Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

tony

Guru
23. jul 2007
9.722
1.516
113
Ker bo nekdo spet fajn zaslužil, se kot pomembne navaja prihranke na gorivu tam nekje na 5. decimalki, ker da je to okoljsko pomembno - politika se pa ne more odločiti, ali je bolj zeleno elektriko delati iz JE ali iz TE...

Smešne scene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.685
2.565
113

Takole pa v pakistanu!

1728649821279.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43

Takole pa v pakistanu!

Poglej priponko 93451
Predstavljaj si firmo, ki ima v obratovanju nekaj 100 vozil in predstavljaj si kakšen je prihranek časa, če pri vhodu na parkirišče šofer prevozi tole in vzdrževalec avtoparka v nekaj sekundah dobi izpis za vsako vozilo. Ali pa si nastavi, da ga opozori na prekoračene parametre pri katerem od koles na vozilih. Za velike firme je to več kot odlična zadeva.

 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in jonny77

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.685
2.565
113
To so želje tistih, z obcesijo s podatki!
Kaj ti pomaga info, da ima en in isti kamijon že 3 mes gumo premal napumpanao.
Ali da ima en kamion malo voženj? (je brez dela!)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Načeloma podatek, da je guma premalo napumpana pomeni "sprožilec" za pumpanje gume.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.954
11.076
113
Predstavljaj si firmo, ki ima v obratovanju nekaj 100 vozil in predstavljaj si kakšen je prihranek časa, če pri vhodu na parkirišče šofer prevozi tole in vzdrževalec avtoparka v nekaj sekundah dobi izpis za vsako vozilo. Ali pa si nastavi, da ga opozori na prekoračene parametre pri katerem od koles na vozilih. Za velike firme je to več kot odlična zadeva.

ja, plus da bo še bolj nekonkurenčen..ker zadeve podraži, pomeni še dražji zahodni svet.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
Ena dogodivščina: Na enem R DCI-ju se je že nekaj let takoj, ko so se temp. spustile tam pod 15°C ob hladnem zagonu pojavljal nemiren tek motorja. Bolj kot je bilo hladno, bolj se je poznalo in ta nemiren tek je prenehal po cca 5 minut obratovanja motorja. Sicer pa motor lepo vzdrževan in skrajno lepo teče takoj, ko preide to hladno fazo. Ta nemiren tek se je dalo skoraj povsem (ne pa čisto) odpraviti, če smo dodajali v gorivo dodatek za čiščenje šob. Malo se je še zaznalo prvo minuto, ampak res samo ob zelo dobrem opazovanju. Avto je bil vedno tankan na petrolu. Potem se pa enkrat po spletu okoliščin avto natanka na MOL. Začuda nemiren tek izgine. Temperature še padejo, dodatka ni nihče dodajal, motor steče brez brez, da bi se zaznalo kakršen koli nemiren tek. Od takrat dalje se avto tanka na MOL ali Shell in NIKOLI se ni ponovil nemiren tek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in tony