Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Uh, jaz imam pa slabe izkušnje z 2.0l atmosferci. Delali so že samo so bili nepremičnine tudi če je v prometni pisalo kao 140KM ali več, pilo je pa isto a si se cjazil 70 ali 100+ in tako vedno 8+, kot mi novodobni downsajzani 2l manj.
Pod 8l, pa če se voziš še tako počasi, 2.0 res ni imel noben, tudi z novo Mazdo 3 ne prideš pod 7,5l.
Z mojim Cliom 197 sem sicer prišel med 7,5 in 8,0, prestavljanje pri 3000, na ravninah 70km/h v 6. pri 2000rpm, ampak to ni vožnja. Zanimivo da mi je ravno med tem testiranjem minimalne porabe policaj kasiral 125€, ko ga vsak dan žgem na polno jih pa ni nikjer, res pa da pazim čez naselja.
Moraš pa prestavljat vsaj pri 4000, da se kam premakne. Sam grem že z mrzlim do tolk, nič drugače kot prej z 1.2 in 1.6, 1.0 je pa rabil prej 5000.
Pa še to mi je parkrat zatajil v prvih 200m, ko sem iz 2. v 3. prišel iz 4000 na 3000, popolnoma mrtev je bil za kakšno sekundo, res sovražim ta občutek. Tako da od takrat naprej v prvih metrih raje prestavljam pri 4200.
Življenje pa pokaže šele nad 5000, ampak moj ima variabilne odmične, navaden 140 tudi nad 5000 ni ravno živahen. In tega res ne vem komu bi priporočal, ker to bolje če vzameš 1.6, razliko med 150 in 190Nm boš težko opazil, porabi pa manj, z 8l ga lahko voziš že skoraj povsem brezskrbno. Kdor ga ima, ga ima sigurno ker je takega slučajno dobil, in ne ker bi iskal točno 2.0.
Imam pa skoraj raje 2.0 NA kot pa 1.4T, čeprav je od 2000 do 5000 dajal več užitka. Pod 2000 je bil totalna nepremičnina (pri 1500 95Nm, 2.0 ima 150Nm), in je bil velik problem se vključevat v krožno ter na Y križišču na glavno cesto, pa sem probaval tudi s prvo prestavo in še vedno ni šel kot bi moral. Če bi imel vsaj sklopko, bi se še dalo nekaj skompenzirat, 1.4T + avtomatik je pa nekaj najslabšega kar sem vozil, še s Puntom 1.2 60 nisem imel takih problemov.
Pri 2.0, če znaš delat z menjalnikom, pa pride do manjšega problema samo, če hočeš začet prehitevat iz 40km/h v 2., to je nekje 2800rpm, iz tam rabi ene par metrov da pride k sebi. Se pa seveda tud to da rešit tako, da si pustiš spredaj mal več prostora, in potem ko si za njim, imaš že več obratov.
Je pa začuda takih prehitevanj kar veliko, danes vsaj 2 taka, eni res ne vejo ali bi šli naprej ali nazaj, ker 40km/h, ko imam sam malo po prehitevanju noter 100, je kr neki.
V glavnem, turbaka ne kupim več pod 1.6, atmosferca pa itak ne bom več kupoval, ampak če slučajno bi, bi bil vsaj 2.5 šestak.