrevanje...
Ko sem službeno malo več (se razume pretežno relacijsko) vozil Passata 2.0 TDI (mislim da letnik '07) je bilo povprečje 5,5.
Vozil povsod cca. 10% nad dovolejno brzino.
Golf bi šel garant pod 5 litrov. Pa če rečemo okroglih 5.... koliko % razlike je napram bencincu z dobrimi šestimi litri porabe?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Ti teoretiziraš skupaj z svojimi znanstveniki, jest pa dnevno vozim, In vem na čem sem in zakaj se gre. In razlike so v mojem primeru take kot sem napisal. Nasprotno imam pa še en NA bencinar doma ki z svojih 1.2 in 80 KM požre v mestu nekje 7,5 in na relaciji med 5,5 do 6,5. Zame je zadeva jasna, če bi bla pa še cena bencina ekonomsko upravičena, pa sploh nebi bilo debate.