Konec malih turbo bencinarjev?

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Romzi.. Ja saj to hocem povedat, eni pa ze cist razburjeni
smile-1.gif

Po moci primerljive masine.. Ce dizl pije 5, je bencinc na 6..ce dizl pije 6 je benz na cca 7,5...simpl.

Map.. Ja imam cas teoretizirat.. V avto, ko delam 60k letno ok
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Delaš z enim in istim dizlom. jestih jih delam sicer manj na 3 različnih in točno vidim razlike. Nekdo na enem avtu ne vidi razlike do drugih.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Za primerjavo s turbobencinarji - jaz sem imel enega zadnjih NA motorjev v manjših avtomobilih - v Peugeotu 207 motor 1.6 s 120KM.

Glede porabe je lahko zelo varčen, okoli 6l se da vozit tako, da nisi nepremičnina (recimo ženska vožnja). Če ga voziš bolj dinamično, tudi kdaj stisneš pa je bilo še vedno pod 7l, tam okoli 6.8 sem imel. Je pa bil problem seveda avtocesta, če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih.

Tako, da če primerjam s turbobencinarji napredka ni bilo glede porabe nobenega, samo še nekaj stvari več, ki lahko crknejo. Pa si ga lahko vozil pri okoli 2500 obratih in ko si stisnil gas, se je premaknil kar hitro, ni bilo potrebe, da bi ga nabijal v obrate. Tako da se mi zdi edina 'fora' turbo motorjev samo v tem, da so lahko motorji manjši in posledično lažji, s tem pa uspejo 'umetno' znižat porabo vozil, ker je pač lažji kot z večjim NA motorjem.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih

Ja liter in pol do dva manj podobna... ampak na alterju napredka ni.
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.892
113
To smo že debatirali...problem je v prekratki zadnji restavi in se motor vrti v previsokih vrtljajih ( za moje pojme nepotrebno).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.642
6.700
113
pri taščici
Smer gorenjska ali Ljubljana. Zna biti liter razlike na tisti relaciji.
Kolk je ze cizy lepil slike tsi dsg z obrati in porabo.?
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.844
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih.

Lepo prosim ne seri gluposti. Moj 1.2 tsi pri 140 pije pod 6. Enako prejsnji, ki je bil starejse izdelave.

Jaz res nekaj ocitno delam narobe. Sem prej prevozil 80km, pol AC, pol regionalka, prazna. In sem ga lepo pritiskal, dinamicna voznja po prazni cesti, po AC do 150. Do doma je bila poraba 5.7. Nevem glej, nekaj ocitno delam narobe, ker alter majstri pravijo da bi to moralo minimalno 8 zret. 1.4 NA VW motor s 30 km manj je pri taki voznji pil tam ene 7.5 z lahkoto.
Dajte mi prosim razlozit kaj delam narobe, da vem za drugic.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Smer gorenjska ali Ljubljana. Zna biti liter razlike na tisti relaciji.
Kolk je ze cizy lepil slike tsi dsg z obrati in porabo.?

2.0 z DSG6 ima pri 170 km/h točno 3000 obratov, pri 180 km/h pa malo čez, nekje med 3100 in 3200, 1.4 z DSG7 malenkost več če me spomin ne vara, bom preveril naslednjič ko ga bom vozil. 1.6 THP z ročnim menjalnikom je imel 3000 obratov pri 150 km/h.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
903
53
28
Da še jaz pristavim svoj lonček : ni bil ravno test, ampak je slučajno tako naneslo. Dva tako rekoč identična avta po obliki in teži, C3 1.6 NA (84 kw če se ne motim) in DS3 1.6 THP (115 kw), v obeh 3 osebe. Vozili smo eden za drugim, relacija Maribor - Zagreb in nazaj. Nekje po predpisih + recimo da 10kmh. Poraba po BC za C3 je bila 7.0, poraba DS3 6.3

Kje točno zdaj turbina povečuje porabo ? Pri neki normalni vožnji definitivno ne.

Pa še en primer : DS3, relacija MB - Szombathely - MB, vožnja strogo v okvirih omejitev (imel sem dovolj časa in premalo volje, da bi jodlarjem prispeval v proračun). Poraba na tej relaciji je bila 5.7

Mokre sanje so sicer NA V6 ali V8 (bencinar, da ne bo pomote), ampak do penzije in vikend izletov je še daaaaaaaaleč, današnji kilometri in debelina denarnice pa tega nekako ne dopuščajo
cry12bpy.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Mlin na vodo Toyoti.
Nekomplicirani hibridi z manj deli, ki lahko crknejo. Če ga ni, ne more ckrniti (sklopka, vztrajnik, alternator, turbina, injektorji, ...).

"Komplicirani" hibridi pa bodo stroškovno fajn usekali lastnika po žepu. P508 rxh - dizel hibrid je lahko vzorčni primer.

Že res, samo kaj je večina novih hibridov in hibridov v prihodu kompliciranih. Zelo popularni so dvosklopčni menjalniki, to prakticira VAG grupa, Hyundai. Potem imamo pa še en fenomen, novinarji to kompliciranost hvalijo kot čisto zlato. V zadnjih dneh sem bral en test, mislim da os Avtomagazina, kjer hvalijo performanse novega Hyundai-ja Iqonica v primerjavi s Priusom.

Ja, ta primerjava Iqonica s Priusom je tudi nekaj "boljšega". Mislim, da je bilo na siolu. Nevedni novinarji so falili point hibridov. Ni vse v porabi...

Zakaj ju že ne bi primerjal? Sem se vozil in presedal iz enega v drugega, vsak ima svoje prednosti. Sta pa čisto primerljiva.
Ali pa primerjava C-HR - Niro, ti ta tudi ni všeč? Pa sta tudi čisto primerljiva ...

Seveda ni vse v porabi. Recimo zmogljivosti, udobje, prostornost, hrup ... tudi štejejo. Koliko komu, je pa drugo vprašanje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
Kje si pa te cifre našel? Rapid je imel 5,9 na normnem.

http://www.avto-magazin.si/avt...egance/podatki/

Kup kiksov (od ECE porabe naprej). Popravljeno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
To imajo standardizirano pot, po kateri peljejo vozilo, da se da primerjati porabo med vozili pod kolikor se da enakimi pogoji.
Logično ane
crazy1.gif

Jaz sem vprašal nekaj drugega. Kakšen je, ne kaj je to.

Po skoraj točno tretjina mesto, izven mesta, AC/HC. Po omejitvah (GPS). Brez kakega truda za res varčno vožnjo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
Kje si pa te cifre našel? Rapid je imel 5,9 na normnem.

http://www.avto-magazin.si/avt...egance/podatki/

2016-10-1808h5145.png

Pa saj to govorim že ves čas: ti avti LAHKo porabijo tudi malo, ko pa se ga malo stisne, gre pa poraba (in izpusti) v višave. Pozor tudi na zadnji stavek "toda takrat je turbopuhalo zgolj redko prijelo za delo".

Zakaj bi potem imel turbo avto, če turbina ne bi imela kaj početi?
evil.gif

Točno tale rapid je imel nadpovprčen kup testnih km po AC pri več kot 130 na uro. 8 je še kar fajn poraba ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
če se voziš 140 km/h je okoli 8l, ampak tu bo podobna zgodba pri turbo mlinčkih

Ja liter in pol do dva manj podobna... ampak na alterju napredka ni.
smile-1.gif

1.2 TCe 120, AC na ravnici pri pocivaliscu Povodje - 136 km/h, tempomat - trenutna poraba - med 7.5 in 8.2?

V katero smer - ker zam cesta ni (vodo)ravna?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.567
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Sicer pa, kakor jaz poznam primere: najprej se zaradi nižje cene in propagande o neverjetno nizki porabi goriva kupi kakega downsizing bencinarja, ko po par tankih sledi soočenje z resnico, se začne pa vožnja v stilu telet iz te teme:
Bom tole malo pokomentiral.
Prehod iz NA bencinca na turbo mlinček zahteva prilagoditev vozniškega stila.
Od tega, da pač turbo mlinček pod nekje 1500 vrtljaji ''mrkne'', do tega, da ga ne rabiš vrteti nad 3000 vrtljajev, da da kaj od sebe. Voziš ga lahko praktično kot dizla in boš enako hiter kot prej z NA bencincem.
Zakaj? Ker ima navor, ki ga NA bencinc pri 2000 vrtljajih nima ravno odveč.
Poleg tega je potrebno vzeti v ozir še dejstvo, da so vsi proizvajalci podaljšali prestavna razmerja (zaradi nižje porabe), tako da je treba včasih v turbo mlinčkih imeti kakšno prestavo nižje kot prej
wink-1.gif
. Je pa to milina za vožnjo in porabo po AC.
Torej, če ti turbo mlinček voziš enako kot prej NA bencinarja (recimo med 2000 in 4500 vrtljaji), se voziš hitreje ali si pa bu(h)telj. Voziš ga lepo med 1500 in 2500 vrtljaji, pa bo poraba (razen izjem
evil.gif
) konkretno nižja kot pri NA bencinarju, vozil se boš pa enako hitro.
Če sem kaj zaj..., pa me popravite
evil.gif
.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
MTL. ja nekako tako kot si napisal. Z eno razliko da pod 1500 ne mrkne. Oz. mrkne če ga primerjaš z tem kaj da od sebe nad 1500. Definitivno pa do 1500 obratov laufa nekako tako kot NA bencinar in veliko lepše kot TD. Uporaben je že od štangasa dalje, kar TD ni.