Saj ni samo vezano na samo proizvodnjo. Gre se tudi za stroške in benefit, ki ga reč prinaša,. Tukaj bi se odpilil samo strošek odmične gredi, na drugi strani pa verjetno fašeš drugo sranje.
Na koncu najdeš, da je reč patentiral že nekdo drug in hoče za patent ohoho denarja in si zadevo zaključil, ker nima nobenega ekonomskega smisla, oz. je povrat investicije tisoč let.
Sicer pa je jasno, da noben vbrizg goriva ali pa krmilje ventilov ne more rešit problema nizkega izkoristka motorja z notranjim izgorevanjem. Otto/diesel je pač mrtva reč, pridobiva se samo še par procentov izkoristka. Krmilje ventilov pa pri tem morda prinese 0,3%.
Če že govorimo o toplotnih strojih, potem morda če nekomu uspe revolucionarno zmanjšat in olajšat kak Stirlingov motor, da ostanemo še kako desetletje dlje na utekočinjenih dinozavrih. Drugače je pa jasno, da je bodočnost električna.
Na koncu najdeš, da je reč patentiral že nekdo drug in hoče za patent ohoho denarja in si zadevo zaključil, ker nima nobenega ekonomskega smisla, oz. je povrat investicije tisoč let.
Sicer pa je jasno, da noben vbrizg goriva ali pa krmilje ventilov ne more rešit problema nizkega izkoristka motorja z notranjim izgorevanjem. Otto/diesel je pač mrtva reč, pridobiva se samo še par procentov izkoristka. Krmilje ventilov pa pri tem morda prinese 0,3%.
Če že govorimo o toplotnih strojih, potem morda če nekomu uspe revolucionarno zmanjšat in olajšat kak Stirlingov motor, da ostanemo še kako desetletje dlje na utekočinjenih dinozavrih. Drugače je pa jasno, da je bodočnost električna.