Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
" Če na primer izračunate stroške elektrike za proizvodnjo avtomobila, so v Nemčiji približno 1000 evrov, v ZDA pa le 200 dolarjev." :eek:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.572
10.786
113
pa nagrade na konc leta, pa si tam, ko se greš mal matematike iz dobičkov, vidiš da je že na prvi uč vsak VW predrag za 3000€, če pa se gremo kak bruto pa vsaj 6kilo ali več, in to so potem že malo bolj zmerne številke, koliko bi avto - nemški- lahko stal...pa ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.572
10.786
113
da še dodam..ce bi VW potem prilagodil ceno, bi vsi vozili VW in ne pa kie.

hecno je, da smo vsi mislili kako bo tesla sjebala trg s cenami...in na konc ga ni. Očitno premali player v EU.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.658
6.519
113
pa nagrade na konc leta, pa si tam, ko se greš mal matematike iz dobičkov, vidiš da je že na prvi uč vsak VW predrag za 3000€, če pa se gremo kak bruto pa vsaj 6kilo ali več, in to so potem že malo bolj zmerne številke, koliko bi avto - nemški- lahko stal...pa ne.
koliko miljard letno vlečejo čistega, 20, 22?

očitno ne dovolj
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
100
43
Dokler v avto industriji EU razvoj teče normalno ali celo pospešeno, ne vidim prav hude težave. Morda bo nekaj let malo bolj sušnih dokler ti projekti, ki so trenutno v razvoju ne dosežejo ugodnih tržnih učinkov. Je pa res, da se bomo morali navaditi, da avto ne bo več "poceni". Avtomobili, ki prihajajo bodo ekstremno dragi za popravila po poškodbah, nesrečah in podobno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.455
1.452
113
Jabe sori, nisem vedel da delas z rokami. Sem mislil da si ena od onih fdv ali slicno. Ker pa si sosolka od onih spodaj (glej v pripetku) obljubim, da te nikoli vec ne zajebavam....

 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.709
1.059
113
Ja ja, drekac ustav se. Zenska te je zadela v nulo, kaj bi zdej? Ti si pac un k je fuknu iz tega klasa, ne se sekirat. Se zgodi.

Jabe sori, nisem vedel da delas z rokami. Sem mislil da si ena od onih fdv ali slicno. Ker pa si sosolka od onih spodaj (glej v pripetku) obljubim, da te nikoli vec ne zajebavam....

 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Janša je kriv.

Pa za Nokio je tudi Janša kriv, ker je uvedel iPhone. Pa Kodak je tudi Janša pokopal, ker je uvedel digitalno fotografijo.

Tole predavanje si raje poglejte:

 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.763
5.912
113
Dokler v avto industriji EU razvoj teče normalno ali celo pospešeno, ne vidim prav hude težave. Morda bo nekaj let malo bolj sušnih dokler ti projekti, ki so trenutno v razvoju ne dosežejo ugodnih tržnih učinkov. Je pa res, da se bomo morali navaditi, da avto ne bo več "poceni". Avtomobili, ki prihajajo bodo ekstremno dragi za popravila po poškodbah, nesrečah in podobno.
100 let to ni bil problem, zdaj pa naenkrat avti hudo dragi in samo zlatarji jih popravljajo. Čudni časi so pred nami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
100
43
Kot trenutno kaže, se bo EU avtomobilska industrija specializirala za višji rang avtomobilov, torej dražji, poceni roba bo pa na voljo iz azije. Ni pa nujno, da se bo odvilo tako, lahko se zadeve zasučejo drugače. Tam do leta 2000 so bili avtomobili taki, da si jih lahko popravljal sam, kasneje pa so leto za letom postajala popravila dražja, ker je tehnika postajala bistveno bolj dovršena in kompleksna. Ta trend se samo nadaljuje, morda bo zgolj malo večji skok v naslednjih letih, ne pa nekaj kar ne bi že poznali.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.744
6.743
113
pri taščici
Aha, prodajo tesle so primerjali z drugim cetrtletjem 23.
Kaj ko bi primerjali s 1. Cetrtletjem?bi bile cifre cist drugacne!
 
2. jul 2020
5.100
6.651
113
Kot trenutno kaže, se bo EU avtomobilska industrija specializirala za višji rang avtomobilov, torej dražji, poceni roba bo pa na voljo iz azije. Ni pa nujno, da se bo odvilo tako, lahko se zadeve zasučejo drugače. Tam do leta 2000 so bili avtomobili taki, da si jih lahko popravljal sam, kasneje pa so leto za letom postajala popravila dražja, ker je tehnika postajala bistveno bolj dovršena in kompleksna. Ta trend se samo nadaljuje, morda bo zgolj malo večji skok v naslednjih letih, ne pa nekaj kar ne bi že poznali.

Kot Azijo verjetno misliš kitajsko...

Niti ne vem kje sploh začeti ker si toliko neumnosti naklofal. Se vedno obstajajo cenovno dostopni modeli, poglej pa kaj se dobi. Novi polo je večji avto od golfa iz leta 2000. Tudi osnovna oprema je že taka, kot si jo leta 2000 dobil na S klasi mercedesa za doplačilo.

Popravila pa tudi niso nič kaj bolj kompleksna. Boš rekel da so leta 90 kar vsi znali karburatorje štelat? Zdaj imaš vse znanje sveta pred seboj na zaslonu. Pa iznenada bo samo peščica, katera je bila komaj zadostna v osnovni šoli znala šraufati avte.

Prvi večji preskok servisiranje pogonskih sklopov EVjev, kjer moraš poznati dobro elektriko. Za vse ostalo, pa če si enkrat izposodil ključ za oljni filter, si sedaj prenosnik s skenerjem.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
722
100
43
Kot Azijo verjetno misliš kitajsko...

Niti ne vem kje sploh začeti ker si toliko neumnosti naklofal. Se vedno obstajajo cenovno dostopni modeli, poglej pa kaj se dobi. Novi polo je večji avto od golfa iz leta 2000. Tudi osnovna oprema je že taka, kot si jo leta 2000 dobil na S klasi mercedesa za doplačilo.

Popravila pa tudi niso nič kaj bolj kompleksna. Boš rekel da so leta 90 kar vsi znali karburatorje štelat? Zdaj imaš vse znanje sveta pred seboj na zaslonu. Pa iznenada bo samo peščica, katera je bila komaj zadostna v osnovni šoli znala šraufati avte.

Prvi večji preskok servisiranje pogonskih sklopov EVjev, kjer moraš poznati dobro elektriko. Za vse ostalo, pa če si enkrat izposodil ključ za oljni filter, si sedaj prenosnik s skenerjem.
Ej, vedno sem neskončno počaščen, ko se na moj post javi novodobni Ajnštajn in mi pove, da klofam neumnosti. Zato poklon in hvala. Škoda je le v tem, da nisi prebral kaj sem napisal, ali pa nisi razumel, sicer bi se tvoj komentar glasil malo drugače.
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
"Schwope meni, da je vodstvo VW namenoma ustvarilo pesimistično sliko, da bi omejili zahteve po višjih plačah in pridobili nove državne subvencije za električna vozila"
To je finta za rajo in politike in ni tako slabo kot to predstavljajo, drugače ne bi dvigovali cen avtomobilov. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in jendomen