Konec malih turbo bencinarjev?

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
Kje si pa te cifre našel? Rapid je imel 5,9 na normnem.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Uh, jaz imam pa slabe izkušnje z 2.0l atmosferci. Delali so že samo so bili nepremičnine tudi če je v prometni pisalo kao 140KM ali več, pilo je pa isto a si se cjazil 70 ali 100+ in tako vedno 8+, kot mi novodobni downsajzani 2l manj.

Verjamem pa da se da na 2.0 ogromno naredit. Ko bi Koenigsegg splavil freevalve po svetu in da je cenovno normalno izvedljivo bi bil problem rešen, nazaj stare bloke še alu ne bi rabili.

Mondeo 2.0, Volvo V40, Mazda 6...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Mlin na vodo Toyoti.
Nekomplicirani hibridi z manj deli, ki lahko crknejo. Če ga ni, ne more ckrniti (sklopka, vztrajnik, alternator, turbina, injektorji, ...).

"Komplicirani" hibridi pa bodo stroškovno fajn usekali lastnika po žepu. P508 rxh - dizel hibrid je lahko vzorčni primer.

Že res, samo kaj je večina novih hibridov in hibridov v prihodu kompliciranih. Zelo popularni so dvosklopčni menjalniki, to prakticira VAG grupa, Hyundai. Potem imamo pa še en fenomen, novinarji to kompliciranost hvalijo kot čisto zlato. V zadnjih dneh sem bral en test, mislim da os Avtomagazina, kjer hvalijo performanse novega Hyundai-ja Iqonica v primerjavi s Priusom.

Ja, ta primerjava Iqonica s Priusom je tudi nekaj "boljšega". Mislim, da je bilo na siolu. Nevedni novinarji so falili point hibridov. Ni vse v porabi...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.037
5.654
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Uh, jaz imam pa slabe izkušnje z 2.0l atmosferci. Delali so že samo so bili nepremičnine tudi če je v prometni pisalo kao 140KM ali več, pilo je pa isto a si se cjazil 70 ali 100+ in tako vedno 8+, kot mi novodobni downsajzani 2l manj.

Verjamem pa da se da na 2.0 ogromno naredit. Ko bi Koenigsegg splavil freevalve po svetu in da je cenovno normalno izvedljivo bi bil problem rešen, nazaj stare bloke še alu ne bi rabili.

Mondeo 2.0, Volvo V40, Mazda 6...

Ja sam takrat se ni blo mnozicno raznih CVVTjev...pa DSGjev itd...

To bi dandanes spremenilo anemicnega atmosferca v poskocen avto...
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Uh, jaz imam pa slabe izkušnje z 2.0l atmosferci. Delali so že samo so bili nepremičnine tudi če je v prometni pisalo kao 140KM ali več, pilo je pa isto a si se cjazil 70 ali 100+ in tako vedno 8+, kot mi novodobni downsajzani 2l manj.
Pod 8l, pa če se voziš še tako počasi, 2.0 res ni imel noben, tudi z novo Mazdo 3 ne prideš pod 7,5l.

Z mojim Cliom 197 sem sicer prišel med 7,5 in 8,0, prestavljanje pri 3000, na ravninah 70km/h v 6. pri 2000rpm, ampak to ni vožnja. Zanimivo da mi je ravno med tem testiranjem minimalne porabe policaj kasiral 125€, ko ga vsak dan žgem na polno jih pa ni nikjer, res pa da pazim čez naselja.
Moraš pa prestavljat vsaj pri 4000, da se kam premakne. Sam grem že z mrzlim do tolk, nič drugače kot prej z 1.2 in 1.6, 1.0 je pa rabil prej 5000.
Pa še to mi je parkrat zatajil v prvih 200m, ko sem iz 2. v 3. prišel iz 4000 na 3000, popolnoma mrtev je bil za kakšno sekundo, res sovražim ta občutek. Tako da od takrat naprej v prvih metrih raje prestavljam pri 4200.
Življenje pa pokaže šele nad 5000, ampak moj ima variabilne odmične, navaden 140 tudi nad 5000 ni ravno živahen. In tega res ne vem komu bi priporočal, ker to bolje če vzameš 1.6, razliko med 150 in 190Nm boš težko opazil, porabi pa manj, z 8l ga lahko voziš že skoraj povsem brezskrbno. Kdor ga ima, ga ima sigurno ker je takega slučajno dobil, in ne ker bi iskal točno 2.0.

Imam pa skoraj raje 2.0 NA kot pa 1.4T, čeprav je od 2000 do 5000 dajal več užitka. Pod 2000 je bil totalna nepremičnina (pri 1500 95Nm, 2.0 ima 150Nm), in je bil velik problem se vključevat v krožno ter na Y križišču na glavno cesto, pa sem probaval tudi s prvo prestavo in še vedno ni šel kot bi moral. Če bi imel vsaj sklopko, bi se še dalo nekaj skompenzirat, 1.4T + avtomatik je pa nekaj najslabšega kar sem vozil, še s Puntom 1.2 60 nisem imel takih problemov.
Pri 2.0, če znaš delat z menjalnikom, pa pride do manjšega problema samo, če hočeš začet prehitevat iz 40km/h v 2., to je nekje 2800rpm, iz tam rabi ene par metrov da pride k sebi. Se pa seveda tud to da rešit tako, da si pustiš spredaj mal več prostora, in potem ko si za njim, imaš že več obratov.
Je pa začuda takih prehitevanj kar veliko, danes vsaj 2 taka, eni res ne vejo ali bi šli naprej ali nazaj, ker 40km/h, ko imam sam malo po prehitevanju noter 100, je kr neki.

V glavnem, turbaka ne kupim več pod 1.6, atmosferca pa itak ne bom več kupoval, ampak če slučajno bi, bi bil vsaj 2.5 šestak.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.037
5.654
113
Ne vem zakaj ne gredo nazaj... Nek N/A 2.0 EFI dual VVTi bencinar katetemu dodas kompressor al pa turbino samo za pomoc... Recmo tm 130-160KM...to bi bil cist starten avto

Pa znebis se ppm10 pa teh sranj ki pridejo z GDi + turbo...
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Top 1.4 za vozit je TSI Twincharger, škoda da so opustili to kombinacijo zaradi previsokih stroškov proizvodnje, ker težav s tem sklopom posebnih ni bilo.

Sem imel 2.0 atmosferca v Fiesti, takrat mi je sicer bil top ker sem ravno izpit naredil, ampak če sedaj pogledam nazaj pa katastrofa kot je Malecky napisal, poraba v višavah, performansi pa tudi nikakvi za tako majhen in lahek avto, podobno kot pri tvojem Cliu, s tem da je bilo še manj konjev, ampak vsaj zlagani niso bli.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Focus ST170 je mel zlagane konje. Kuril je toliko kot taplavi prvi RS, šel pa ni nikamor.

V tistih časih je bila edino kaka Integra Type-R ipd. Zmogljivo in dalo se je peljat zelo ugodno.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Rešitev v vmesnem času je tudi NA motor in 48V mild hybrid. Zniža emisije in porabo, hkrati pa da tisti navor, ko ga navadnemu bencinarju, ko zahodiš gas, zmanjka:

https://www.youtube.com/watch?v=i91AnWXoMRQ

Na tem mestu je tudi embeddan YT video, vendar ga nekateri brskalniki ne prikazujejo zaradi mixed https in http-ja:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
48V mild hibrid še nisem slišal, da bi se delali na NA motorju, vsi samo sanjajo kako bodo to vgradili na že tako drage in komplicirane dizle in druge turbake. Zadnja stopnja 48V sistema je itak električni charger, samo zato da se popravi še eno pomanjkljivost turbo motorja - lag.

Medtem ko ti sanjajo o 48V pa bo full hibrid prerasel v "mizernega" PHEV z 20 km dosega, za kakšnega tisočaka več kot tisto kompliciranje na kompliciranje in flikanje z 48V.

Ni čudno da Nemci hočejo kar preskočiti na EV, sicer jih bodo japončki držali za jaj***
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
Kje si pa te cifre našel? Rapid je imel 5,9 na normnem.

http://www.avto-magazin.si/avt...egance/podatki/
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Uh, jaz imam pa slabe izkušnje z 2.0l atmosferci. Delali so že samo so bili nepremičnine tudi če je v prometni pisalo kao 140KM ali več, pilo je pa isto a si se cjazil 70 ali 100+ in tako vedno 8+, kot mi novodobni downsajzani 2l manj.
Pod 8l, pa če se voziš še tako počasi, 2.0 res ni imel noben, tudi z novo Mazdo 3 ne prideš pod 7,5l.

Iz prve roke, po enem letu nova Mazda 3 G120 (2.0) poraba 6,5 (50% avtocesta, 50 naselje). Pa se ne vozi 100 po avtocesti in dnevno 2x skozi višnjegorski klanec.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.704
15.750
113
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
tole sem v podobni debato na fb napisal:
"haha sej nakonc bojo ugotovil da je blo 15 let nazaj ze vse pogrutan.
Manjsi avti v nizjih razredih bojo mel okol 1.2 1.4 motorje, srednji razred 1.6 2.0 visji pa od 2.0 gor
Mislim da je blo to ze dobr pogruntan in bi se z novo tehnologijo dal na teh motorjih realno mal zmanjsat porabo in izpuste pa zadeve bi delale 300.000+"
Stojim za to izjavo. Pa poglejmo recimo en tipicen motor srednjega razreda 2.0 recimo s 125KM in 190nm. Zadeva je primerljiva z 1.2 turbobencincem. Realno se pa da tak 2.0 tudi peljat s 7l porabe in na njemu skoraj sigurno ne bo dragih popravil v eni normalni zivljenski dobi.

467716-post_slo.gif


Ampak v takšnem primeru avtoindustrija popuši ogromno €€€ ravno pri rezervnih/nadomestnih delih za popravila in to se jim sigurno nebi dopadlo. Če pa delajo manj kvalitetno na tak ali drugačen način (slabši, tanjši, manj vzdržljivi materiali) pa jih pride ceneje že sama izdelava, nato pa služijo še s popravili.

Matr ej, skoraj sem nalašč za Inkvizitorja napisal "z popravili"
grin1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
Kje si pa te cifre našel? Rapid je imel 5,9 na normnem.

http://www.avto-magazin.si/avt...egance/podatki/

2016-10-1808h5145.png
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
To imajo standardizirano pot, po kateri peljejo vozilo, da se da primerjati porabo med vozili pod kolikor se da enakimi pogoji.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
In samo to je relevantno in edini razlog normnega kroga, ker se iz testnega povprečja nič ne zve, razen če želiš malo zavajat po forumih.
tongue-1.gif


Ibiza, ti dam en avto na test, brez da postavim pogoje, benz je zastonj, sigurno ga mi vrneš z minimalno možno porabo kajne?
grims-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Vsi omenjeni tudi Mazda so bili stari modeli, ni mišljeno za aktualno tudi govora ni blo o tem, ker dejansko skor noben razen mazde nima 2.0 atmosferca v teh časih.
grin1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
Kje si pa te cifre našel? Rapid je imel 5,9 na normnem.

http://www.avto-magazin.si/avt...egance/podatki/

2016-10-1808h5145.png

Pa saj to govorim že ves čas: ti avti LAHKo porabijo tudi malo, ko pa se ga malo stisne, gre pa poraba (in izpusti) v višave. Pozor tudi na zadnji stavek "toda takrat je turbopuhalo zgolj redko prijelo za delo".

Zakaj bi potem imel turbo avto, če turbina ne bi imela kaj početi?
evil.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ima se, može se.
Take mlinčke so že v preteklosti brez problema navili na 80+ konjev, pa niso kaj prida več porabili kot tile turbaki. Koliko je bil pa prožen tak agregat in uporaben je pa drugo...