Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pri meni se vklopi zvočno valovanje s sopotnikovega sedeža že ko pohodim glas, kje so šele ovinki...
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pri meni se vklopi zvočno valovanje s sopotnikovega sedeža že ko pohodim glas, kje so šele ovinki...
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
.Mlicnki so za po mestu ok,ostalo je delanje guzve.....zal.
Se pravi avti z do 200 km z malim motorjem in turbo so za delanje guzve. Jebemomater zgleda da se tisti z najhujsimi okvarami mozganov res vsi srecajo na alterju
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
ksz
https://www.youtube.com/watch?v=S3cFfM3r510
Topshit... že veliko bolj produkcijsko. Zakaj hudiča se je pa samo kitajc za tole zanimal? Sicer je pri gorivu obljubljal pred leti tudi 30% zdaj samo 15%, ampak ostalo mu pa zgleda vse štima.
Nek kitajski Qoros bo mel daleč najboljše motorje na avtomobilskem trgu v parih letih.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ni ideja, saj je stvar na cesti od 2011/12.
http://jalopnik.com/what-its-like-to-ride-in-a-car-with-the-camless-engine-1529865968
Kar vprašaj tavelike VAG (TSI), BMW in mnoge druge kako veseli so z verigam, to so bili servisni posegi 5000€ + na ogromno avtomobilih -> astronomski stroški.
Koenigsegg spremljam skoraj od štarta firme oni velike proizvajalce tehnološko spravijo v tako zadrego, da je prav smešno. Sem pa freevalve pričakoval prej na trgu. Regera brez menjalnika je pa tu, zdaj še optimizirana.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pri meni se vklopi zvočno valovanje s sopotnikovega sedeža že ko pohodim glas, kje so šele ovinki...
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sure, ker imajo drugače tako super duper zanesljive zadeve, vse drži 500kkm+ brez težav. V Nemčiji so bili stroški škart verige na avto tudi 10k€, freevalve bi lahko zamenjal kos in vozil dalje po 1 uri pri mehaniku.
Kaj se ti zdi en običen motor tako zakompliciran? Ali pa hidravlika in pnevmatika, ki v svetu počneta zadeve veliko bolj mission critical kot en motor v avtu. Celotni sklop je simplificiran, pomanjšan odpadejo nekatere drage komponente in nekaj materiala.
Glede na to, da se je kitajc javil, verjetno ni tako drago, kot če bi se javil RR.