Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.
V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-za-avtoindustrijo-motorji-bodo-morali-biti-vecji-clanek-279468
Citat:
Reuters piše o 180-stopinjskem preobratu, pred katerim se je zaradi posledic zaostrenih politik do emisij in porabe pri avtih znašla celotna avtoindustrija. Proizvajalci so zadnje desetletje intenzivno zmanjševali prostornino motorjev, s čimer so lovili cilje glede skupnih emisij CO2, ki jih proizvajajo njihove flote. V zameno za manjšo prostornino so motorjem dodajali turbinske polnilnike, da so nadomestili izgubo moči, hkrati pa so odvzeli valj, tako da so danes zelo razširjeni trivaljni bencinski motorji, Fiat ima v svojih modelih celo dvovaljnik.
Ker so bili testi za emisije in porabo doslej izvajani zgolj v laboratorijih v veliki meri nerealnih okoliščinah, so takšni motorji lahko dosegali standarde.
Vse to pa se bo spremenilo. Kot posledica afere z Volkswagnom se namreč že prihodnje leto pričnejo vzporedno izvajati realistični testi glede emisij NOx delcev, ki jim bodo morali vse avtomobili zadostiti najkasneje do 2019. Dve leti kasneje pa bo v sklopu novega svetovnega standarda WEDC sledil še test v realnih okoliščinah na porabo goriva in CO2 emisij.
Za glodat pa debatirat. Ker sem opazil v veliko odprtih temah prepucavanje kako so majhni turbo benciraji dobri in napredni vs. zaostali japonci.
Očitno je povsod kakšna reč...
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kaj pa če se pripravlja teren za večjo uporabo hibridov in plug in hibridov?
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Mlin na vodo Toyoti.
Nekomplicirani hibridi z manj deli, ki lahko crknejo. Če ga ni, ne more ckrniti (sklopka, vztrajnik, alternator, turbina, injektorji, ...).
"Komplicirani" hibridi pa bodo stroškovno fajn usekali lastnika po žepu. P508 rxh - dizel hibrid je lahko vzorčni primer.
Citat:
Uporabnik map pravi:
Hebe se mi za s/z lahko tudi "iz" napišemo če bo lažje za razumet.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-za-avtoindustrijo-motorji-bodo-morali-biti-vecji-clanek-279468
Citat:
Reuters piše o 180-stopinjskem preobratu, pred katerim se je zaradi posledic zaostrenih politik do emisij in porabe pri avtih znašla celotna avtoindustrija. Proizvajalci so zadnje desetletje intenzivno zmanjševali prostornino motorjev, s čimer so lovili cilje glede skupnih emisij CO2, ki jih proizvajajo njihove flote. V zameno za manjšo prostornino so motorjem dodajali turbinske polnilnike, da so nadomestili izgubo moči, hkrati pa so odvzeli valj, tako da so danes zelo razširjeni trivaljni bencinski motorji, Fiat ima v svojih modelih celo dvovaljnik.
Ker so bili testi za emisije in porabo doslej izvajani zgolj v laboratorijih v veliki meri nerealnih okoliščinah, so takšni motorji lahko dosegali standarde.
Vse to pa se bo spremenilo. Kot posledica afere z Volkswagnom se namreč že prihodnje leto pričnejo vzporedno izvajati realistični testi glede emisij NOx delcev, ki jim bodo morali vse avtomobili zadostiti najkasneje do 2019. Dve leti kasneje pa bo v sklopu novega svetovnega standarda WEDC sledil še test v realnih okoliščinah na porabo goriva in CO2 emisij.
Za glodat pa debatirat. Ker sem opazil v veliko odprtih temah prepucavanje kako so majhni turbo benciraji dobri in napredni vs. zaostali japonci.
Očitno je povsod kakšna reč...
Na eni strani jok in stok zaradi izpustov co2 iz motorjev z notranjim izgorevanjem po drugi strani pa nezaslišano uničevanje okolja v deželah tretjega sveta in pa na Kitajskem. Vsi služijo na avtomobilih hkrati pa bi jih prepovedali. Dvojna merila. Tudi električni avtomobili niso ravno najbolj ekološki. Pri izdelavi baterij se na veliko onesnažuje okolje v nerazvitih državah. Tam ljudje delajo v nečloveških razmerah, da lahko mi ta "večvredna klasa" kupujemo eko električne avtomobile. klik
Če bi že nekdo imel skrb za okolje bi moral enostavno zbrisati trenutno civilizacijo. Sami sebe bomo uničili v imenu kapitala.
Aha pa prijetno vožnjo vsem dizelašem, beninarjem, in električarjem.
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.
V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.
Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.